Mja, elke keer als ik kijk zit ie ergens aan te plukken en meer niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij had straks net als Mozes een stok vast en overzag zijn kudde...
Des te meer des te beter toch...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Wat als er 100 man komen? Mogen er dan 60 weer naar huis afdruppelen? :\
Wat een slap excuus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Leandra het volgende:
Ikke niet, mijn peuter heeft geen paspoort
Hij plukt de dag...tikt een eitje...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, elke keer als ik kijk zit ie ergens aan te plukken en meer niet.
En zag dat het goed was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij plukt de dag...tikt een eitje...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Disana het volgende:
TweebiefstukEmil heeft nog steeds zijn muts op. Zeker bang dat z'n ene hersensel wegwaait.
Bij Rienk draait het om hem, ik zie hem niet zoveel interesse in een ander tonen. Hij bepaalt het gespreksonderwerp en zo niet dan draait ie het toch zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat.
Ik stel mijn indruk van hem bij.
Een beetje.
Ja hoor, alleen wil ik niet in beeld. Dat gaat lastig worden denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Leandra het volgende:
Moet ik je op komen halen, gaan we samen? Met de peuter
kom je langs alkmaar?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik je op komen halen, gaan we samen? Met de peuter
Als hij geld zou winnen, dan geeft hij het aan z'n broertje en die moet dan maar zien wat hij ermee doetquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb het niet zo op geld. Ik ben het liever kwijt dan rijk. Het is altijd ellende.
Aldus sprak Rienk.
Ja, hij is heel vol van zichzelf. Ik vermoed narcististische trekjes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij Rienk draait het om hem, ik zie hem niet zoveel interesse in een ander tonen. Hij bepaalt het gespreksonderwerp en zo niet dan draait ie het toch zo.
Hij heeft last van het 'kijk mij eens anders zijn' syndroom.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als hij geld zou winnen, dan geeft hij het aan z'n broertje en die moet dan maar zien wat hij ermee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |