ohquote:
Nope.... dat is way out of line.... maar BQ wil niet in beeld, dus dat gaat geen rondleiding worden.quote:
Dat betwijfel ik, maar ik zie hem er wel voor aan dat-ie het gaat proberen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Toverheks het volgende:
Rienk gaat straks over water lopen, let maar op
Hij wou nog veel meer doen.. maar Paul was niet zo in de stemming vandaag en wil pas morgen aan de slag gaan..quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat.
Ik stel mijn indruk van hem bij.
Een beetje.
echt wat een kwijl van een vent, ik heb niks tegen mensen die in de Here zijn etc. maar deze denk volgens mij dat hij de verlosser zelf isquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar ik zie hem er wel voor aan dat-ie het gaat proberen.
Mijn hemel, ik kan er nog steeds niet bij dat er mensen zijn die serieus geloofden dat Jaap het aan een ander doel dan stichting Jaap zou geven.... wie dat dacht heeft het programma nooit gekeken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Gert het volgende:
Rienk heeft het niet op geld, zegt hij. "Ik ben het liever kwijt dan rijk."
Ruud: "Wat doe je dan met het geld als je dit wint?"
Rienk: "Dan geef ik het denk ik aan mijn broertje. Die kijkt maar wat hij er mee doet. Ik ben niet zoals Terror Jaap, dat ik zeg dat ik het aan een goed doel geef en het dan niet doe. Dan denk ik, dude, jij weet echt niet wat zoiets met je karma doet. Het universum kijkt mee en laat je daar niet mee wegkomen."
Ik kan natuurlijk onderkoffer gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Leandra het volgende:
Nope.... dat is way out of line.... maar BQ wil niet in beeld, dus dat gaat geen rondleiding worden.
Wat gaan we daar dan doen BQ? Entree betalen om niet naar binnen te gaan?
Snor opplakken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk onderkoffer gaan.
Haha, zou dat helpen?quote:
En de -15 met sneeuw als we do promos mogen gelovenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:29 schreef Toverheks het volgende:
Harold had het vannacht zo koud, heeft nu een matras, wat moet dat straks worden als we die strenge winter krijgen die piet Paulusma ons heeft beloofd
Hij heeft denk ik voor zichzelf wat "zekerheden" gecreëerd waar hij houvast aan heeft in zijn verder nogal onvoorspelbare zwerversleven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat een kwijl van een vent, ik heb niks tegen mensen die in de Here zijn etc. maar deze denk volgens mij dat hij de verlosser zelf is
nou dat vooral, met zn blote voetenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft last van het 'kijk mij eens anders zijn' syndroom.
Hoeveel geld hebben ze dan dat ze zoveel matrassen kunnen betalenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:30 schreef snetje het volgende:
Morgen komen er dekens en matrassen volgens Harold.. Hebben ze die al besteld dan?
ze hebben 10.000 euroquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben ze dan dat ze zoveel matrassen kunnen betalen
Is het al zeker dan, dat bezoek? Je moet alles één keer in je leven gedaan hebben toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |