Blaricum toch in de bossen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:38 schreef Papabear het volgende:
Wat is de locatie van die toko eigenlijk? Kan het nergens vinden.
quote:Crailo
John de Mol heeft in SBS Shownieuws de locatie voor de show onthult: Crailo, een natuurgebied nabij Bussum. “In de Eerste Wereldoorlog is daar een kazerne geweest. Het is een immens groot terrein. De bewoners beschikken over een kleine veestapel van twee koeien en dertig of veertig kippen.”
Ik heb geen idee of het serieus doorgaat morgen. Ik neem aan dat het dan wel op de site zou staan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het al zeker dan, dat bezoek? Je moet alles één keer in je leven gedaan hebben toch?
Dit is mijn kans om tv te komen.
On Topic: wat een kippenhok. Moeilijk te volgen zo.
Gewoon ploegendienstquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef waxmask het volgende:
Mogen ze niet slapen vanwege ons streamers?![]()
![]()
het is nog géén negen uurquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:40 schreef waxmask het volgende:
Mogen ze niet slapen vanwege ons streamers?![]()
![]()
Neequote:
Paul heeft een adresje. Daar kost een matras 20 euro.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor matrassen ze besteld hebben, volgens mij kun je nog beter op een goedkoop bedje met een dun matras slapen dan op de grond op een dik matras.
quote:
quote:
Bijna. Het ligt aan de andere kant van de snelweg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:42 schreef Papabear het volgende:
Deze plek lijkt er wel heel erg op: http://goo.gl/maps/47SR2
als je er 600 uur van maakt stem ik voorquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Charlotte niet even 60 uur haar mond dichthouden?
Nu nog hout en spijkers.quote:
We maken er 8766 uur vanquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je er 600 uur van maakt stem ik voor
nog beter .. dat getater in m'n oren word ik horendol vanquote:
Rienk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef DJMO het volgende:
" misschien profiteer ik wel gewoon van je lichaam vanavond "
welke gek is dat dan???
Fabiënnequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:49 schreef beequeen het volgende:
Wie was dat ook alweer die zoveel tandenpoetste in BB?
Ik denk nl dat Billy daar ook last van heeft.
Haha hij zei lichaamswarmtequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef DJMO het volgende:
welke gek is dat dan???
nu 3, ondanks Charlottequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef houdjemond het volgende:
Welke stream kijken jullie het meest? 1-2-3-4? Wat een geouwehoer op 3 zeg
Met pic in pic heb ik er 1 op 1 of 2 staan en de ander op 3 of 4 , het is vaak in setjes qua geluid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef houdjemond het volgende:
Welke stream kijken jullie het meest? 1-2-3-4? Wat een geouwehoer op 3 zeg
Volgens mij Peter tegen Charlotte (waar hij een oogje op heeft)quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef DJMO het volgende:
welke gek is dat dan???
verstond ik het toch verkeerdquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef patat het volgende:
[..]
Haha hij zei lichaamswarmte
Maar inderdaad
Ik kijk die dubbele waar je kunt wisselen van geluid door met je muis te scrollen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
Ik ook, maar ik heb de indruk dat Gert de betere gesprekken opvangt op een andere stream.
Ik snap niet wat 'die dubbele' is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk die dubbele waar je kunt wisselen van geluid door met je muis te scrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |