Er zijn er daar die denken dat het storm zal lopen morgen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom zou ik geld betalen om daar naar binnen te mogen als ik voor 2.50 per maand 24/7 alles kan zien ???
Was net de koeien aan het melken, maar is daar nu klaar mee geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Gert het volgende:
Waar is Lindy eigenlijk? Die heb ik nog helemaal niet gezien....
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Gert het volgende:
Waar is Lindy eigenlijk? Die heb ik nog helemaal niet gezien....
Henny van der Most bedoel jequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:42 schreef waxmask het volgende:
Anders bellen ze Aad van der Mos die maakt er zo een goed lopend kip piri piri restaurant van...
herman den blijkerquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:42 schreef waxmask het volgende:
Anders bellen ze Aad van der Mos die maakt er zo een goed lopend kip piri piri restaurant van...
Dat dus, en de mensen die meekrijgen dat je een rondleiding kan krijgen dat zijn de streamersquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom zou ik geld betalen om daar naar binnen te mogen als ik voor 2.50 per maand 24/7 alles kan zien ???
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja die droeftoetert lol....ik ben niet zo goed met namen, maar je wist wie ik bedoelde....
Charlotte, retteketettekettet. Naar streams waarop zij haar monologen voert kan ik maar korte tijd luisteren.quote:
ik was even naar de plee, heb het niet gehoord. maar als het wel zo is, dan is het écht een domme koe.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:47 schreef Toverheks het volgende:
Vertelde die domme doos Charlotte nou dat ze ook bij de koeien rookt
Is zij degene die tijdens het vuurwerk vroeg of ze een band konden beginnen? Indien ja wat een irritant wijf, Mag ik wat zeggen? en dat 6 keer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Charlotte, retteketettekettet. Naar streams waarop zij haar monologen voert kan ik maar korte tijd luisteren.
Wel iemand die van niets iets kan maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja die droeftoetert lol....ik ben niet zo goed met namen, maar je wist wie ik bedoelde....
ik heb een beetje het idee dat ze de hele hype die van de mol heeft gecreëerd willen ge (mis) bruiken om een slaatje eruit te slaan. makkelijk geld maken om zo makkelijker de eerste weken door te komen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel iemand die van niets iets kan maken.
Ik had verwacht dat er meerdere deelnemers zijn met hele grote plannen. Maar veel verder dan geld vragen om op het terrein te mogen komen ze niet tot nu toe.
Om het daarna compleet in elkaar te laten donderen, het is tijdelijke energie die hij brengt. Hij heeft er zelfs met meer ellende achteraf achter gelaten dan voor ze hem leerde kennen. Preston Palace was een goed voorbeeld, goed concept maar uiteindelijk een grote tokkiefarm geworden waar je met diarree uit komt na een weekend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel iemand die van niets iets kan maken.
Ik had verwacht dat er meerdere deelnemers zijn met hele grote plannen. Maar veel verder dan geld vragen om op het terrein te mogen komen ze niet tot nu toe.
wat is er mis met preston palace dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Om het daarna compleet in elkaar te laten donderen, het is tijdelijke energie die hij brengt. Hij heeft er zelfs met meer ellende achteraf achter gelaten dan voor ze hem leerde kennen. Preston Palace was een goed voorbeeld, goed concept maar uiteindelijk een grote tokkiefarm geworden waar je met diarree uit komt na een weekend.
Dan is ze tenminste wel stil...straks nog weken dat gezeik horen dat Char een peukie wil....quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
En gewoon meteen weer een peuk erachteraan, waarom ook niet
"1-1-2014 Gezien de reacties hier hadden we hoge verwachtingen. Het bleek een grote tegenvaller; wat een vieze oude zooi dat hele preston palace. Personeel ook zeer onder de maat, veel 'straatvolk' die straattaal hanteerd, niveau in dit hotel zeer ver te zoeken. Daarnaast hoorden wij van kennissen dat het bedrijf niet goed liep, waren wij dus even blij dat we nog konden overnachten aangezien we al betaald hadden; we waren bang dat het bedrijf ondertussen failliet zou gaan en dat we konden fluiten naar onze centen. De goede beoordelingen op deze site komen voornamelijk van het management zelf die hier berichten op plaatsen; dit werd bevestigd door vele personeelsleden."quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat is er mis met preston palace dan?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:53 schreef Rica het volgende:
Weer een briljant idee.
"Gewoan un stuk tauw kopuh en dan makuh we armbandjes"
Das graties (dacht ik), zodat men kan zien dat je in Utopia bent geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
En hoeveel dacht dit lampie ervoor te gaan vangen? Tientje per stuk?
lampiequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]En hoeveel dacht dit lampie ervoor te gaan vangen? Tientje per stuk?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet wie er morgen gaat, maar asjeblieft neem een rol duck tape mee en plak het op die bakkes van Charlotte, wat een onzin kraamt die griet steeds uit
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet wie er morgen gaat, maar asjeblieft neem een rol duck tape mee en plak het op die bakkes van Charlotte, wat een onzin kraamt die griet steeds uit
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef Rica het volgende:
Ja 10tje per stuk, veertig man per dag, tel uit je winst.
dan geef je haar maar ff een knietjequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.
iedereen heeft wel één beeld van god, of hij nou bestaat of niet ..quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
Rienk zegt dat hij het altijd merkt als iemand tegen hem liegt, en dat daarom God bestaat. Want als dat een leugen zou zijn dan zou hij dat weten.
dan smeekt ze straks om meerquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan geef je haar maar ff een knietje
Ik ben blij dat jij naar hem luistert, ik kan die gast echt niet verdragen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
Rienk zegt dat hij het altijd merkt als iemand tegen hem liegt, en dat daarom God bestaat. Want als dat een leugen zou zijn dan zou hij dat weten.
Moet Charlotte wel een tegenprestatie verrichten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen. Of het daadwerkelijk op Charlotte's mond komt weet ik niet.
Dan verveelt zich al sinds gisteren middag toen ze het terrein betrad, het wijf lult zo dom gisteren ook alquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef waxmask het volgende:
Charlotte zegt dat ze stom gaat lullen als ze zich verveelt, I hope to god dat ze zich nu verveeld want als het nog stommer wordt...
eerst een blowjob , daarna ducttape over d'r mond ... kan ze geen kostbaar zaad verspillen ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Moet Charlotte wel een tegenprestatie verrichten.
Ze mogen niet zomaar spullen aannemen.
Ze noemde geen bedrag maar wel "verkopen"quote:
"De mens is gemaakt om de lijden en te sterven..... iedereen heeft de mogelijkheid om geleid te worden. Maar je moet het wel toelaten."quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij naar hem luistert, ik kan die gast echt niet verdragen.
Ik ben van de verkeerde kant. Een andere tegenprestatie bedenken graag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerst een blowjob , daarna ducttape over d'r mond ... kan ze geen kostbaar zaad verspillen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |