Bijvoorbeeld. Of Weerwolven of gewoon quizzen. Of Stef Stuntpiloot, met drank.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben jullie van.die toffe spellen zoals kolonisten van catan?
Nee, kan de toren wel een beetje zien vanaf hier.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:48 schreef Latert het volgende:
Ik denk niet dat jij zo'n uitzicht hebt.
Je komt een beetje seksueel gefrustreerd over.quote:
quote:waarin de meest spraakmakende internetmomenten van afgelopen jaar voorbijkomen. Tess Milne en Manuel Broekman bekijken de grootste internethits van 2013, zoals de 'Harlem Shake', een rare dans die veel mensen deden op het nummer van Baauer. Maar ook de twerkende Miley Cyrus komt voorbij. Onder anderen Mental Theo, Rapper Keizer, Patrick Martens en Zimra Geurts geven commentaar op de fragmenten van dit unieke jaaroverzicht. Tess en Manuel presenteren het jaaroverzicht vanuit een bruisend oudjaarsfeest waar onder anderen Girls Love DJ's en Fajah Lourens zorgen dat het een onvergetelijke New Years Eve wordt.
Oh leuk. Wij hebben niet van die moderne spellen, alleen monopoly enzo. Dat zal het vanavond wel worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Weerwolven of gewoon quizzen. Of Stef Stuntpiloot, met drank.
Veel plezier kerel! Happy new year alvast.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik ga op pad
de drank wacht niet vrees ik, fijne jaarwisseling bitches
Nee dat hoort, die add heb ik al meer dan een week.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
wtf, ik krijg ineens een supermega add zo in mijn scherm!
ik klikte het gelijk weg maar het was iets groenigs!
ik vond het niet leuk
is dat fok! (mijn ABO is natuurlijk weer eens op) of heeft mijn computertje iets opgelopen?
echt gewoon niet was het hoor
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
hoeveel keer heb jij je vandaag al afgetrokken?
ik 2 keer
ads zienquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat hoort, die add heb ik al meer dan een week.
Is het gezellig met 3-voud?quote:
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Wij.zijn nog.met.monopply bezig, ik lig er al uit en.waaghals gaat winnen.denk.ik. Goed.begin.van 2014.
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Whiskey![]()
Ook lekker aan de champagne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |