"1-1-2014 Gezien de reacties hier hadden we hoge verwachtingen. Het bleek een grote tegenvaller; wat een vieze oude zooi dat hele preston palace. Personeel ook zeer onder de maat, veel 'straatvolk' die straattaal hanteerd, niveau in dit hotel zeer ver te zoeken. Daarnaast hoorden wij van kennissen dat het bedrijf niet goed liep, waren wij dus even blij dat we nog konden overnachten aangezien we al betaald hadden; we waren bang dat het bedrijf ondertussen failliet zou gaan en dat we konden fluiten naar onze centen. De goede beoordelingen op deze site komen voornamelijk van het management zelf die hier berichten op plaatsen; dit werd bevestigd door vele personeelsleden."quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat is er mis met preston palace dan?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:53 schreef Rica het volgende:
Weer een briljant idee.
"Gewoan un stuk tauw kopuh en dan makuh we armbandjes"
Das graties (dacht ik), zodat men kan zien dat je in Utopia bent geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
En hoeveel dacht dit lampie ervoor te gaan vangen? Tientje per stuk?
lampiequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]En hoeveel dacht dit lampie ervoor te gaan vangen? Tientje per stuk?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet wie er morgen gaat, maar asjeblieft neem een rol duck tape mee en plak het op die bakkes van Charlotte, wat een onzin kraamt die griet steeds uit
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet wie er morgen gaat, maar asjeblieft neem een rol duck tape mee en plak het op die bakkes van Charlotte, wat een onzin kraamt die griet steeds uit
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Rica het volgende:
Ja 10tje per stuk, veertig man per dag, tel uit je winst.
dan geef je haar maar ff een knietjequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.
iedereen heeft wel één beeld van god, of hij nou bestaat of niet ..quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
Rienk zegt dat hij het altijd merkt als iemand tegen hem liegt, en dat daarom God bestaat. Want als dat een leugen zou zijn dan zou hij dat weten.
dan smeekt ze straks om meerquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan geef je haar maar ff een knietje
Ik ben blij dat jij naar hem luistert, ik kan die gast echt niet verdragen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
Rienk zegt dat hij het altijd merkt als iemand tegen hem liegt, en dat daarom God bestaat. Want als dat een leugen zou zijn dan zou hij dat weten.
Moet Charlotte wel een tegenprestatie verrichten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.
Dan verveelt zich al sinds gisteren middag toen ze het terrein betrad, het wijf lult zo dom gisteren ook alquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef waxmask het volgende:
Charlotte zegt dat ze stom gaat lullen als ze zich verveelt, I hope to god dat ze zich nu verveeld want als het nog stommer wordt...
eerst een blowjob , daarna ducttape over d'r mond ... kan ze geen kostbaar zaad verspillen ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Moet Charlotte wel een tegenprestatie verrichten.
Ze mogen niet zomaar spullen aannemen.
Ze noemde geen bedrag maar wel "verkopen"quote:
"De mens is gemaakt om de lijden en te sterven..... iedereen heeft de mogelijkheid om geleid te worden. Maar je moet het wel toelaten."quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij naar hem luistert, ik kan die gast echt niet verdragen.
Ik ben van de verkeerde kant. Een andere tegenprestatie bedenken graag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerst een blowjob , daarna ducttape over d'r mond ... kan ze geen kostbaar zaad verspillen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |