Je kunt ook ergens in het menu onder Grants een grant pakken. Die geven je gratis geld en nogmeer als je een paar opdrachten hebt uitgevoerd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:10 schreef deezler het volgende:
Vanwege de aanbieding op Steam ook het spel maar eens aangeschaft.
Eerste pogingen gingen allemaal de mist in omdat halverwege het geld op is en de gevangenis nog niet af. Dan begin ik opnieuw, kom ik iets verder maar weer te ambitieuze plannen blijkbaar.
Heb een optie gezien voor onbeperkte financiële middelen, maar dan is het minder spannend.
Ja, deze had ik al gehad. Maar door jou begrijp ik ineens dat dat kruisje in die box betekent dat je het aan hebt staan, terwijl ik een kruisje met 'uit/nee/niet' associeer. Hartelijk bedankt dus!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:38 schreef Saninl het volgende:
[..]
Kijk bij het menu waar je ook regime en programma's (bv kitchen-workshop) dan helemaal bovenste tap is volgens mij prisoners, en die kan je dan op open of dicht zetten. Hiermee reguleer je de instroom.
Wel moet je bij het aanmaken van de game de checkbox bij "continues intake" uit hebben staan natuurlijk
Sorry voor de vage uitleg, maar heb het spel nu niet bij de hand
Good luckquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Je kunt ook ergens in het menu onder Grants een grant pakken. Die geven je gratis geld en nogmeer als je een paar opdrachten hebt uitgevoerd.
[..]
Ja, deze had ik al gehad. Maar door jou begrijp ik ineens dat dat kruisje in die box betekent dat je het aan hebt staan, terwijl ik een kruisje met 'uit/nee/niet' associeer. Hartelijk bedankt dus!
Dan gaat deze jongen weer opnieuw beginnen
over die stroomgeneratoren: heb je niet toevallig de kabels van beide generatoren aangesloten? dan krijgen ze stroomstoring..quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef deezler het volgende:
Na veel gedoe met grants, geld tekort en budgetten, toch eens geprobeerd gewoon met unlimited funds.
Zo kwam ik een heel eind, totdat een grote brand de halve gevangenis in puin legde en ik bijna een aanklacht van criminal negligence o.i.d. aan mijn broek kreeg.
De brand werd veroorzaakt door een powerstation dat ik noodgedwongen ergens tussen de workshop en de laundry moest inproppen. Want ik had in principe genoeg powerstations, maar de helft deed het niet, en steeds als ik de tweede aanzet, dan gaat alles weer uit. Probeer ik dan de derde, dan heb ik weer stroom, maar die eerste twee blijven knipperen, en zijn dus uit. Maar schakel ik dan de workshop aan, dan zit ik weer zonder. Waarschijnlijk omdat die erg veel stroom verbruikt. Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd hebben gedaan, maar ik zou niet weten wat.
Vandaar een extra powerstation bij workshop en laundry, maar toen ging alles de lucht in.
En hoe zit dat met die productcode? Die moet ik invoeren als erom gevraagd wordt. Maar er wordt niet om gevraagd?
Dat je blijkbaar niet meerdere generatoren op hetzelfde net aan kunt sluiten, daar ben ik inmiddels ook achter ja. Maar verklaart niet waarom 1 en 2 afzonderlijk er na een of twee seconden mee ophouden als ik ze alleen aanzet, ze meteen weer uitschakelen als ik er twee aanzet, en alleen nr. 3 afzonderlijk wel blijft branden.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
over die stroomgeneratoren: heb je niet toevallig de kabels van beide generatoren aangesloten? dan krijgen ze stroomstoring..
en de product code kan je registreren op de site van prison architect om toegang te krijgen tot het forum (en vermoedelijk ook de non-steam, DRM vrije builds)
ze hebben een opruim kamer voor vervelende gevangen geintroduceerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef delano.888 het volgende:
Ok, dit moeten jullie allemaal even kijken.
Het is wel heel tof, maar voelt toch ook wel slecht.. Ik denk dat je wel kan raden wat ze hebben toegevoegd..
Wel vervelend met die average cell-rating.. Als je al je cellen nu relatief "goed" maakt, dan gooien ze veel van je prisoners in je holdingquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:31 schreef delano.888 het volgende:
YES EINDELIJK fatsoenlijk werkende douches in elke cel. Werd wel tijd!
En je kan nu ook echt Nederlandse cellen maken, met computers enz
Dan heb je het filmpje niet goed gekeken als je dat denktquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
Wel vervelend met die average cell-rating.. Als je al je cellen nu relatief "goed" maakt, dan gooien ze veel van je prisoners in je holding
Hmm, wat ik ervan begrijp is het volgende:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je het filmpje niet goed gekeken als je dat denkt(psst vanaf 21:40)
Ja juist, dat jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:22 schreef mschol het volgende:
dat is wel een jammerlijke verandering, en veranderd nogal de basis van het bouwen van een gevangenis..
Aanvulling:quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, wat ik ervan begrijp is het volgende:
De cellen hebben vanaf heden een waardering van 1 t/m 10. Ook prisoners hebben een waardering van 1 t/m 10 die de guards proberen te matchen met een cel van dezelfde waardering.
Echter wanneer de prisoner lvl 10 is en maar een cel van lvl 3 krijgt, dan is hij eerder agressief en zorgt eerder voor opstootjes ed.
Wat dus inderdaad niet betekend dat er prisoners in de holding worden gegooid, maar dat zelf je prison meer dangerous wordt
Dan is de kans dat hij zijn leven gaat beteren kleiner. Des te lager % kans clemency is, des te beter het is om hem te zappen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:49 schreef wc-bril het volgende:
Hoe zit dat nou met die Death Row?
Iemand komt binnen met 30% clemency, dan heeft ie zo'n gesprek in een Parole room, wordt het 15%. Dat is dus nogsteeds boven de aangeraden 10%.
Alleen ik kan er nu geen Max. Security van maken, hij blijft een death row prisoner, en heeft verder geen gesprekken meer in de parole room..
meerdere stroomgroepen maken?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:58 schreef Loll het volgende:
Sorry voor de kick maar sinds een tijdje speel ik prison architect. Echter het probleem is nu dat als de gevangenis te groot is. Mijn energie voorziening uitvalt ook als ik alle capicitors in gebruik heb. Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?
Is zeker een keer uitgelegd in het Alpha filmpje toen ze die functie uitbrachten. Even terug kijken dus.quote:
is niet zo lastig, even een voorbeeld plaatje:quote:
Vergeet niet om ze in een minimale 5x5 ruimte te zetten ivm de 12 capacitors die je rondom kan plaatsen.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
is niet zo lastig, even een voorbeeld plaatje:
[ afbeelding ]
2 aparte stroom ciruits, de circuits mogen NIET met elkaar verbonden worden, dan vallen ze allebei uit
Ik zet altijd die stukken water uit zeg maar. Dat is me toch een partij onhandigquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:51 schreef Teeno het volgende:
[..]
Vergeet niet om ze in een minimale 5x5 ruimte te zetten ivm de 12 capacitors die je rondom kan plaatsen.
[ afbeelding ]
Dit is mijn bajes momenteel, de lege ruimte wil ik inrichten als Max of Protective, maar ik vroeg me af hoe je snel kan zien welke prisoners als snitch/law enforcement staan geregistreerd? Af en toe heb ik weer een dooie en 9 van de 10 keer is dat een snitch of le.
Tevens wil ik bij een waarde van rond de 800k (speel zonder unlimited funds) de boel weer verkopen en een nieuwe beginnen. Juist het hele plannen en bouwen van een gevangenis kan mij uren zoet houden
Tips of ideeën zijn altijd welkom.
Symmetrie zei u?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik zet altijd die stukken water uit zeg maar. Dat is me toch een partij onhandig
Zelf vind ik symmetrie ook mooi / belangrijk, dus dan schiet het al helemaal niet op dat er opeens een lake op mn map zit
quote:Bored of building prisons? Switch to escape mode, load a random facility and take direct control of a prisoner and crack on with the important business of breaking out. Earn experience points by shanking a guard, form up a posse of rough-necks and head to the armoury to shoot your way out or nick some tools from the workshop and start digging a tunnel hidden behind a picture of Raquel Welch.
Eerst een kantoortje maken voor je warden, dan accountant --> extra grant unlocken en dan van boven naar beneden je grants afwerken. Voor bijv. Cell Block A krijg je al 20.000 advance payment en nog eens 20k als je een capaciteit van 25 hebt. Zo kun je snel even je bankrekening aanvullen en uitbreiden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]klinkt erg als escapists, maar toch geinig dat ze het toevoegen
hoe starten jullie een gevangenis, uitgaande van een beperkt budget?
quote:
Zijn er nog dingen aangepast? Zit nu mobiel en wil mijn data niet slopen.quote:
Op Steam nog geen changelog kunnen vinden over 1.0, wel dit;quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen aangepast? Zit nu mobiel en wil mijn data niet slopen.
Wel wat jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen aangepast? Zit nu mobiel en wil mijn data niet slopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
End of an eraquote:
AMD. Found your problemquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:26 schreef DieselTank het volgende:
Wat een bokke spel, gelukkig heb ik er niet voor betaald... Vroeger was het al altijd geklier en gekloot om het werkend te krijgen maar ze hebben nog niks opgelost....
Hij staat op fullscreen op mijn hele scherm en nog 1 of 2 pixels op mijn tweede scherm.. Waardoor mijn muis steeds naar het 2de scherm ging midgame.... Dus dacht ik doe even mijn 2de monitor uitschakelen flipt amd control center ding em.... Nou leuk ben al uur aan het klooien om het weer goed te krijgen voor 5 min gameplay.
En 28 eurokomop zeg, dit spel is 15 hoogstens 20 euro waard....
Ik kom er nu achter dat ze win8 niet supporten alleen win8.1quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
AMD. Found your problem
Heb nog nooit gezeik gehad met Prison Architect, spel loopt al zolang ik hem heb als een zonnetje. Of ie 28 euro waard is... meh, het is redelijk aan de prijzige kant, dat moet ik nageven. Aan de andere kant heb ik er wel uren plezier mee gehad en zal ik er ongetwijfeld nog uren plezier mee hebben. Tis allemaal relatief I guess.
Wat een kul vergelijking.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ze win8 niet supporten alleen win8.1found the problem dus nu maar win10 installeren.... Wel jammer..
Het is zeker een leuk spel en het liep vroeger ook gewoon heel goed, nooit lag gehad ofzo, wel veel bugs maarja dat mag wel in alpha.
Maar als je vergelijkt wat je in bijv. ArmA 3 krijgt voor (nu 30 eerst 60) dan is arma toch een stuk meer qua code dan PA. dan bedoel ik hoeveel uur erin gestoken is.
ik neem aan dat je AMD bedoelt nu, PA ondersteund zelfs XP nog namelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ze win8 niet supporten alleen win8.1found the problem dus nu maar win10 installeren.... Wel jammer..
veel bugs? ja ik ben in EA wel wat bugs tegen gekomen, maar niks echt kritisch en gamebreakendsquote:Het is zeker een leuk spel en het liep vroeger ook gewoon heel goed, nooit lag gehad ofzo, wel veel bugs maarja dat mag wel in alpha.
euh, dit spel is al 5 jaar in ontwikkeling, dat wist je zeker niet?quote:Maar als je vergelijkt wat je in bijv. ArmA 3 krijgt voor (nu 30 eerst 60) dan is arma toch een stuk meer qua code dan PA. dan bedoel ik hoeveel uur erin gestoken is.
ik heb er ruim meer dan 28 euro ingestoken en dat is mij elke cent waard geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
AMD. Found your problem
Heb nog nooit gezeik gehad met Prison Architect, spel loopt al zolang ik hem heb als een zonnetje. Of ie 28 euro waard is... meh, het is redelijk aan de prijzige kant, dat moet ik nageven. Aan de andere kant heb ik er wel uren plezier mee gehad en zal ik er ongetwijfeld nog uren plezier mee hebben. Tis allemaal relatief I guess.
dat bouwen en verkopen vind ik wel een geweldige optie trouwens, heb nu een startbedrag van 500.000quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:35 schreef lolnoob123 het volgende:
Ik heb het gisteren ook een tijdje gespeeld. Aan de ene kant vind ik het een aardig ingewikkeld spel, met heel veel opties.
Maar ook al was mijn eerste gevangenis niet echt handig gebouwd en waren de gevangenen niet echt tevreden verdiende ik wel veel geld. Het spel is dus wel ingewikkeld maar niet echt moeilijk.
Ik heb mijn lelijke gevangenis nu verkocht en ga vanavond aan een nieuwe beginnen die iets meer doordacht zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |