Jawel, maar ik wacht met spelen tot het af is. Ik heb geen zin om een onaf spel te spelen.quote:
Ik vind het persoonlijk steeds minder leuk worden met al die updates. Kijk dat laatste filmpje.. Het worden gewoon te veel features nu vind ik..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wacht met spelen tot het af is. Ik heb geen zin om een onaf spel te spelen.
Op zich niet erg, als het rustig opgebouwd wordt, niet alle features tegelijk introduceren dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk steeds minder leuk worden met al die updates. Kijk dat laatste filmpje.. Het worden gewoon te veel features nu vind ik..
Ja en als iemand dit spel nou voor de 1e keer speelt? 1 grote wirwar van features.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Op zich niet erg, als het rustig opgebouwd wordt, niet alle features tegelijk introduceren dus.
Dat zeg ik, ze moeten het niet allemaal tegelijk introduceren aan het begin van een nieuwe game. Dat je dus niet alles gelijk kunt bouwen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja en als iemand dit spel nou voor de 1e keer speelt? 1 grote wirwar van features.
Ohh je bedoelt dat bepaalde features pas later bruikbaar zouden moeten zijn. Dat is wel een goed idee ja maar dat is momenteel dus niet zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze moeten het niet allemaal tegelijk introduceren aan het begin van een nieuwe game. Dat je dus niet alles gelijk kunt bouwen.
Dan moeten ze dus een sandbox mode maken waarin alles kan, zoals nu, en een soort van campaign / story mode waarin geleidelijk dingen beschikbaar komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ohh je bedoelt dat bepaalde features pas later bruikbaar zouden moeten zijn. Dat is wel een goed idee ja maar dat is momenteel dus niet zo.
Zou een goed idee zijn. Komt vast wel ooit, we hebben tenslotte ook al een intro / tutorial. Overigens, over dat gesproken, wanneer kunnen we de elektrische stoel dan gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus een sandbox mode maken waarin alles kan, zoals nu, en een soort van campaign / story mode waarin geleidelijk dingen beschikbaar komen.
Die werkt in de tutorialquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn. Komt vast wel ooit, we hebben tenslotte ook al een intro / tutorial. Overigens, over dat gesproken, wanneer kunnen we de elektrische stoel dan gebruiken
kan je niet gewoon een gevangene i.p.v. naar de isoleer gewoon naar de stoel sturen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn. Komt vast wel ooit, we hebben tenslotte ook al een intro / tutorial. Overigens, over dat gesproken, wanneer kunnen we de elektrische stoel dan gebruiken
Als je het direct van de devs website hebt kan je de key in Steam invoeren om toegang te krijgen tot de workshop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:51 schreef Saninl het volgende:
Kan ik met een PrisonArchitect die ik niet via Steam heb aangeschaft wel de mods gebruiken?
Ze moeten -net zoals al die andere alpha developers- maar eens zorgen dat die spellen volledig uit ontwikkeld zijn. Geen enkel alpha spel dat ik heb gebacked / gekocht van twee jaar geleden is afquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:02 schreef delano.888 het volgende:
Niet echt populair spel meer he?
Pfffff de nieuwe kabels..
Ik vind het een beetje te veel features worden.. Als je nu een geheel nieuwe prison gaat bouwen ben je echt met veel te veel dingen bezig die je moet doen..
Planetary annihilation wordt over een week gereleasedquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Geen enkel alpha spel dat ik heb gebacked / gekocht van twee jaar geleden is af
Dat is wel nice ja! Wasteland 2 komt volgens mij ook binnenkort uit!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Planetary annihilation wordt over een week gereleased.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |