dat mag ze zelf doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik ben van de verkeerde kant. Een andere tegenprestatie bedenken graag.
Ik dacht ook dat dat niet mocht?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze noemde geen bedrag maar wel "verkopen"
Probleem is, ze willen teren op roem die er niet is en misschien nooit gaat komen.
"O sorry Rienk, stond ik alweer op je teen?"quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Gert het volgende:
"Iedereen heeft wel een beeld van God. Of dat beeld klopt is de vraag. Zie je hem zoals hij is of zie je hem zoals je zelf bent. Dat is het verschil."
En toen schaterlachte iemand Rienk recht in z'n smoel uit.![]()
Dat laatste heb ik helaas verzonnen.
De spelregels zijn volgens mij weer van elastiek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dat niet mocht?
Relitalk kan ik sowieso slecht tegen. Maar het alternatief is Charlotte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
"De mens is gemaakt om de lijden en te sterven..... iedereen heeft de mogelijkheid om geleid te worden. Maar je moet het wel toelaten."
Ik haak ook weer even af, wat een pedante zelfingenomen ouwehoer.
heeft met de afstand tot de mic te maken. hoe verder ze er af zitten, hoe zachter ze te horen zijn ..quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:04 schreef Injetta het volgende:
Waarom zijn sommige stemmen zo achterlijk zacht en andere keihard? Zo is het gesprekk niet lekker te volgen.
God jezus, en nu alweer! Oeps!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:03 schreef Rica het volgende:
[..]
"O sorry Rienk, stond ik alweer op je teen?"
Beetje heen en weer dan maar. Zodra die Harold weer een boer laat ga ik zappen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Relitalk kan ik sowieso slecht tegen. Maar het alternatief is Charlotte.
What to do....
zapzequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje heen en weer dan maar. Zodra die Harold weer een boer laat ga ik zappen.
Malejachie waarom lach ie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef waxmask het volgende:
God is liefde.... Lees het oude testament dan nog maar eens goed door....
volgens mij was het de kattezieke kerk .. ik kan me vergipsenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef beequeen het volgende:
Andrea heeft het steeds over pcv (ipv pvc). Nu heeft ze het over de RK kerk en kattegesisme.
quote:
Ze bedoelde catechismus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:10 schreef DJMO het volgende:
volgens mij was het de kattezieke kerk .. ik kan me vergipsen
kun je dat even vertalen?? ik ben niet zo gelovig aangelegdquote:
Google is your friend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:13 schreef DJMO het volgende:
kun je dat even vertalen?? ik ben niet zo gelovig aangelegd
Afgezien daarvan zou het me niets verbazen als ze oproepen dat er morgen 40 man naar binnen mag, er ook 40+ aan de poort staan te rammelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:14 schreef snetje het volgende:
Natuurlijk komt er morgen 40 manHakim heeft namelijk heel zijn familie al uitgenodigd
Jij gaat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zou het me niets verbazen als ze oproepen dat er morgen 40 man naar binnen mag, er ook 40+ aan de poort staan te rammelen.
Rienk is Rienk niet, Rienk is God...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Stickertje het volgende:
Hallo. Ik kijk nu voor het eerst de streams. Iets spectaculairs gemist?
Wat als er 100 man komen? Mogen er dan 60 weer naar huis afdruppelen? :\quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zou het me niets verbazen als ze oproepen dat er morgen 40 man naar binnen mag, er ook 40+ aan de poort staan te rammelen.
hij heeft ook nog een bezem gemaakt en zich met het vuur bemoeid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
Heeft iemand Rienk eigenlijk al de handen uit de mouwen zien steken, behalve dan dat hamertje maken?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rienk is Rienk niet, Rienk is God...
Hij had straks net als Mozes een stok vast en overzag zijn kudde...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
Heeft iemand Rienk eigenlijk al de handen uit de mouwen zien steken, behalve dan dat hamertje maken?
Vuur maken en een bezem. Busy, busy.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
Ah, dat valt mee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef tonja het volgende:
[..]
hij heeft ook nog een bezem gemaakt en zich met het vuur bemoeid.
hij heeft gekookt las ik?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
Mja, elke keer als ik kijk zit ie ergens aan te plukken en meer niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij had straks net als Mozes een stok vast en overzag zijn kudde...
Des te meer des te beter toch...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Wat als er 100 man komen? Mogen er dan 60 weer naar huis afdruppelen? :\
Wat een slap excuus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Leandra het volgende:
Ikke niet, mijn peuter heeft geen paspoort
Hij plukt de dag...tikt een eitje...quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, elke keer als ik kijk zit ie ergens aan te plukken en meer niet.
En zag dat het goed was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij plukt de dag...tikt een eitje...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Disana het volgende:
TweebiefstukEmil heeft nog steeds zijn muts op. Zeker bang dat z'n ene hersensel wegwaait.
Bij Rienk draait het om hem, ik zie hem niet zoveel interesse in een ander tonen. Hij bepaalt het gespreksonderwerp en zo niet dan draait ie het toch zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat.
Ik stel mijn indruk van hem bij.
Een beetje.
Ja hoor, alleen wil ik niet in beeld. Dat gaat lastig worden denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Leandra het volgende:
Moet ik je op komen halen, gaan we samen? Met de peuter
kom je langs alkmaar?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik je op komen halen, gaan we samen? Met de peuter
Als hij geld zou winnen, dan geeft hij het aan z'n broertje en die moet dan maar zien wat hij ermee doetquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb het niet zo op geld. Ik ben het liever kwijt dan rijk. Het is altijd ellende.
Aldus sprak Rienk.
Ja, hij is heel vol van zichzelf. Ik vermoed narcististische trekjes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij Rienk draait het om hem, ik zie hem niet zoveel interesse in een ander tonen. Hij bepaalt het gespreksonderwerp en zo niet dan draait ie het toch zo.
Hij heeft last van het 'kijk mij eens anders zijn' syndroom.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als hij geld zou winnen, dan geeft hij het aan z'n broertje en die moet dan maar zien wat hij ermee doet
ohquote:
Nope.... dat is way out of line.... maar BQ wil niet in beeld, dus dat gaat geen rondleiding worden.quote:
Dat betwijfel ik, maar ik zie hem er wel voor aan dat-ie het gaat proberen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Toverheks het volgende:
Rienk gaat straks over water lopen, let maar op
Hij wou nog veel meer doen.. maar Paul was niet zo in de stemming vandaag en wil pas morgen aan de slag gaan..quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat.
Ik stel mijn indruk van hem bij.
Een beetje.
echt wat een kwijl van een vent, ik heb niks tegen mensen die in de Here zijn etc. maar deze denk volgens mij dat hij de verlosser zelf isquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar ik zie hem er wel voor aan dat-ie het gaat proberen.
Mijn hemel, ik kan er nog steeds niet bij dat er mensen zijn die serieus geloofden dat Jaap het aan een ander doel dan stichting Jaap zou geven.... wie dat dacht heeft het programma nooit gekeken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Gert het volgende:
Rienk heeft het niet op geld, zegt hij. "Ik ben het liever kwijt dan rijk."
Ruud: "Wat doe je dan met het geld als je dit wint?"
Rienk: "Dan geef ik het denk ik aan mijn broertje. Die kijkt maar wat hij er mee doet. Ik ben niet zoals Terror Jaap, dat ik zeg dat ik het aan een goed doel geef en het dan niet doe. Dan denk ik, dude, jij weet echt niet wat zoiets met je karma doet. Het universum kijkt mee en laat je daar niet mee wegkomen."
Ik kan natuurlijk onderkoffer gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Leandra het volgende:
Nope.... dat is way out of line.... maar BQ wil niet in beeld, dus dat gaat geen rondleiding worden.
Wat gaan we daar dan doen BQ? Entree betalen om niet naar binnen te gaan?
Snor opplakken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk onderkoffer gaan.
Haha, zou dat helpen?quote:
En de -15 met sneeuw als we do promos mogen gelovenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:29 schreef Toverheks het volgende:
Harold had het vannacht zo koud, heeft nu een matras, wat moet dat straks worden als we die strenge winter krijgen die piet Paulusma ons heeft beloofd
Hij heeft denk ik voor zichzelf wat "zekerheden" gecreëerd waar hij houvast aan heeft in zijn verder nogal onvoorspelbare zwerversleven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat een kwijl van een vent, ik heb niks tegen mensen die in de Here zijn etc. maar deze denk volgens mij dat hij de verlosser zelf is
nou dat vooral, met zn blote voetenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft last van het 'kijk mij eens anders zijn' syndroom.
Hoeveel geld hebben ze dan dat ze zoveel matrassen kunnen betalenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:30 schreef snetje het volgende:
Morgen komen er dekens en matrassen volgens Harold.. Hebben ze die al besteld dan?
ze hebben 10.000 euroquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben ze dan dat ze zoveel matrassen kunnen betalen
Is het al zeker dan, dat bezoek? Je moet alles één keer in je leven gedaan hebben toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |