Dat heb ik gedaan snuggere. Hij maakte er zelfs zelf een 2 van.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef mschol het volgende:
je faalt in het nieuwe topic openen
klik voortaan gewoon op "open nieuw deel"
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan snuggere. Hij maakte er zelfs zelf een 2 van.
Maar helaas doet fok de reeks niet direct goed bij het 2e topic. Dat is altijd, een mod moet hem nog koppelen, ik zal zo een report doen.
als je hem bij Introversion koopt heb je wel steamworks hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben nog met de op bezig de vorige was aardig oud, iemand nog ontbrekende dingen?
Ok thanks wist ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
als je hem bij Introversion koopt heb je wel steamworks hoor
je krijgt gewoon een steam key(ik kan het weten aangezien ik hem daar zelf heb gekocht
)
quote:
Geef dan zelf dat linkje ook even, dit is de eerste keer dat ik het hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik zie zo 1,2,3 niet echt info die er handig bij kan...
een linkje naar of een minitutorial is soms wel handig, daar kreeg ik in het begin veel vragen over...
Maak gewoon een aparte doucheruimte, geen gezeik iedereen rijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. Ik heb om te testen zelfs 1 hele dag freetime gedaan, en verder alleen eten. Nog zijn ze niet happy met hygiene en gaat het fout. Ligt echt niet aan mij.
Wat er te updaten valt is dat een douche vakje in een cel gewoon moet werken (zodat ik ze verplicht kan laten douchen, in de cel.)
Ja dat ga ik ook doen in de VOLGENDE gevangenis maar ik irriteer me aan het feit dat ik uren voor niks heb lopen bouwen. Had het echt heel netjes gemaakt (met 500k startgeld van de vorige gevangenis) en ging pas gevangenen binnen laten toen ik alles af had. Balen dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maak gewoon een aparte doucheruimte, geen gezeik iedereen rijk.
Douchende gevangenen onder het oog van een bewaker hoort ook wel bij de beleving, vind ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen in de VOLGENDE gevangenis maar ik irriteer me aan het feit dat ik uren voor niks heb lopen bouwen. Had het echt heel netjes gemaakt (met 500k startgeld van de vorige gevangenis) en ging pas gevangenen binnen laten toen ik alles af had. Balen dus.
Ik bouwde een Nederlandse gevangenis, ik wilde ze zelfs allemaal een tv gaan geven uiteindelijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Douchende gevangenen onder het oog van een bewaker hoort ook wel bij de beleving, vind ik.
Dure gevangenis wordt dat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bouwde een Nederlandse gevangenis, ik wilde ze zelfs allemaal een tv gaan geven uiteindelijk
Ik had 500k. Je kan je vorige gevangenis verkopen hequote:
I know, maar ik had voor mijn gevangenis al 300k nodig. En dat was een kleine gevangenis voor 32 gevangenen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had 500k. Je kan je vorige gevangenis verkopen heis echt super handig. En je kan het ook nog 10x doen ofzo
Oh dat vind ik nog wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
I know, maar ik had voor mijn gevangenis al 300k nodig. En dat was een kleine gevangenis voor 32 gevangenen.![]()
Voor een Dutch Prison is gewoon geen geld, helaas.
80? Maar dan pak je ook een grote prisonmap, of niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog wel meevallen eigenlijkIk heb gebouwd voor 80 man en had nog 200k over dus weet niet hoe jij dat doet
(heb wel de grants mods)
Jep waarom niet, er zit geen enkel nadeel aan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
80? Maar dan pak je ook een grote prisonmap, of niet?
Dat voelt niet "echt". En zoveel ruimte vind ik altijd overdonderend. Ik bouw liever een kleine helemaal vol.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jep waarom niet, er zit geen enkel nadeel aan.
Ik bouw liever met vleugels met ruimte ertussen. Zo kunnen de gevangenen niet bij de offices komen enz.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat voelt niet "echt". En zoveel ruimte vind ik altijd overdonderend. Ik bouw liever een kleine helemaal vol.
je hebt maar 1 map grootte toch? en daarna kan je uitbreiden..quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
80? Maar dan pak je ook een grote prisonmap, of niet?
Oh, misschien is dat veranderd met de update, maar volgens mij kan je nog altijd kiezen tussen "small", "medium" en "big".quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt maar 1 map grootte toch? en daarna kan je uitbreiden..
heb ik dat altijd over het hoofd gezien of is dat nieuwquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, misschien is dat veranderd met de update, maar volgens mij kan je nog altijd kiezen tussen "small", "medium" en "big".
Ziet er goed uit! Je hebt zeker ook die guide gebruikt van Steam, ik herken je celblok constructie in ieder gevalquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:08 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu dit, wel een geldcheat gebruikt om ff op gang te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |