Bijvoorbeeld. Of Weerwolven of gewoon quizzen. Of Stef Stuntpiloot, met drank.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben jullie van.die toffe spellen zoals kolonisten van catan?
Nee, kan de toren wel een beetje zien vanaf hier.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:48 schreef Latert het volgende:
Ik denk niet dat jij zo'n uitzicht hebt.
Je komt een beetje seksueel gefrustreerd over.quote:
quote:waarin de meest spraakmakende internetmomenten van afgelopen jaar voorbijkomen. Tess Milne en Manuel Broekman bekijken de grootste internethits van 2013, zoals de 'Harlem Shake', een rare dans die veel mensen deden op het nummer van Baauer. Maar ook de twerkende Miley Cyrus komt voorbij. Onder anderen Mental Theo, Rapper Keizer, Patrick Martens en Zimra Geurts geven commentaar op de fragmenten van dit unieke jaaroverzicht. Tess en Manuel presenteren het jaaroverzicht vanuit een bruisend oudjaarsfeest waar onder anderen Girls Love DJ's en Fajah Lourens zorgen dat het een onvergetelijke New Years Eve wordt.
Oh leuk. Wij hebben niet van die moderne spellen, alleen monopoly enzo. Dat zal het vanavond wel worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Weerwolven of gewoon quizzen. Of Stef Stuntpiloot, met drank.
Veel plezier kerel! Happy new year alvast.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik ga op pad
de drank wacht niet vrees ik, fijne jaarwisseling bitches
Nee dat hoort, die add heb ik al meer dan een week.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
wtf, ik krijg ineens een supermega add zo in mijn scherm!
ik klikte het gelijk weg maar het was iets groenigs!
ik vond het niet leuk
is dat fok! (mijn ABO is natuurlijk weer eens op) of heeft mijn computertje iets opgelopen?
echt gewoon niet was het hoor
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
hoeveel keer heb jij je vandaag al afgetrokken?
ik 2 keer
ads zienquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat hoort, die add heb ik al meer dan een week.
Is het gezellig met 3-voud?quote:
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Wij.zijn nog.met.monopply bezig, ik lig er al uit en.waaghals gaat winnen.denk.ik. Goed.begin.van 2014.
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Whiskey![]()
Ook lekker aan de champagne?
Hier niet, maar iedereen valt in slaapquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Hier is het op. Ik ga maar aan het bier ofzo.
Geen champagne?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:36 schreef arjan1112 het volgende:
heb 1 glas rosé en 1 glas witte wijn op..
misschien nog maar een biertje nemen
Huh> Zit net zo veel in als in een fles wijn hoor, normaliterquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik wou die frexenet cava kopen maar daar hadden ze alleen grote flessen van
toen heb ik maar wijn genomen
Gelukkig Nieuwjaar zuurpruimpjequote:
En in een fles max 6.. Maar verder is het jouw keus natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:40 schreef arjan1112 het volgende:
ja ik koop die kleine flesjes.
want anders moet ik die helemaal zelf opzuipen.
me moeder neemt maar 1 glas , 2 hooguit
in zo een klein flesje zitten 2 glazen
Prima hoor!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:45 schreef arjan1112 het volgende:
ja dan moet ik 4 glazen champagne opdrinken..
of de helft weggooien
ben niet zo van wijn..
drink meestal bier, alleen als we uit eten gaan wijn... en de laatste tijd zo een klein flesje, dus
als ik al alcohol drink.. meestal de hele dag koffie koffie koffie
Nee hoor, totaal geen zin in..quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:48 schreef arjan1112 het volgende:
Moest jij niet uit ofzo ? of ben je alweer thuis of ga je nog ?
Waarom ben jij hier en niet uit eigenlijk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:04 schreef Latert het volgende:
Theo Maassen was trouwens wel goed.
Vooral zijn beschrijving van Dolf Jansen:
"Een aidspatiënt in een concentratiekamp in hongerstaking tijdens de ramadan"
Tsja, goede vraag. Normaal vierde ik het in Tilburg, maar daar woon ik nu niet meer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier en niet uit eigenlijk?
Geen vrienden MET rijbewijs en auto?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja, goede vraag. Normaal vierde ik het in Tilburg, maar daar woon ik nu niet meer.
Het dorp waar ik nu woon kom ik niet zomaar uit 's avonds
Jawel, maar die wonen niet in dit dorp. Ik had opzich naar Nijmegen kunnen gaan, maar dat had ik dan eerder af moeten spreken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen vrienden MET rijbewijs en auto?
Arme jijquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Jawel, maar die wonen niet in dit dorp. Ik had opzich naar Nijmegen kunnen gaan, maar dat had ik dan eerder af moeten spreken.
de ontvangsthal van anouk..quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:04 schreef Latert het volgende:
Theo Maassen was trouwens wel goed.
Vooral zijn beschrijving van Dolf Jansen:
"Een aidspatiënt in een concentratiekamp in hongerstaking tijdens de ramadan"
quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:08 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik ben wel inmiddels overleden.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:12 schreef sp3c het volgende:
dat is de matigste reclame campagne ooit gek
Je bent allergisch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:18 schreef sp3c het volgende:
ik vind hem wel zielig
ik zou het kopen voor een dollar
daar hoort deze bijquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:28 schreef Latert het volgende:
Een kat had laatst een duif gesloopt in onze tuin.
Ik vind de zinsopbouw hier maar matig van trouwens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:42 schreef Latert het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel likes dat filmpje had gehad als de krok honger had gehad.
Ik ga het gewoon aanzetten, kijken hoever ik kom.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:45 schreef sp3c het volgende:
guiles theme komt gewoon weer terug in 2014, werkt met alles
hoppa
10 uur lang
Hopelijk komt die Wim Daniels dan niet meer op TV.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:44 schreef sp3c het volgende:
je zinnen goed opbouwen is iets van 2013, het is een nieuwe wereld nu latert
ja en mart smeets gaat gewoon met pensioenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Hopelijk komt die Wim Daniels dan niet meer op TV.
Ik geloof er niks van, die komt altijd terug. Net als Paul de Leeuwquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en mart smeets gaat gewoon met pensioen
we gaan het meemaken
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga gewoon op de eerste rij zitten. Heb je al groupies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sigaret in je anus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb tot 6 uur in me nest gelegen.
Daarom een volle asbak op je nachtkastje zettenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:08 schreef arjan1112 het volgende:
Voordeel van slapen is dat je niet kan roken.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Zou het familie zijn?
[ afbeelding ]
Niet gezien. Ik was spelletjes spelen.quote:
Vertel eens een mopje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij het daar weer mee eens.
Dat kan ik niet. Serieus niet.quote:
checkquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik niet ik ga zometeen dartsen kijken en gewoon weer wijn drinken.
Word ik nog slomer dan ik al was.
Oh, ik ben echt helemaal van slag.. klokje tikt helemaal anders, ik denk dat het weekend isquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
Oh hoi Yoki
Ik heb het tegenovergestelde, kan geen eten meer zien.
Ik ga hem niet downloaden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
Ik had nog een goede film gekeken vanmiddag, of goed, prima te pruimen in ieder geval/
Deze The Human Race (2013) - IMDb
Ik zit er ook klaar voor, Hup Michael maak ons trotsquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik niet ik ga zometeen dartsen kijken en gewoon weer wijn drinken.
Word ik nog slomer dan ik al was.
Mjah ik vergeet ook steeds welke dag het is. Morgen maar weer proberen een beetje ritme te krijgenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt helemaal van slag.. klokje tikt helemaal anders, ik denk dat het weekend isEn ben gesloopt door alle prikkels en drukte en dit dat alles. En al die hapjes.. yum yum!! Ik wil van alles door elkaar vreten
Nee dit is geen film voor watjes/quote:
Deze klinkt dan weer prima.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
maar deze wel, goeie dvdscr (jawel) gezien enne![]()
Lone Survivor
Lone Survivor (2013) - IMDb
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon superscherp beeld in dit geval, .......
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Deze lijkt me ook wel wat, maar daar zie ik alleen nog cams van:
[ afbeelding ]
op je dikke paupertv zekerquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon superscherp beeld in dit geval, .......
google suggereert dat ik deze wel ga downloaden jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Deze lijkt me ook wel wat, maar daar zie ik alleen nog cams van:
[ afbeelding ]
Op de mijne wel jaquote:
Moet er wel iemand mee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar de bioscoop gaan als ik jou was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet er wel iemand mee.plaats een contactadvertentie ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Moet er wel iemand mee.Doe niet zo zielig joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, jij had daar juist altijd commentaar op en nu doe je het zelf.
Waar kan ik dat downloaden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
weheheehhe.. eerst elkaar in elkaar slaan en dan met een voorbind dildo de verliezer naaien.. topshow
[..]
Moet er wel iemand mee.Als het niet zo'n kutfilm leek had ik aangeboden om een keer mee te gaan. Jammerdebammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n kutfilm leek had ik aangeboden om een keer mee te gaan. Jammerdebammer.
Daar moet je als man alleen heen als je weet dat je er wat voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?
Nou dat ook weer niet echt. Ik houd van films als Girl interrupted, Intouchables en Shutter Island, Sleepers enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?
Niet man.quote:
Heb je nog meer te zeiken, 't gaat maar door, post na post. Gezelligste user van NWS .... m'n reetquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
dan ook niet, die shit is gewoon altijd matig
Ik kan me dat niet herinneren. Sowieso was dat toen niet op comedy central.quote:
gezelligste van 2013quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je nog meer te zeiken, 't gaat maar door, post na post. Gezelligste user van NWS .... m'n reet
Weeds.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef sp3c het volgende:
en die vage shit met die milf die drugsdealer werd ofzo, hoe heette dat ook weer
dat was pas echt dikke matig
Doe volgend jaar een 'sjaggerijnigste' user dan win ik met straatlengte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
gezelligste van 2013
het is nu 2014, ik ga voor Remlof zijn prijs
nee ik dies ook voor mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe volgend jaar een 'sjaggerijnigste' user dan win ik met straatlengte.
Draaien die nog in de bioscoop?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet echt. Ik houd van films als Girl interrupted, Intouchables en Shutter Island, Sleepers enzo.
anders pak je gewoon een screenertje ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Draaien die nog in de bioscoop?
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Draaien die nog in de bioscoop?
Gevoelig screenertje geraakt hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
anders pak je gewoon een screenertje ......
Ow sorry, ik wist niet dat je zo snel geëmotioneerd was ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gevoelig screenertje geraakt hoor.
Geeft niks, sp3c heeft ook geen idee. Het is een promotie DVD voor een nieuwe film, soms met reclame teksten er tussendoor, maar soms ook niet, soms alleen aan het begin of het eind van een film. Die worden voor de release van een film naar belanghebbenden gestuurd en lekken zo nu en dan uit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen idee wat screeners zijn. Is dat dat mensen in de bioscoopzaal filmen?
Kijk hem zo doen ineens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wist niet dat je zo snel geëmotioneerd was ......
Hoe doen? ik doe altijd hartstikke aardig hier ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem zo doen ineens.
Met zijn screeners.
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niks, sp3c heeft ook geen idee. Het is een promotie DVD voor een nieuwe film, soms met reclame teksten er tussendoor, maar soms ook niet, soms alleen aan het begin of het eind van een film. Die worden voor de release van een film naar belanghebbenden gestuurd en lekken zo nu en dan uit.
*verbaast.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dan geloven jullie het niet. Het verbaasd me wel dat jullie over het natuurprogramma vallen maar niet over dat ik streams luister.
nee is prerelease, kwaliteit is matigquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.
Doe dat, heb je ook een keer een goed verhaal ........quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef sp3c het volgende:
sp3c heeft geen idee
goed verhaal Jian, ik zou het onthouden en aan mijn kleinkinderen vertellen
Past wel bij Jian.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is prerelease, kwaliteit is matig
Yupquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.
of niet ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is prerelease, kwaliteit is matig
Volgende keer edit ik het wel voor je.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfelde al Hugo. Maar te lui om te editten.
hij blijft gewoon volhouden dat het cool isquote:
of toch welquote:
Gelijk is een subjectief begrip en subjectief is "your middle name" of niet dan ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef sp3c het volgende:
ik heb gewoon gelijk, dan heb ik geen reden om niet vol te houden
Nou zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Jian en zijn screeners is wel een goeie nieuwe TT.
nee das Harmquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelijk is een subjectief begrip en subjectief is "your middle name" of niet dan ......
Oh dat mag serieus gerust. Graag zelfs.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer edit ik het wel voor je.
wat is daar nu weer mis mee?quote:
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is daar nu weer mis mee?
maar Harm is zeker top10
nee man, die dude in J.A.G. heette ook Harm en die vloog in straaljagers en shitquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....![]()
ja maar het is grappig in combinatie met mijn achternaamquote:Storm, da's toch zo'n stripfiguur ?
Storm is de baas van Jiskefet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....![]()
Storm, da's toch zo'n stripfiguur ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |