abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147879645
Vanwege de aanbieding op Steam ook het spel maar eens aangeschaft.
Eerste pogingen gingen allemaal de mist in omdat halverwege het geld op is en de gevangenis nog niet af. Dan begin ik opnieuw, kom ik iets verder maar weer te ambitieuze plannen blijkbaar.
Heb een optie gezien voor onbeperkte financiële middelen, maar dan is het minder spannend.
pi_147882731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:10 schreef deezler het volgende:
Vanwege de aanbieding op Steam ook het spel maar eens aangeschaft.
Eerste pogingen gingen allemaal de mist in omdat halverwege het geld op is en de gevangenis nog niet af. Dan begin ik opnieuw, kom ik iets verder maar weer te ambitieuze plannen blijkbaar.
Heb een optie gezien voor onbeperkte financiële middelen, maar dan is het minder spannend.
Je kunt ook ergens in het menu onder Grants een grant pakken. Die geven je gratis geld en nogmeer als je een paar opdrachten hebt uitgevoerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:38 schreef Saninl het volgende:

[..]

Kijk bij het menu waar je ook regime en programma's (bv kitchen-workshop) dan helemaal bovenste tap is volgens mij prisoners, en die kan je dan op open of dicht zetten. Hiermee reguleer je de instroom.

Wel moet je bij het aanmaken van de game de checkbox bij "continues intake" uit hebben staan natuurlijk :)

Sorry voor de vage uitleg, maar heb het spel nu niet bij de hand
Ja, deze had ik al gehad. Maar door jou begrijp ik ineens dat dat kruisje in die box betekent dat je het aan hebt staan, terwijl ik een kruisje met 'uit/nee/niet' associeer. Hartelijk bedankt dus!

Dan gaat deze jongen weer opnieuw beginnen :D
Who's your Stannis?
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:34:50 #253
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_147889913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Je kunt ook ergens in het menu onder Grants een grant pakken. Die geven je gratis geld en nogmeer als je een paar opdrachten hebt uitgevoerd.

[..]

Ja, deze had ik al gehad. Maar door jou begrijp ik ineens dat dat kruisje in die box betekent dat je het aan hebt staan, terwijl ik een kruisje met 'uit/nee/niet' associeer. Hartelijk bedankt dus!

Dan gaat deze jongen weer opnieuw beginnen :D
Good luck ~:)

Screenshot van je prison is altijd welkom ofcourse :)
pi_147958277
Na veel gedoe met grants, geld tekort en budgetten, toch eens geprobeerd gewoon met unlimited funds.
Zo kwam ik een heel eind, totdat een grote brand de halve gevangenis in puin legde en ik bijna een aanklacht van criminal negligence o.i.d. aan mijn broek kreeg.
De brand werd veroorzaakt door een powerstation dat ik noodgedwongen ergens tussen de workshop en de laundry moest inproppen. Want ik had in principe genoeg powerstations, maar de helft deed het niet, en steeds als ik de tweede aanzet, dan gaat alles weer uit. Probeer ik dan de derde, dan heb ik weer stroom, maar die eerste twee blijven knipperen, en zijn dus uit. Maar schakel ik dan de workshop aan, dan zit ik weer zonder. Waarschijnlijk omdat die erg veel stroom verbruikt. Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd hebben gedaan, maar ik zou niet weten wat.

Vandaar een extra powerstation bij workshop en laundry, maar toen ging alles de lucht in.

En hoe zit dat met die productcode? Die moet ik invoeren als erom gevraagd wordt. Maar er wordt niet om gevraagd?

[ Bericht 6% gewijzigd door deezler op 25-12-2014 21:24:38 (extra vraag) ]
pi_147961888
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef deezler het volgende:
Na veel gedoe met grants, geld tekort en budgetten, toch eens geprobeerd gewoon met unlimited funds.
Zo kwam ik een heel eind, totdat een grote brand de halve gevangenis in puin legde en ik bijna een aanklacht van criminal negligence o.i.d. aan mijn broek kreeg.
De brand werd veroorzaakt door een powerstation dat ik noodgedwongen ergens tussen de workshop en de laundry moest inproppen. Want ik had in principe genoeg powerstations, maar de helft deed het niet, en steeds als ik de tweede aanzet, dan gaat alles weer uit. Probeer ik dan de derde, dan heb ik weer stroom, maar die eerste twee blijven knipperen, en zijn dus uit. Maar schakel ik dan de workshop aan, dan zit ik weer zonder. Waarschijnlijk omdat die erg veel stroom verbruikt. Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd hebben gedaan, maar ik zou niet weten wat.

Vandaar een extra powerstation bij workshop en laundry, maar toen ging alles de lucht in.

En hoe zit dat met die productcode? Die moet ik invoeren als erom gevraagd wordt. Maar er wordt niet om gevraagd?
over die stroomgeneratoren: heb je niet toevallig de kabels van beide generatoren aangesloten? dan krijgen ze stroomstoring.. ;)

en de product code kan je registreren op de site van prison architect om toegang te krijgen tot het forum (en vermoedelijk ook de non-steam, DRM vrije builds)
pi_147975892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

over die stroomgeneratoren: heb je niet toevallig de kabels van beide generatoren aangesloten? dan krijgen ze stroomstoring.. ;)

en de product code kan je registreren op de site van prison architect om toegang te krijgen tot het forum (en vermoedelijk ook de non-steam, DRM vrije builds)
Dat je blijkbaar niet meerdere generatoren op hetzelfde net aan kunt sluiten, daar ben ik inmiddels ook achter ja. Maar verklaart niet waarom 1 en 2 afzonderlijk er na een of twee seconden mee ophouden als ik ze alleen aanzet, ze meteen weer uitschakelen als ik er twee aanzet, en alleen nr. 3 afzonderlijk wel blijft branden.

Ga maar eens op de website kijken dan.
pi_151108201
Ok, dit moeten jullie allemaal even kijken.

Het is wel heel tof, maar voelt toch ook wel slecht.. Ik denk dat je wel kan raden wat ze hebben toegevoegd..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_151158553
Nice, leuke update.
pi_151158596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef delano.888 het volgende:
Ok, dit moeten jullie allemaal even kijken.

Het is wel heel tof, maar voelt toch ook wel slecht.. Ik denk dat je wel kan raden wat ze hebben toegevoegd..
ze hebben een opruim kamer voor vervelende gevangen geintroduceerd?
pi_152164597
pi_153046468

YES EINDELIJK fatsoenlijk werkende douches in elke cel. Werd wel tijd!

En je kan nu ook echt Nederlandse cellen maken, met computers enz :P
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:11:46 #262
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_153055890
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:31 schreef delano.888 het volgende:

YES EINDELIJK fatsoenlijk werkende douches in elke cel. Werd wel tijd!

En je kan nu ook echt Nederlandse cellen maken, met computers enz :P
Wel vervelend met die average cell-rating.. Als je al je cellen nu relatief "goed" maakt, dan gooien ze veel van je prisoners in je holding ;)
pi_153065026
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef Saninl het volgende:

[..]

Wel vervelend met die average cell-rating.. Als je al je cellen nu relatief "goed" maakt, dan gooien ze veel van je prisoners in je holding ;)
Dan heb je het filmpje niet goed gekeken als je dat denkt :P (psst vanaf 21:40)

[ Bericht 1% gewijzigd door DX11 op 29-05-2015 12:32:37 ]
pi_153089879
Morgen toch maar weer eens opstarten kijke of al die updates hebben geholpen
Geniet van het leven:):)
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:02:31 #265
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_153096470
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:45 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dan heb je het filmpje niet goed gekeken als je dat denkt :P (psst vanaf 21:40)
Hmm, wat ik ervan begrijp is het volgende:

De cellen hebben vanaf heden een waardering van 1 t/m 10. Ook prisoners hebben een waardering van 1 t/m 10 die de guards proberen te matchen met een cel van dezelfde waardering.

Echter wanneer de prisoner lvl 10 is en maar een cel van lvl 3 krijgt, dan is hij eerder agressief en zorgt eerder voor opstootjes ed.

Wat dus inderdaad niet betekend dat er prisoners in de holding worden gegooid, maar dat zelf je prison meer dangerous wordt :P
pi_153096901
dat is wel een jammerlijke verandering, en veranderd nogal de basis van het bouwen van een gevangenis..
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:49:10 #267
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_153097468
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:22 schreef mschol het volgende:
dat is wel een jammerlijke verandering, en veranderd nogal de basis van het bouwen van een gevangenis..
Ja juist, dat ja :)
  zaterdag 30 mei 2015 @ 18:38:04 #268
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_153107230
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Saninl het volgende:

[..]

Hmm, wat ik ervan begrijp is het volgende:

De cellen hebben vanaf heden een waardering van 1 t/m 10. Ook prisoners hebben een waardering van 1 t/m 10 die de guards proberen te matchen met een cel van dezelfde waardering.

Echter wanneer de prisoner lvl 10 is en maar een cel van lvl 3 krijgt, dan is hij eerder agressief en zorgt eerder voor opstootjes ed.

Wat dus inderdaad niet betekend dat er prisoners in de holding worden gegooid, maar dat zelf je prison meer dangerous wordt :P
Aanvulling:

Als er prisoners met een lage waardering geen enigszins kloppende cel (met waardering) kunnen vinden, dan worden die dus wel in de holding gezet...
pi_153404534
Hoe zit dat nou met die Death Row?
Iemand komt binnen met 30% clemency, dan heeft ie zo'n gesprek in een Parole room, wordt het 15%. Dat is dus nogsteeds boven de aangeraden 10%.
Alleen ik kan er nu geen Max. Security van maken, hij blijft een death row prisoner, en heeft verder geen gesprekken meer in de parole room..
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:51:22 #270
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153404573
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:49 schreef wc-bril het volgende:
Hoe zit dat nou met die Death Row?
Iemand komt binnen met 30% clemency, dan heeft ie zo'n gesprek in een Parole room, wordt het 15%. Dat is dus nogsteeds boven de aangeraden 10%.
Alleen ik kan er nu geen Max. Security van maken, hij blijft een death row prisoner, en heeft verder geen gesprekken meer in de parole room..
Dan is de kans dat hij zijn leven gaat beteren kleiner. Des te lager % kans clemency is, des te beter het is om hem te zappen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153405215
Dat snap ik. Maar nadat ene gesprek kan het percentage dus niet meer veranderd worden, en zal je hem moeten executeren ondanks dat het boven de 10% is?
  donderdag 17 september 2015 @ 15:58:36 #272
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_156172244
Sorry voor de kick maar sinds een tijdje speel ik prison architect. Echter het probleem is nu dat als de gevangenis te groot is. Mijn energie voorziening uitvalt ook als ik alle capicitors in gebruik heb. Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?
BAM dit is 3KB
pi_156172281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:58 schreef Loll het volgende:
Sorry voor de kick maar sinds een tijdje speel ik prison architect. Echter het probleem is nu dat als de gevangenis te groot is. Mijn energie voorziening uitvalt ook als ik alle capicitors in gebruik heb. Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?
meerdere stroomgroepen maken?

de 1.0 nadert trouwens ook, iemand die weet of we dan toegang blijven houden tot de beta/alpha's?
  donderdag 17 september 2015 @ 16:05:38 #274
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_156172389
Iemand die weet hoe dat moet?
BAM dit is 3KB
pi_156172546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:05 schreef Loll het volgende:
Is zeker een keer uitgelegd in het Alpha filmpje toen ze die functie uitbrachten. Even terug kijken dus.
pi_156172651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:05 schreef Loll het volgende:
is niet zo lastig, even een voorbeeld plaatje:

2 aparte stroom ciruits, de circuits mogen NIET met elkaar verbonden worden, dan vallen ze allebei uit
pi_156312270
overigens:
Alpha 36 has been released! Here is our video demonstrating the new features:

This is the last ever alpha video for Prison Architect, and we will be launching version 1.0 in October. But fear not! We are planning to continue the cycle of monthly updates beyond version 1.0, including new videos to go with each update each month.

6 oktober 1.0 *O*
pi_156372296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:14 schreef mschol het volgende:

[..]

is niet zo lastig, even een voorbeeld plaatje:

[ afbeelding ]

2 aparte stroom ciruits, de circuits mogen NIET met elkaar verbonden worden, dan vallen ze allebei uit
Vergeet niet om ze in een minimale 5x5 ruimte te zetten ivm de 12 capacitors die je rondom kan plaatsen.

Dit is mijn bajes momenteel, de lege ruimte wil ik inrichten als Max of Protective, maar ik vroeg me af hoe je snel kan zien welke prisoners als snitch/law enforcement staan geregistreerd? Af en toe heb ik weer een dooie en 9 van de 10 keer is dat een snitch of le.

Tevens wil ik bij een waarde van rond de 800k (speel zonder unlimited funds) de boel weer verkopen en een nieuwe beginnen. Juist het hele plannen en bouwen van een gevangenis kan mij uren zoet houden :)
Tips of ideeën zijn altijd welkom.

[ Bericht 12% gewijzigd door Teeno op 25-09-2015 14:16:09 ]
  zaterdag 26 september 2015 @ 12:14:21 #279
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_156396448
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:51 schreef Teeno het volgende:

[..]

Vergeet niet om ze in een minimale 5x5 ruimte te zetten ivm de 12 capacitors die je rondom kan plaatsen.

[ afbeelding ]

Dit is mijn bajes momenteel, de lege ruimte wil ik inrichten als Max of Protective, maar ik vroeg me af hoe je snel kan zien welke prisoners als snitch/law enforcement staan geregistreerd? Af en toe heb ik weer een dooie en 9 van de 10 keer is dat een snitch of le.

Tevens wil ik bij een waarde van rond de 800k (speel zonder unlimited funds) de boel weer verkopen en een nieuwe beginnen. Juist het hele plannen en bouwen van een gevangenis kan mij uren zoet houden :)
Tips of ideeën zijn altijd welkom.
Ik zet altijd die stukken water uit zeg maar. Dat is me toch een partij onhandig :P

Zelf vind ik symmetrie ook mooi / belangrijk, dus dan schiet het al helemaal niet op dat er opeens een lake op mn map zit :'(
pi_156397391
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:14 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik zet altijd die stukken water uit zeg maar. Dat is me toch een partij onhandig :P

Zelf vind ik symmetrie ook mooi / belangrijk, dus dan schiet het al helemaal niet op dat er opeens een lake op mn map zit :'(
Symmetrie zei u? :) Dit was mijn vorige van juni, had toen deze prison verkocht en een nieuwe "uitdaging" gestart met lakes, deze week pas mee verder gegaan. Zoals je op mijn eerste screen ziet zit er precies rechts van de road zo'n lake waardoor ik een stuk land bij moest kopen omdat ik anders het hek niet dicht kreeg |:(

Huidige value zit rond de 770k dus nog een paar early releases en dan gaat de boel weer weg. De nieuwe wordt waarschijnlijk weer symmetrisch met een capaciteit van 300.
pi_156401440
quote:
Bored of building prisons? Switch to escape mode, load a random facility and take direct control of a prisoner and crack on with the important business of breaking out. Earn experience points by shanking a guard, form up a posse of rough-necks and head to the armoury to shoot your way out or nick some tools from the workshop and start digging a tunnel hidden behind a picture of Raquel Welch.
:D klinkt erg als escapists, maar toch geinig dat ze het toevoegen :P

hoe starten jullie een gevangenis, uitgaande van een beperkt budget?
pi_156402397
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:01 schreef mschol het volgende:

[..]

:D klinkt erg als escapists, maar toch geinig dat ze het toevoegen :P

hoe starten jullie een gevangenis, uitgaande van een beperkt budget?
Eerst een kantoortje maken voor je warden, dan accountant --> extra grant unlocken en dan van boven naar beneden je grants afwerken. Voor bijv. Cell Block A krijg je al 20.000 advance payment en nog eens 20k als je een capaciteit van 25 hebt. Zo kun je snel even je bankrekening aanvullen en uitbreiden.

Tevens zet ik aan het begin mijn prisoner intake op 0, zodat ik rustig kan plannen en bouwen. Als de boel dan klaar is kan je hem vol laten lopen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 15:14:15 #283
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_156641296
Vandaag de V1 release!

pi_156641563
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:14 schreef Saninl het volgende:
Vandaag de V1 release!

^O^ binnenkort maar eens de nieuwe features uitproberen.

* Teeno zag dat ie voor deze maar liefst ¤4,19 betaald heeft tijdens een sale, beste koop :s)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 15:31:01 #285
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_156641701
quote:
Vandaag de V1 release!

Zijn er nog dingen aangepast? Zit nu mobiel en wil mijn data niet slopen. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156641794
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Op Steam nog geen changelog kunnen vinden over 1.0, wel dit;

Version 1.0+ includes:
- Sandbox: Open-ended prison building
- Story Mode: 5 awesome chapters telling tales of incarceration, misery and strife
- Escape Mode: Play as a prisoner in any of the thousands of prisons on the steam workshop
pi_156644519
Wou net een opmerking maken over achievements, maar die zitten er nu ook bij _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:05:23 #288
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_156644919
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wel wat ja :) De video die ik plempte is meer een reclame-video. In ieder geval voor een bekende van de game niet super interessant ;)

Als aanvulling op Teeno is er nu wel een changelog beschikbaar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156645007
quote:
Vandaag de V1 release!

End of an era
Beginning of an new era...

:+
pi_156675061
Wat een bokke spel, gelukkig heb ik er niet voor betaald... Vroeger was het al altijd geklier en gekloot om het werkend te krijgen maar ze hebben nog niks opgelost....

Hij staat op fullscreen op mijn hele scherm en nog 1 of 2 pixels op mijn tweede scherm.. Waardoor mijn muis steeds naar het 2de scherm ging midgame.... Dus dacht ik doe even mijn 2de monitor uitschakelen flipt amd control center ding em.... Nou leuk ben al uur aan het klooien om het weer goed te krijgen voor 5 min gameplay.

En 28 euro :') komop zeg, dit spel is 15 hoogstens 20 euro waard....
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_156676431
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:26 schreef DieselTank het volgende:
Wat een bokke spel, gelukkig heb ik er niet voor betaald... Vroeger was het al altijd geklier en gekloot om het werkend te krijgen maar ze hebben nog niks opgelost....

Hij staat op fullscreen op mijn hele scherm en nog 1 of 2 pixels op mijn tweede scherm.. Waardoor mijn muis steeds naar het 2de scherm ging midgame.... Dus dacht ik doe even mijn 2de monitor uitschakelen flipt amd control center ding em.... Nou leuk ben al uur aan het klooien om het weer goed te krijgen voor 5 min gameplay.

En 28 euro :') komop zeg, dit spel is 15 hoogstens 20 euro waard....
AMD. Found your problem :')

Heb nog nooit gezeik gehad met Prison Architect, spel loopt al zolang ik hem heb als een zonnetje. Of ie 28 euro waard is... meh, het is redelijk aan de prijzige kant, dat moet ik nageven. Aan de andere kant heb ik er wel uren plezier mee gehad en zal ik er ongetwijfeld nog uren plezier mee hebben. Tis allemaal relatief I guess.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156678544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Heb nog nooit gezeik gehad met Prison Architect, spel loopt al zolang ik hem heb als een zonnetje. Of ie 28 euro waard is... meh, het is redelijk aan de prijzige kant, dat moet ik nageven. Aan de andere kant heb ik er wel uren plezier mee gehad en zal ik er ongetwijfeld nog uren plezier mee hebben. Tis allemaal relatief I guess.
Ik kom er nu achter dat ze win8 niet supporten alleen win8.1 :') found the problem dus nu maar win10 installeren.... Wel jammer..

Het is zeker een leuk spel en het liep vroeger ook gewoon heel goed, nooit lag gehad ofzo, wel veel bugs maarja dat mag wel in alpha.

Maar als je vergelijkt wat je in bijv. ArmA 3 krijgt voor (nu 30 eerst 60) dan is arma toch een stuk meer qua code dan PA. dan bedoel ik hoeveel uur erin gestoken is.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_156681921
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Ik kom er nu achter dat ze win8 niet supporten alleen win8.1 :') found the problem dus nu maar win10 installeren.... Wel jammer..

Het is zeker een leuk spel en het liep vroeger ook gewoon heel goed, nooit lag gehad ofzo, wel veel bugs maarja dat mag wel in alpha.

Maar als je vergelijkt wat je in bijv. ArmA 3 krijgt voor (nu 30 eerst 60) dan is arma toch een stuk meer qua code dan PA. dan bedoel ik hoeveel uur erin gestoken is
.
Wat een kul vergelijking.

Deze game binnenkort maar weer eens aanslingeren, erg mee vermaakt een tijd terug. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2015 00:45:07 ]
pi_156682484
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:

[..]

ik neem aan dat je AMD bedoelt nu, PA ondersteund zelfs XP nog namelijk _O_ (er zit overigens niet echt veel verschil tussen 8 en 8.1, maar dat terzijde)
quote:
veel bugs? ja ik ben in EA wel wat bugs tegen gekomen, maar niks echt kritisch en gamebreakends
quote:
Maar als je vergelijkt wat je in bijv. ArmA 3 krijgt voor (nu 30 eerst 60) dan is arma toch een stuk meer qua code dan PA. dan bedoel ik hoeveel uur erin gestoken is.
euh, dit spel is al 5 jaar in ontwikkeling, dat wist je zeker niet? :')
Arma 3 is 3 jaar in ontwikkeling geweest (volgens wiki) maar met een veel groter budget, meer personeel en een veel ervarener team (gok ik)
pi_156682495
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

ik heb er ruim meer dan 28 euro ingestoken en dat is mij elke cent waard geweest

goede, originele, simulator met gedegen support (maandelijkse updates), ruime modding mogelijkheden
pi_156683586
12 euro betaald, elke cent meer dan waard, 28 euro is Prison Architect wel waard. Beter dan een COD waar ik de singel player in 4 uur uitspeel en 40 euro voor mag lappen.
pi_156750646
Armed forces *O* _O_ (ja had al een tijd niet meer gespeeld)
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:52:43 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156777237
Ik ben ook aardig wat bugs tegen gekomen, vind eigenlijk niet echt dat het spel zo vrijgegeven kon worden. Niet echt gamebreaking maar wel irritant soms. Een paar keer gehad dat niet alle cellen gebruikt konden worden zonder aanwijsbare reden waardoor er een groep gevangenen onnodig lang in de holding cell bleven zitten, een paar keer gehad dat de kantine niet meer 'zichtbaar' was waardoor ik overal een rood driehoekje te zien kreeg, Een paar keer gehad dat de foundation niet dicht ging terwijl er wel een deur aanwezig was en nog een paar dingetjes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_156779658
Ik heb het gisteren ook een tijdje gespeeld. Aan de ene kant vind ik het een aardig ingewikkeld spel, met heel veel opties.

Maar ook al was mijn eerste gevangenis niet echt handig gebouwd en waren de gevangenen niet echt tevreden verdiende ik wel veel geld. Het spel is dus wel ingewikkeld maar niet echt moeilijk.

Ik heb mijn lelijke gevangenis nu verkocht en ga vanavond aan een nieuwe beginnen die iets meer doordacht zal zijn.
  maandag 12 oktober 2015 @ 14:43:54 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156781146
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:35 schreef lolnoob123 het volgende:
Ik heb het gisteren ook een tijdje gespeeld. Aan de ene kant vind ik het een aardig ingewikkeld spel, met heel veel opties.

Maar ook al was mijn eerste gevangenis niet echt handig gebouwd en waren de gevangenen niet echt tevreden verdiende ik wel veel geld. Het spel is dus wel ingewikkeld maar niet echt moeilijk.

Ik heb mijn lelijke gevangenis nu verkocht en ga vanavond aan een nieuwe beginnen die iets meer doordacht zal zijn.
dat bouwen en verkopen vind ik wel een geweldige optie trouwens, heb nu een startbedrag van 500.000 O+. Dus laat ik de gevangenis gewoon een paar dagen potdicht en ga ik rustig alles plannen en een plek geven voor ik de gevangenen toelaat O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')