in het kadervan geld verdienen mogen ze ontvangen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huh? Bij mijn weten mogen ze het terrein niet af, maar wel mensen ontvangen. Of daar moet ook alweer op teruggekomen zijn. Met meneer de Mol weet je het natuurlijk nooit.
Aha dank je. Ik doe dat ook wel snel maar dit is wel heel snel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is Paul de aannemer, die huilt nogal snel.
En zo hartstochtelijk ook. Met allemaal vrouwen die hem troostenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha dank je. Ik doe dat ook wel snel maar dit is wel heel snel.
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen. Nou misschien die Rienk. Hebben jullie al iemand die je wel of niet leuk vind?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo hartstochtelijk ook. Met allemaal vrouwen die hem troosten
Ruudquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen. Nou misschien die Rienk. Hebben jullie al iemand die je wel of niet leuk vind?
Het wordt nu misschien nog wel schattig gevonden. Maar als hij over een week nog steeds elke dag jankt dan zullen ze op een gegeven moment toch van hem af willen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo hartstochtelijk ook. Met allemaal vrouwen die hem troosten
er is een gezegde of een spreekwoord dat aangeeft dat de grens tussen genialiteit en gestoordheid heel smal is. ik kan het alleen niet vindenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, hij kan best gek zijn ondanks zijn hoge opleiding
Nee, er is daar geen man die ik fysiek aantrekkelijk vind; alhoewel Peter eigenlijk best een leuke vent is. De vrouwen houd ik nog niet goed uit elkaar. Van de mannen lijkt Hakim me wel aardig, verder ben ik nog niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen. Nou misschien die Rienk. Hebben jullie al iemand die je wel of niet leuk vind?
Ik heb eigenlijk alleen mensen die ik niet leuk vind. die boerende boer en charlotte met haar mitrailleur geluid als ze praat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Giorgo is uiterst aantrekkelijk. Vindt hij zelf. In z'n bio staat ook dat hij een hekel heeft aan lelijke mensen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen.
Daar moest ik wel om lachen, toen ik zijn foto zag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
Giorgo is uiterst aantrekkelijk. Vindt hij zelf. In z'n bio staat ook dat hij een hekel heeft aan lelijke mensen.
Alleen daarom is het al een randdebielquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Giorgo is uiterst aantrekkelijk. Vindt hij zelf. In z'n bio staat ook dat hij een hekel heeft aan lelijke mensen.
Tot nu toe voegt hij bijzonder weinig toe, mag er wat mij betreft snel uit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Schiet ineens over op een verhaal over cylops in zijn oog steken als hij slaapt...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Gert het volgende:
Die Rienk lult wel dom zeg, maar hij brengt het met een betweterige air alsof hij wel door heeft hoe de wereld in elkaar zit. Ik zou heel snel ruzie met hem krijgen.
Hoe lang duurt dat proefverlof van Volkert eigenlijk...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Schiet ineens over op een verhaal over cylops in zijn oog steken als hij slaapt...
Of hij legt de lat niet hoog of hij heeft dagelijks nogal wat te verduren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
daar ging m'n drinken ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat proefverlof van Volkert eigenlijk...
Dus een altruïtisch persoon is karakterloos?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef Gert het volgende:
"Wat is altruïtisch" (zonder s, geen typfout)
Rienk: "Altruïtisch is zelfloosheid."
Ze worden hem wel zat, maar of ze van hem af willen weet ik niet. Want hij is wel heel handig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt nu misschien nog wel schattig gevonden. Maar als hij over een week nog steeds elke dag jankt dan zullen ze op een gegeven moment toch van hem af willen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen mensen die ik niet leuk vind. die boerende boer en charlotte met haar mitrailleur geluid als ze praat.
itsmequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben je al verder dan ik, weet nog niet eens wie wie is, nog maar weinig tijd gehad om te streamen. Vanavond gaat ook niet echt lukken denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er is daar geen man die ik fysiek aantrekkelijk vind; alhoewel Peter eigenlijk best een leuke vent is. De vrouwen houd ik nog niet goed uit elkaar. Van de mannen lijkt Hakim me wel aardig, verder ben ik nog niet.
Tis een 3e rangs acteur. Vanmorgen brak hij een tak met zn knie, wat een theater!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Gert het volgende:
Die Rienk lult wel dom zeg, maar hij brengt het met een betweterige air alsof hij wel door heeft hoe de wereld in elkaar zit. Ik zou heel snel ruzie met hem krijgen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
dat je t even weetquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus een altruïtisch persoon is karakterloos?
gewoon aanhakenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef Dotteke het volgende:
ZO wat gaan jullie snel, heel wat topics om terug te lezen is niet meer te doen ha ha!!
Sterkte met je tijd indelen het komende jaar!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef itsme het volgende:
[..]Ik moet echt even kijken wie wie is maar dat komt wel. Ik heb net toch maar die 2 cent betaald zodat ik ook streams kan kijken. Eigenlijk alleen al omdat fok zo fokking leuk is. En Gertje!
Misschien helpt het als je vanaf de 6e ook even naar de uitzendingen kijkt. Via de streams is het ook helemaal niet zo makkelijk om mensen goed te leren herkennen; vaak is het donker en praten ze allemaal door elkaar heen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al verder dan ik, weet nog niet eens wie wie is, nog maar weinig tijd gehad om te streamen. Vanavond gaat ook niet echt lukken denk ik.
Wel jammer zo mis je het beging!
Deed-ie alsof hij een boom doormidden brak?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis een 3e rangs acteur. Vanmorgen brak hij een tak met zn knie, wat een theater!
ik vind het nu al een tijdvreterquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Sterkte met je tijd indelen het komende jaar!
Eek. Arrogante kwal of onzeker baasje? Time will tell.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je er ook weer bij bent.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik moet echt even kijken wie wie is maar dat komt wel. Ik heb net toch maar die 2 cent betaald zodat ik ook streams kan kijken. Eigenlijk alleen al omdat fok zo fokking leuk is. En Gertje!
ja, armen hoog in de lucht, rondje huppelen, ik dacht nog beetje overdreven om zo te juichen alsof je het winnende doelpunt op het wk hebt gescoord, maar toen begon hij te jammeren 'au au, dat was dom'.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Deed-ie alsof hij een boom doormidden brak?
Precies maar ach Huub was niet lelijk maar ook niet lekker en hij maakte de show dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
itsme![]()
Ik had hooguit 1 lekkere man verwacht in Utopia
Ga ik ook doen, alleen is het wel kort maar een half uurtje geloof ik!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je vanaf de 6e ook even naar de uitzendingen kijkt. Via de streams is het ook helemaal niet zo makkelijk om mensen goed te leren herkennen; vaak is het donker en praten ze allemaal door elkaar heen.
Natuurlijk, als er een dagelijkse tv show is Reality show dan ben ik er bij. Alleen de Bunker heb ik gemist maar dat kwam niet op televisie geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je er ook weer bij bent.
Het huishouden van Jan Steen in wording?
waarom zou ik geld betalen om daar naar binnen te mogen als ik voor 2.50 per maand 24/7 alles kan zien ???quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:39 schreef Gert het volgende:
Charlotte vindt 10 euro entree veel te weinig. "Ik zou er minstens 15 euro van maken."
Aike (?): "Maar als je heel eerlijk bent hè.... hoe interessant is het dan om ons zo hier te zien staan op de streams."
Er zijn er daar die denken dat het storm zal lopen morgen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom zou ik geld betalen om daar naar binnen te mogen als ik voor 2.50 per maand 24/7 alles kan zien ???
Was net de koeien aan het melken, maar is daar nu klaar mee geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Gert het volgende:
Waar is Lindy eigenlijk? Die heb ik nog helemaal niet gezien....
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Gert het volgende:
Waar is Lindy eigenlijk? Die heb ik nog helemaal niet gezien....
Henny van der Most bedoel jequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:42 schreef waxmask het volgende:
Anders bellen ze Aad van der Mos die maakt er zo een goed lopend kip piri piri restaurant van...
herman den blijkerquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:42 schreef waxmask het volgende:
Anders bellen ze Aad van der Mos die maakt er zo een goed lopend kip piri piri restaurant van...
Dat dus, en de mensen die meekrijgen dat je een rondleiding kan krijgen dat zijn de streamersquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom zou ik geld betalen om daar naar binnen te mogen als ik voor 2.50 per maand 24/7 alles kan zien ???
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja die droeftoetert lol....ik ben niet zo goed met namen, maar je wist wie ik bedoelde....
Charlotte, retteketettekettet. Naar streams waarop zij haar monologen voert kan ik maar korte tijd luisteren.quote:
ik was even naar de plee, heb het niet gehoord. maar als het wel zo is, dan is het écht een domme koe.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:47 schreef Toverheks het volgende:
Vertelde die domme doos Charlotte nou dat ze ook bij de koeien rookt
Is zij degene die tijdens het vuurwerk vroeg of ze een band konden beginnen? Indien ja wat een irritant wijf, Mag ik wat zeggen? en dat 6 keer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Charlotte, retteketettekettet. Naar streams waarop zij haar monologen voert kan ik maar korte tijd luisteren.
Wel iemand die van niets iets kan maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja die droeftoetert lol....ik ben niet zo goed met namen, maar je wist wie ik bedoelde....
ik heb een beetje het idee dat ze de hele hype die van de mol heeft gecreëerd willen ge (mis) bruiken om een slaatje eruit te slaan. makkelijk geld maken om zo makkelijker de eerste weken door te komen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel iemand die van niets iets kan maken.
Ik had verwacht dat er meerdere deelnemers zijn met hele grote plannen. Maar veel verder dan geld vragen om op het terrein te mogen komen ze niet tot nu toe.
Om het daarna compleet in elkaar te laten donderen, het is tijdelijke energie die hij brengt. Hij heeft er zelfs met meer ellende achteraf achter gelaten dan voor ze hem leerde kennen. Preston Palace was een goed voorbeeld, goed concept maar uiteindelijk een grote tokkiefarm geworden waar je met diarree uit komt na een weekend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel iemand die van niets iets kan maken.
Ik had verwacht dat er meerdere deelnemers zijn met hele grote plannen. Maar veel verder dan geld vragen om op het terrein te mogen komen ze niet tot nu toe.
wat is er mis met preston palace dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Om het daarna compleet in elkaar te laten donderen, het is tijdelijke energie die hij brengt. Hij heeft er zelfs met meer ellende achteraf achter gelaten dan voor ze hem leerde kennen. Preston Palace was een goed voorbeeld, goed concept maar uiteindelijk een grote tokkiefarm geworden waar je met diarree uit komt na een weekend.
Dan is ze tenminste wel stil...straks nog weken dat gezeik horen dat Char een peukie wil....quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
En gewoon meteen weer een peuk erachteraan, waarom ook niet
"1-1-2014 Gezien de reacties hier hadden we hoge verwachtingen. Het bleek een grote tegenvaller; wat een vieze oude zooi dat hele preston palace. Personeel ook zeer onder de maat, veel 'straatvolk' die straattaal hanteerd, niveau in dit hotel zeer ver te zoeken. Daarnaast hoorden wij van kennissen dat het bedrijf niet goed liep, waren wij dus even blij dat we nog konden overnachten aangezien we al betaald hadden; we waren bang dat het bedrijf ondertussen failliet zou gaan en dat we konden fluiten naar onze centen. De goede beoordelingen op deze site komen voornamelijk van het management zelf die hier berichten op plaatsen; dit werd bevestigd door vele personeelsleden."quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat is er mis met preston palace dan?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:53 schreef Rica het volgende:
Weer een briljant idee.
"Gewoan un stuk tauw kopuh en dan makuh we armbandjes"
Das graties (dacht ik), zodat men kan zien dat je in Utopia bent geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
En hoeveel dacht dit lampie ervoor te gaan vangen? Tientje per stuk?
lampiequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]En hoeveel dacht dit lampie ervoor te gaan vangen? Tientje per stuk?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet wie er morgen gaat, maar asjeblieft neem een rol duck tape mee en plak het op die bakkes van Charlotte, wat een onzin kraamt die griet steeds uit
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet wie er morgen gaat, maar asjeblieft neem een rol duck tape mee en plak het op die bakkes van Charlotte, wat een onzin kraamt die griet steeds uit
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Rica het volgende:
Ja 10tje per stuk, veertig man per dag, tel uit je winst.
dan geef je haar maar ff een knietjequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.
iedereen heeft wel één beeld van god, of hij nou bestaat of niet ..quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
Rienk zegt dat hij het altijd merkt als iemand tegen hem liegt, en dat daarom God bestaat. Want als dat een leugen zou zijn dan zou hij dat weten.
dan smeekt ze straks om meerquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan geef je haar maar ff een knietje
Ik ben blij dat jij naar hem luistert, ik kan die gast echt niet verdragen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
Rienk zegt dat hij het altijd merkt als iemand tegen hem liegt, en dat daarom God bestaat. Want als dat een leugen zou zijn dan zou hij dat weten.
Moet Charlotte wel een tegenprestatie verrichten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.
Dan verveelt zich al sinds gisteren middag toen ze het terrein betrad, het wijf lult zo dom gisteren ook alquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef waxmask het volgende:
Charlotte zegt dat ze stom gaat lullen als ze zich verveelt, I hope to god dat ze zich nu verveeld want als het nog stommer wordt...
eerst een blowjob , daarna ducttape over d'r mond ... kan ze geen kostbaar zaad verspillen ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Moet Charlotte wel een tegenprestatie verrichten.
Ze mogen niet zomaar spullen aannemen.
Ze noemde geen bedrag maar wel "verkopen"quote:
"De mens is gemaakt om de lijden en te sterven..... iedereen heeft de mogelijkheid om geleid te worden. Maar je moet het wel toelaten."quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij naar hem luistert, ik kan die gast echt niet verdragen.
Ik ben van de verkeerde kant. Een andere tegenprestatie bedenken graag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerst een blowjob , daarna ducttape over d'r mond ... kan ze geen kostbaar zaad verspillen ook
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Gert het volgende:
"Iedereen heeft wel een beeld van God. Of dat beeld klopt is de vraag. Zie je hem zoals hij is of zie je hem zoals je zelf bent. Dat is het verschil."
En toen schaterlachte iemand Rienk recht in z'n smoel uit.![]()
Dat laatste heb ik helaas verzonnen.
dat mag ze zelf doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik ben van de verkeerde kant. Een andere tegenprestatie bedenken graag.
Ik dacht ook dat dat niet mocht?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze noemde geen bedrag maar wel "verkopen"
Probleem is, ze willen teren op roem die er niet is en misschien nooit gaat komen.
"O sorry Rienk, stond ik alweer op je teen?"quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Gert het volgende:
"Iedereen heeft wel een beeld van God. Of dat beeld klopt is de vraag. Zie je hem zoals hij is of zie je hem zoals je zelf bent. Dat is het verschil."
En toen schaterlachte iemand Rienk recht in z'n smoel uit.![]()
Dat laatste heb ik helaas verzonnen.
De spelregels zijn volgens mij weer van elastiek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dat niet mocht?
Relitalk kan ik sowieso slecht tegen. Maar het alternatief is Charlotte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
"De mens is gemaakt om de lijden en te sterven..... iedereen heeft de mogelijkheid om geleid te worden. Maar je moet het wel toelaten."
Ik haak ook weer even af, wat een pedante zelfingenomen ouwehoer.
heeft met de afstand tot de mic te maken. hoe verder ze er af zitten, hoe zachter ze te horen zijn ..quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:04 schreef Injetta het volgende:
Waarom zijn sommige stemmen zo achterlijk zacht en andere keihard? Zo is het gesprekk niet lekker te volgen.
God jezus, en nu alweer! Oeps!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:03 schreef Rica het volgende:
[..]
"O sorry Rienk, stond ik alweer op je teen?"
Beetje heen en weer dan maar. Zodra die Harold weer een boer laat ga ik zappen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Relitalk kan ik sowieso slecht tegen. Maar het alternatief is Charlotte.
What to do....
zapzequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje heen en weer dan maar. Zodra die Harold weer een boer laat ga ik zappen.
Malejachie waarom lach ie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef waxmask het volgende:
God is liefde.... Lees het oude testament dan nog maar eens goed door....
volgens mij was het de kattezieke kerk .. ik kan me vergipsenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef beequeen het volgende:
Andrea heeft het steeds over pcv (ipv pvc). Nu heeft ze het over de RK kerk en kattegesisme.
quote:
Ze bedoelde catechismus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:10 schreef DJMO het volgende:
volgens mij was het de kattezieke kerk .. ik kan me vergipsen
kun je dat even vertalen?? ik ben niet zo gelovig aangelegdquote:
Google is your friend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:13 schreef DJMO het volgende:
kun je dat even vertalen?? ik ben niet zo gelovig aangelegd
Afgezien daarvan zou het me niets verbazen als ze oproepen dat er morgen 40 man naar binnen mag, er ook 40+ aan de poort staan te rammelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:14 schreef snetje het volgende:
Natuurlijk komt er morgen 40 manHakim heeft namelijk heel zijn familie al uitgenodigd
Jij gaat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zou het me niets verbazen als ze oproepen dat er morgen 40 man naar binnen mag, er ook 40+ aan de poort staan te rammelen.
Rienk is Rienk niet, Rienk is God...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Stickertje het volgende:
Hallo. Ik kijk nu voor het eerst de streams. Iets spectaculairs gemist?
Wat als er 100 man komen? Mogen er dan 60 weer naar huis afdruppelen? :\quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zou het me niets verbazen als ze oproepen dat er morgen 40 man naar binnen mag, er ook 40+ aan de poort staan te rammelen.
hij heeft ook nog een bezem gemaakt en zich met het vuur bemoeid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
Heeft iemand Rienk eigenlijk al de handen uit de mouwen zien steken, behalve dan dat hamertje maken?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rienk is Rienk niet, Rienk is God...
Hij had straks net als Mozes een stok vast en overzag zijn kudde...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
Heeft iemand Rienk eigenlijk al de handen uit de mouwen zien steken, behalve dan dat hamertje maken?
Vuur maken en een bezem. Busy, busy.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
Ah, dat valt mee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef tonja het volgende:
[..]
hij heeft ook nog een bezem gemaakt en zich met het vuur bemoeid.
hij heeft gekookt las ik?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
Mja, elke keer als ik kijk zit ie ergens aan te plukken en meer niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij had straks net als Mozes een stok vast en overzag zijn kudde...
Des te meer des te beter toch...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Wat als er 100 man komen? Mogen er dan 60 weer naar huis afdruppelen? :\
Wat een slap excuus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Leandra het volgende:
Ikke niet, mijn peuter heeft geen paspoort
Hij plukt de dag...tikt een eitje...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, elke keer als ik kijk zit ie ergens aan te plukken en meer niet.
En zag dat het goed was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij plukt de dag...tikt een eitje...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Disana het volgende:
TweebiefstukEmil heeft nog steeds zijn muts op. Zeker bang dat z'n ene hersensel wegwaait.
Bij Rienk draait het om hem, ik zie hem niet zoveel interesse in een ander tonen. Hij bepaalt het gespreksonderwerp en zo niet dan draait ie het toch zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat.
Ik stel mijn indruk van hem bij.
Een beetje.
Ja hoor, alleen wil ik niet in beeld. Dat gaat lastig worden denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Leandra het volgende:
Moet ik je op komen halen, gaan we samen? Met de peuter
kom je langs alkmaar?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik je op komen halen, gaan we samen? Met de peuter
Als hij geld zou winnen, dan geeft hij het aan z'n broertje en die moet dan maar zien wat hij ermee doetquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb het niet zo op geld. Ik ben het liever kwijt dan rijk. Het is altijd ellende.
Aldus sprak Rienk.
Ja, hij is heel vol van zichzelf. Ik vermoed narcististische trekjes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij Rienk draait het om hem, ik zie hem niet zoveel interesse in een ander tonen. Hij bepaalt het gespreksonderwerp en zo niet dan draait ie het toch zo.
Hij heeft last van het 'kijk mij eens anders zijn' syndroom.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als hij geld zou winnen, dan geeft hij het aan z'n broertje en die moet dan maar zien wat hij ermee doet
ohquote:
Nope.... dat is way out of line.... maar BQ wil niet in beeld, dus dat gaat geen rondleiding worden.quote:
Dat betwijfel ik, maar ik zie hem er wel voor aan dat-ie het gaat proberen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Toverheks het volgende:
Rienk gaat straks over water lopen, let maar op
Hij wou nog veel meer doen.. maar Paul was niet zo in de stemming vandaag en wil pas morgen aan de slag gaan..quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat.
Ik stel mijn indruk van hem bij.
Een beetje.
echt wat een kwijl van een vent, ik heb niks tegen mensen die in de Here zijn etc. maar deze denk volgens mij dat hij de verlosser zelf isquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar ik zie hem er wel voor aan dat-ie het gaat proberen.
Mijn hemel, ik kan er nog steeds niet bij dat er mensen zijn die serieus geloofden dat Jaap het aan een ander doel dan stichting Jaap zou geven.... wie dat dacht heeft het programma nooit gekeken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Gert het volgende:
Rienk heeft het niet op geld, zegt hij. "Ik ben het liever kwijt dan rijk."
Ruud: "Wat doe je dan met het geld als je dit wint?"
Rienk: "Dan geef ik het denk ik aan mijn broertje. Die kijkt maar wat hij er mee doet. Ik ben niet zoals Terror Jaap, dat ik zeg dat ik het aan een goed doel geef en het dan niet doe. Dan denk ik, dude, jij weet echt niet wat zoiets met je karma doet. Het universum kijkt mee en laat je daar niet mee wegkomen."
Ik kan natuurlijk onderkoffer gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Leandra het volgende:
Nope.... dat is way out of line.... maar BQ wil niet in beeld, dus dat gaat geen rondleiding worden.
Wat gaan we daar dan doen BQ? Entree betalen om niet naar binnen te gaan?
Snor opplakken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk onderkoffer gaan.
Haha, zou dat helpen?quote:
En de -15 met sneeuw als we do promos mogen gelovenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:29 schreef Toverheks het volgende:
Harold had het vannacht zo koud, heeft nu een matras, wat moet dat straks worden als we die strenge winter krijgen die piet Paulusma ons heeft beloofd
Hij heeft denk ik voor zichzelf wat "zekerheden" gecreëerd waar hij houvast aan heeft in zijn verder nogal onvoorspelbare zwerversleven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat een kwijl van een vent, ik heb niks tegen mensen die in de Here zijn etc. maar deze denk volgens mij dat hij de verlosser zelf is
nou dat vooral, met zn blote voetenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft last van het 'kijk mij eens anders zijn' syndroom.
Hoeveel geld hebben ze dan dat ze zoveel matrassen kunnen betalenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:30 schreef snetje het volgende:
Morgen komen er dekens en matrassen volgens Harold.. Hebben ze die al besteld dan?
ze hebben 10.000 euroquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben ze dan dat ze zoveel matrassen kunnen betalen
Is het al zeker dan, dat bezoek? Je moet alles één keer in je leven gedaan hebben toch?quote:
Blaricum toch in de bossen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:38 schreef Papabear het volgende:
Wat is de locatie van die toko eigenlijk? Kan het nergens vinden.
quote:Crailo
John de Mol heeft in SBS Shownieuws de locatie voor de show onthult: Crailo, een natuurgebied nabij Bussum. “In de Eerste Wereldoorlog is daar een kazerne geweest. Het is een immens groot terrein. De bewoners beschikken over een kleine veestapel van twee koeien en dertig of veertig kippen.”
Ik heb geen idee of het serieus doorgaat morgen. Ik neem aan dat het dan wel op de site zou staan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het al zeker dan, dat bezoek? Je moet alles één keer in je leven gedaan hebben toch?
Dit is mijn kans om tv te komen.
On Topic: wat een kippenhok. Moeilijk te volgen zo.
Gewoon ploegendienstquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef waxmask het volgende:
Mogen ze niet slapen vanwege ons streamers?![]()
![]()
het is nog géén negen uurquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef waxmask het volgende:
Mogen ze niet slapen vanwege ons streamers?![]()
![]()
Neequote:
Paul heeft een adresje. Daar kost een matras 20 euro.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor matrassen ze besteld hebben, volgens mij kun je nog beter op een goedkoop bedje met een dun matras slapen dan op de grond op een dik matras.
quote:
quote:
Bijna. Het ligt aan de andere kant van de snelweg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:42 schreef Papabear het volgende:
Deze plek lijkt er wel heel erg op: http://goo.gl/maps/47SR2
als je er 600 uur van maakt stem ik voorquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Charlotte niet even 60 uur haar mond dichthouden?
Nu nog hout en spijkers.quote:
We maken er 8766 uur vanquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je er 600 uur van maakt stem ik voor
nog beter .. dat getater in m'n oren word ik horendol vanquote:
Rienk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef DJMO het volgende:
" misschien profiteer ik wel gewoon van je lichaam vanavond "
welke gek is dat dan???
Fabiënnequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:49 schreef beequeen het volgende:
Wie was dat ook alweer die zoveel tandenpoetste in BB?
Ik denk nl dat Billy daar ook last van heeft.
Haha hij zei lichaamswarmtequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef DJMO het volgende:
welke gek is dat dan???
nu 3, ondanks Charlottequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef houdjemond het volgende:
Welke stream kijken jullie het meest? 1-2-3-4? Wat een geouwehoer op 3 zeg
Met pic in pic heb ik er 1 op 1 of 2 staan en de ander op 3 of 4 , het is vaak in setjes qua geluid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef houdjemond het volgende:
Welke stream kijken jullie het meest? 1-2-3-4? Wat een geouwehoer op 3 zeg
Volgens mij Peter tegen Charlotte (waar hij een oogje op heeft)quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef DJMO het volgende:
welke gek is dat dan???
verstond ik het toch verkeerdquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef patat het volgende:
[..]
Haha hij zei lichaamswarmte
Maar inderdaad
Ik kijk die dubbele waar je kunt wisselen van geluid door met je muis te scrollen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
Ik ook, maar ik heb de indruk dat Gert de betere gesprekken opvangt op een andere stream.
Ik snap niet wat 'die dubbele' is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk die dubbele waar je kunt wisselen van geluid door met je muis te scrollen.
Hebbes. Bedankt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Scherm, linker kant pic in pic knop, daar beetje mee pielen, is niet moeilijk.
Ik ben benieuwd wanneer iemand een keer gaat zeggen dat ze der mond een keer moet houden. Kan niet lang meer duren lijkt me.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Gert het volgende:
Hoe zou Charlotte toch zo hees komen?
Die praat echt vijf kwartier in een uur.
Dat probleem heeft ze al opgelost door te vertellen dat ze er niets aan kan doen want adhdquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer iemand een keer gaat zeggen dat ze der mond een keer moet houden. Kan niet lang meer duren lijkt me.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat probleem heeft ze al opgelost door te vertellen dat ze er niets aan kan doen want adhd
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef houdjemond het volgende:
Is Charlotte dat mens dat wel continue praat maar eigenlijk niks zegt?
Nou, dan ken ik de eerste naamquote:
of doet...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef houdjemond het volgende:
Is Charlotte dat mens dat wel continue praat maar eigenlijk niks zegt?
je hoeft niet eens wat te zeggen, je usename zegt al genoeg in dezequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, dan ken ik de eerste naam.. Als ik bij de Elite hoor stem ik voor een mute-knop voor haar.
ow die Rienk leer je ook snel kennenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, dan ken ik de eerste naam.. Als ik bij de Elite hoor stem ik voor een mute-knop voor haar.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hoeft niet eens wat te zeggen, je usename zegt al genoeg in deze
Dat is die ruis en loos beeld dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:01 schreef DJMO het volgende:
ow, er word er weer één op het matje geroepen zo te horen ..
nee, die voice over die een deelnemer maant om even naar achteren te komen ..quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is die ruis en loos beeld dan?
Oooh ( zit er net een kwartiertje "in" ) Het is wel weer wennen hoor, laatste dat ik echt heb gevolgd was DGK.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, die voice over die een deelnemer maant om even naar achteren te komen ..
Ik denk dat ze op zoek is naar een goeie locatie voor haar te bouwen kerk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
Andrea is besjes aan het eten ofzo?
Ik vind dat echt een heksje/kruidenvrouwtje ofzo
* DJMO verslikt zich voor de zoveelse keer vandaag ..quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek is naar een goeie locatie voor haar te bouwen kerk.
ja, geloof het wel. BB en DGK heb ik nooit gevolgdquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oooh ( zit er net een kwartiertje "in" ) Het is wel weer wennen hoor, laatste dat ik echt heb gevolgd was DGK.![]()
Rienk is dan de selfproclaimed god?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek is naar een goeie locatie voor haar te bouwen kerk.
hmmmm not sure if sane...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
zat er op te wachten, heb je der weer met haar vader, en zei heeft de kus van haar vader getato en hij van haar, echt ik denk het mijne ervan
Ze zijn wel erg klef jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
zat er op te wachten, heb je der weer met haar vader, en zei heeft de kus van haar vader getato en hij van haar, echt ik denk het mijne ervan
Das Vanessa en is 39. Dafuck? Ze lijkt wel 50.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:07 schreef houdjemond het volgende:
Sorry voor alle stomme vragen, maar wie is die platte limburgse?
37 hoorde ik, en der eerste kind was een ongeluk, bedankt mam!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das Vanessa en is 39. Dafuck? Ze lijkt wel 50.
Ik ben bang dat ze nieuwe kunnen bestellen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef houdjemond het volgende:
Hoe gaan ze dat doen als de peukjes op zijn?
Nee hequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze nieuwe kunnen bestellen...
Limburgs...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef regiliopeace het volgende:
Net als bij DGK toch maar weer een stream-abo genomen. Tot nu toe hoor ik alleen maar brabants geleuter.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef houdjemond het volgende:
"Mannen moeten alleen een beetje zaad hebben"Ik ben om, ik ga wel voor zo'n abo, kijk het even aan deze maand
Jij weet HEEEL goed wat wij nodig hebben af en toe....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
als dat het enige is wat ze moeten hebben, ga ik voor elke vent:0
oude tijden herlevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Gert het volgende:
Censuur.
Een gesprek over de filmpjes die vooraf van de deelnemers zijn gemaakt, mogen we blijkbaar niet volgen.
Heet dat censuur nu? Dacht dat we daar de term streamlock voor haddenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Gert het volgende:
Censuur.
Een gesprek over de filmpjes die vooraf van de deelnemers zijn gemaakt, mogen we blijkbaar niet volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |