ik doelde op b.v een road gatequote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:19 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Bedoel je een delivery area die ommuurd is?
Nee mijn delivery are is helemaal open en grenst aan het buiten voetpad.
Je kan volgens mij aangeven hoeveel je er wil hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef studentje7.1 het volgende:
Heb het al opgelost. Blijkbaar blijven al die trucks staan en wachten als je veel area's dedicated hebt voor garbage. Heb al die garbage area's even veranderd en nu rijden de trucks door.
Er komen nu wel in 1 keer 200 nieuwe prisoners bij, maar ach ja.
Als je even iets hoger leest weet je wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je kan volgens mij aangeven hoeveel je er wil hebben.
Je bussen met prisoners stonden ook al in de rij?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je even iets hoger leest weet je wat er gebeurd is
hopen dat je genoeg cellen en faciliteiten hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef studentje7.1 het volgende:
Heb het al opgelost. Blijkbaar blijven al die trucks staan en wachten als je veel area's dedicated hebt voor garbage. Heb al die garbage area's even veranderd en nu rijden de trucks door.
Er komen nu wel in 1 keer 200 nieuwe prisoners bij, maar ach ja.
Ja had gelukkig 400,000 cash en kon snel nieuwe cellen aanleggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
hopen dat je genoeg cellen en faciliteiten hebt
en een nieuwe/grotere keuken en kantine neem ik aan?quote:Op zondag 3 juli 2016 01:28 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ja had gelukkig 400,000 cash en kon snel nieuwe cellen aanleggen.
Ik vind het ergens wel jammer! Er waren nog best veel features die vaak werden gevraagd... Overigens begrijp ik ook wel dat de devs over willen gaan op een ander spelquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:04 schreef delano.888 het volgende:
Het is afgelopen jongens. Nu is het echt klaar.
Schopperdeschop!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:07 schreef mschol het volgende:
kan een modje dit topic een trap verkopen? kan niet meer posten
GAM / [Prison Architect #3] V1 is een topper met zonder bugs!
alvast bedankt
ondertussen zijn island bound en psych ward uitgebracht, ik heb ze nog niet gespeeld maar ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:04 schreef DX11 het volgende:
Het is afgelopen jongens. Nu is het echt klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |