Rutte zou trots zijnquote:
wel als je ze kentekenplaten laat makenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Verdien je eigenlijk geld door ze te laten werken?
En hoe laat ik die dan maken?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wel als je ze kentekenplaten laat maken
1) bouw een workshop + apparatuurquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
En hoe laat ik die dan maken?
Vergeet niet "labor" te onderzoekenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
1) bouw een workshop + apparatuur
2) onderzoek Deployment
3) zet via deployment gevangenen aan het werk
4) $$$ profit!!!
hmm als ik uit een bouw menu ga verdwijnen mijn geplande muren?
Dat telt dan toch als 1 cel? Als in 1 persoon die daar kan verblijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef jogy het volgende:
Mijn minimum prison block. Gewoon 4 op een cel. Komt wel goed denk ik.
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat telt dan toch als 1 cel? Als in 1 persoon die daar kan verblijven.
Bunkbeds komen binnenkort las ik ergens, dus iig 2 inmates per cel zou dan mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:23 schreef jogy het volgende:
Godver. Ja. Stom. Hopelijk updaten ze dat er wel uit dan. Ik wil meerdere mensen op een cel hebben als ik het zo bouw.
Komt ook wel goed inderdaad. maar als ik een Braziliaanse gevangenis wil maken met 30 mensen op een kamer dan moet dat natuurlijk ook kunnen. Lijkt me niet zo moeilijk om een cel te maken waar het aantal bedden bepaald hoeveel mensen erin horen te zitten. Of dat je het ook via deployment doet. Ach het is nog Alphaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Bunkbeds komen binnenkort las ik ergens, dus iig 2 inmates per cel zou dan mogelijk zijn.
dit staat er in de wiki:quote:
dat klopt dus niet?quote:The Metal Detector is one of the items that every good prison should have. The Metal Detector checks for any contraband (not just metal objects) on any prisoner that passes through the detector.
Op een gegeven moment gaat het wel snel hoor. Dan komen er groepen van 20+ naar binnen zettenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
dit staat er in de wiki:
[..]
dat klopt dus niet?
Ik heb momenteel een gevangenis die klaar is voor 106 prisoners.. het duurt alleen eeuwen voordat ik ook echt zoveel prisoners heb.
Ik lijk niet echt boven de 80/85 uit te komen. Er worden er evenveel gereleased als er bij komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat het wel snel hoor. Dan komen er groepen van 20+ naar binnen zetten.
Maximum blijft wel langer ja. Heb je daar faciliteiten voor of mix je alles gewoon bij elkaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik lijk niet echt boven de 80/85 uit te komen. Er worden er evenveel gereleased als er bij komen.
Misschien moet ik eens wat meer maximum security dudes binnen laten
Op dit moment zit alles door elkaar. Misschien dat ik op den duur wel een grote holding cell als een soort van gen pop inricht, waar alleen minimal in komt te zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Maximum blijft wel langer ja. Heb je daar faciliteiten voor of mix je alles gewoon bij elkaar?
Volgens mij kunnen ze daar niet slapen, heb ik ergens gehoord iigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Op dit moment zit alles door elkaar. Misschien dat ik op den duur wel een grote holding cell als een soort van gen pop inricht, waar alleen minimal in komt te zitten.
volgens mij kunnen ze er wel slapen maar is het allemaal minder satisfying dan een normale celquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze daar niet slapen, heb ik ergens gehoord iig. Anders lijkt het mij ook wel wat ja! Een grote gen pop zaal, minimaal afgescheiden van elkaar met wat faciliteiten en een biljart tafel erin gemikt of zo.
Nice!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef Drebbelman het volgende:
Zo ziet hij momenteel uit. Niets gecheated en eigenlijk nooit echte rellen gehad.
[ afbeelding ]
Bovenin, momenteel de holding cell, heb ik nog ruimte om iets te doen.
Ben ook nog bezig alle security gates beetje uit te breiden.
Ik heb alle bouwopdrachten al geannuleerd, alle workman ontslagen en opnieuw aangenomen, muren rondom de "bug" verwijderd maar het helpt allemaal niks.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef jogy het volgende:
Dan zal er ergens wel een verdwaald stukje draad liggen waar ze niet bij kunnen en die willen ze gebruiken om het aan te leggen. Ik zou nog een paar routes inleggen en zodra het aangesloten is de rest weer verwijderen. Het is een rete irritante bug iig, had ik gisteren ook.
eventueel kan je kijken of je de prisoner in kwestie kan verplaatsen in je save file? (nu gebeurd er dus niks omdat alles "too dangerous" is omdat die gevangene vast zit omdat hij in solitary moet maar eigenlijk vrij is...)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik heb alle bouwopdrachten al geannuleerd, alle workman ontslagen en opnieuw aangenomen, muren rondom de "bug" verwijderd maar het helpt allemaal niks.
Er is ook 1 prisoner die released moet zijn maar hij heeft ook nog een straf van 60 minuten solitairy uitstaan, alleen de guards kunnen hem niet bewegen, hij zit helemaal vast en beweegt niet.
Ik denk dat het hierdoor komt want er staat ook steeds dat de bouwopdrachten niet kunnen omdat het "too dangerous is"
En om het nog erger te maken is er ook nog een enorme bult met bouwmaterialen ongeveer 1 meter van die prisoner vandaan, die bult lijkt me ook gebugt. De workman lopen heen en weer tussen die bult en storage maar pakken niks op.
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn prison maar volgens mij ben ik fucked...![]()
iemand een oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |