Geloof ik ook wel ja en anders modden ze het er wel inquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef Romanus het volgende:
Ik had wel gezien dat ze een carpenter-tafel hadden (en de dev zei dat hij de bomen door gevangenen wilde laten platen als plantage) en gunracks voor shotguns en rifles. Er komt dus nog een hoop spul bij.
Welk spawn menu en welk video?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef dolf1010 het volgende:
Weet iemand hoe je dat spawn menu uit die video kan krijgen?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef dolf1010 het volgende:
niet, dat is een developer functie..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef dolf1010 het volgende:
Waar heeft ie het nou over dan? Nu wil ik het weten ook!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
niet, dat is een developer functie..
dacht ik alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar heeft ie het nou over dan? Nu wil ik het weten ook!
Ach sjezus, nu begrijp ik hetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
@ 9:17 staat er rechtsonderin een spawn menu waar hij elk object mee kan spawnen, ook riot guards en noem maar op...
dat er nog geen modder is die dat menu open gehackt heeftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie geen mod anders die dat doet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat er nog geen modder is die dat menu open gehackt heeft
Dat bedoelt ie toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie geen mod anders die dat doet?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie geen mod anders die dat doet?
Ahhhhh ik ben een beetje dom..quote:
Heb je wel alle meubilair en zo? Heb je ook janitors? Die moeten die ongein ophalen toch (not sure)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:44 schreef dolf1010 het volgende:
Hoe los ik het clothing probleem op? Ik heb een laundry room met 15 jobs en 3 uur aan work ingepland maar ze staan daar maar een beetje niks te doen.
Ja, ik heb genoeg janitors en in de laundry room heb ik 4 wasmachines , 4 van die rijdende bakken en 3 strijkborden en nog staan ze daar met z'n 15en niks te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je wel alle meubilair en zo? Heb je ook janitors? Die moeten die ongein ophalen toch (not sure)
Mja, ik heb hetzelfde met die workshop. hout gaat wel maar de kentekenplaten stampen doen ze niet. Lopen ze maar een beetje in het rond te dwalenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg janitors en in de laundry room heb ik 4 wasmachines , 4 van die rijdende bakken en 3 strijkborden en nog staan ze daar met z'n 15en niks te doen
Heb je trouwens wel genoeg workers om die steelplates naar de workshop te brengen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, ik heb hetzelfde met die workshop. hout gaat wel maar de kentekenplaten stampen doen ze niet. Lopen ze maar een beetje in het rond te dwalen.
Waarschijnlijk niet. naja een stuk of 4 maar die hebben verder niet veel te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel genoeg workers om die steelplates naar de workshop te brengen?
Mag ik een screentje zien van je workshop?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. naja een stuk of 4 maar die hebben verder niet veel te doen.
Hoeft niet meer, blijkbaar was 4 toch te weinigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mag ik een screentje zien van je workshop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |