quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
niet, dat is een developer functie..
Ik snap dat het zo kan, ik weet ook wel hoe ik het kan doen bij 1op1 cellen, maar dan moet er dus een muur en deur in, en daar had ik qua ruimte geen rekening mee gehouden toen ik mijn 80 cellen bouwde. Vandaar dat ik een beetje chaggo was toen ik er achter kwam.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ] Een Celdouche!(je moet wel ff een deur erin zetten (op open))
[..]
Ah ok. wordt er vast wel uitgedeveloped denk ik. lijkt me wel leuk als het gecombineerd kan worden idd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap dat het zo kan, ik weet ook wel hoe ik het kan doen bij 1op1 cellen, maar dan moet er dus een muur en deur in, en daar had ik qua ruimte geen rekening mee gehouden toen ik mijn 80 cellen bouwde. Vandaar dat ik een beetje chaggo was toen ik er achter kwam.
waarom zo groot.. ik deed het altijd anders:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe Nico Bellic en dan vanwege Grand Theft Auto oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef mschol het volgende:
ik wil graag wat ideeen: ik heb een tijdje terug geupgrade naar name in the game versie
en kan mijzelf dus vereeuwigen in het spel
Dat is ook wel een goede! (deurtje voor de douche en klaar is klara) Is dat een cel voor 2 personen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zo groot.. ik deed het altijd anders:
[ afbeelding ]
werkt dat niet meer? (dus cel is 2x4 -1 + een douche van 1x1)
Iets in de richting van Grote Teringlul oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef mschol het volgende:
ik wil graag wat ideeen: ik heb een tijdje terug geupgrade naar name in the game versie
en kan mijzelf dus vereeuwigen in het spel
1persoons cel is dat, zonder deur voor de wcquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede! (deurtje voor de douche en klaar is klara) Is dat een cel voor 2 personen?
Het liefst wil ik ook nog een plek waar 4 celgenoten in een free time zone kunnen gaan chillen of zo. Hopelijk stellen ze ook een keer in dat de deuren automatisch open en dicht kunnen gaan op bepaalde tijden of zo.
Vanwaar die luxe man? Boeken en zo. Ze moeten werken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef jogy het volgende:
[..]
En daarna mogen ze ff lezen. Ik heb geen zin in drie rellen per dagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanwaar die luxe man? Boeken en zo. Ze moeten werken.
Jawel, maar net zoals water & elektriciteit moet eerst alles even z'n plaats vinden als je de savegame laadt. Dus geef het ff 10 seconden en als je genoeg guards hebt gaan ze vanzelf wel naar de patrouilleplek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef dolf1010 het volgende:
Klopt het dat je patrol routes niet saven? Tenminste... de routes saven wel maar als ik het spel weer laad staan er geen guards op.
oh ok, thanksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jawel, maar net zoals water & elektriciteit moet eerst alles even z'n plaats vinden als je de savegame laadt. Dus geef het ff 10 seconden en als je genoeg guards hebt gaan ze vanzelf wel naar de patrouilleplek.
oeh dat is wel irritant ja. ziet er verder wel tof uit iig!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef Romanus het volgende:
Je kan wel delen van je gevangenis indelen in min security/med/max etc. Alleen kan dat nog niet met staff en dat vind ik wel jammer. Meerdere keukens werkt nu wel alleen ik had 8 koks, 5 in de ene keuken en 3 in de andere terwijl mijn gevangenis bijna symmetrisch is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 workshops, gaan inmates dan ook niet tussen die 2 pendelen? Was een bug eerder, maar had nog niet gelezen dat dat gefixed was.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef Romanus het volgende:
Je kan wel delen van je gevangenis indelen in min security/med/max etc. Alleen kan dat nog niet met staff en dat vind ik wel jammer. Meerdere keukens werkt nu wel alleen ik had 8 koks, 5 in de ene keuken en 3 in de andere terwijl mijn gevangenis bijna symmetrisch is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij werkt het wel, maar de medium security prisoners mogen dan ook niet in het gebied van de minimum komenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Chef_M het volgende:
[..]
2 workshops, gaan inmates dan ook niet tussen die 2 pendelen? Was een bug eerder, maar had nog niet gelezen dat dat gefixed was.
Lijkt me niet in dit geval. Omdat het zoned is voor medium en light. Ik heb wel dat mijn solitairy nog niet helemaal lekker werkt. Meerdere in een cel, mensen worden er niet meer uit gehaald, deuren sluiten niet en ze switchen van cel naar cel.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Chef_M het volgende:
[..]
2 workshops, gaan inmates dan ook niet tussen die 2 pendelen? Was een bug eerder, maar had nog niet gelezen dat dat gefixed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |