Je denkt wel erg simplistisch over vrouwen moet ik zeggen, dus ELK lekker wijf denkt alleen maar aan geld als ze met zulke mannen gaan? Totale bullshit natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk op de binnenkant.
Van hun portemonnee.
Naar het darten kijken ook ongeveer 700.000 mensen. Daar heeft RTL7 aardig aan verdient. Naar VI kijken ongeveer 800.000 mensen per aflevering. Dus ik denk dat per uitzending Co toch wel dik gaat verdienen. Voor 2000 euro een hele week gaat hij het niet doen. En Roland ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee joh veel minder. VI is razend populair, totaal niet te vergelijken met darts. 2-3k voor de hele week plus reiskosten meer zal het niet zijn.
Jawel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Naar het darten kijken ook ongeveer 700.000 mensen. Daar heeft RTL7 aardig aan verdient. Naar VI kijken ongeveer 800.000 mensen per aflevering. Dus ik denk dat per uitzending Co toch wel dik gaat verdienen. Voor 2000 euro een hele week gaat hij het niet doen. En Roland ook niet.
Heel klein beetje bullshit, maar voornamelijk waar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je denkt wel erg simplistisch over vrouwen moet ik zeggen, dus ELK lekker wijf denkt alleen maar aan geld als ze met zulke mannen gaan? Totale bullshit natuurlijk
Toon Greebequote:
Natuurlijk. Het zijn gewoon fame whores.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je denkt wel erg simplistisch over vrouwen moet ik zeggen, dus ELK lekker wijf denkt alleen maar aan geld als ze met zulke mannen gaan? Totale bullshit natuurlijk
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het zijn gewoon fame whores.
Er gaat een belletje rinkelen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toon GreebeHeeft ook op PDC WK gestaan, schoolvriend van mij geweest, spreek ik nog regelmatig maar geen mentaliteit. Verloor op WK van Manley paar jaar terug.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er gaat een belletje rinkelen inderdaad.
In ieder geval leuke ervaringquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef MolFan het volgende:
Ik mocht in dat jaar of jaar erop, weet niet meer precies 1e ronde Dutch Open tegen Manley (toen PDC nog mee mocht doen) op tv baan, hij gooit 10 darter, 11 darter en 11 darter, yooo bedankt
Nee deze niet maar we zijn toevallig met zijn manager oude foto's aan het uitzoeken. Ik heb er nog wel een paar waar ik ook op zou moeten staan met o.a. Hoenselaar enzquote:
Kom op molfanquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
3 jaar daarvoor tegen King 2-3 verliezen en 1 dart op tops missen, ben er nog ziek van maja wel vele malen sportiever dan Manley overigens die gaf nog geen hand.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In ieder geval leuke ervaring
Hij gaat laatste keer q school proberen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
Wel jammer dat we Manley niet meer zien op toernooien, geen idee waarom.
Hij doet in januari wel weer mee aan de q-school.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
Wel jammer dat we Manley niet meer zien op toernooien, geen idee waarom.
Niet veel meer gok ik. Er zijn er zoveel zo goed tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Manley er daar van bakt.
Gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Manley er daar van bakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef RemcoW23 het volgende:
MolFan mag bij de FOK!-selectie. Die krikt het gemiddelde van 36 tenminste een beetje op
De huidige top10 vd wereld denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef hafcfan het volgende:
Na de finale worden de PL spelers bekend gemaakt.![]()
Ja al zie ik liever Hamilton dan Newton, maar zo is t ook prima.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De huidige top10 vd wereld denk ik.
Zat wat te googlen, maar heeft die gast serieus 'TOON' op zijn arm laten zettenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
Toon wel veel afgevallen toen jaar later
Ja opa ofzo heet ook zo geloof ik, daarom.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zat wat te googlen, maar heeft die gast serieus 'TOON' op zijn arm laten zetten![]()
___
van Gerwen is zwaar favoriet volgens de bookmakers, terwijl de gemiddelden en checkout percentages ongeveer gelijk liggen. Als je een euro op Wright inzet krijg je 3,33 euro terug. Ik denk dat er veel ingezet gaat worden op Wright. Niet heel slim van die bookmakers lijkt me.quote:We've just had the match odds for the final from the sponsors... Michael van Gerwen is the 2/9 favourite and you can get Peter Wright at a whopping 10/3 to win the world title.
Jawel want Wright gaat niet winnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
van Gerwen is zwaar favoriet volgens de bookmakers, terwijl de gemiddelden en checkout percentages ongeveer gelijk liggen. Als je een euro op Wright inzet krijg je 3,33 euro terug. Ik denk dat er veel ingezet gaat worden op Wright. Niet heel slim van die bookmakers lijkt me.
Weet jij trouwens wrm Mike zich altijd zo raar gedraagt? Word wel minder, maar soms denk ik echt ze hebben een mongool losgelaten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja opa ofzo heet ook zo geloof ik, daarom.
Wat bedoel je met raar? Voorbeeldje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wrm Mike zich altijd zo raar gedraagt? Word wel minder, maar soms denk ik echt ze hebben een mongool losgelaten.
Elke keer dat overdreven gejuich en die rare bekken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met raar? Voorbeeldje?
Maar ze nemen wel een groot risico lijkt me.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel want Wright gaat niet winnen.
Is niet overdreven. Kereltje heeft een zooi adrenaline in zich om bang van te worden en zijn wil om te winnen is heel groot, groter dan van andere spelers. Hij heeft dat nodig om tot grote hoogte te kunnen stijgen. Ik moet zeggen dat ik zelf in een partij ook niet moeders mooiste ben als ik juich, schreeuw hier en daar etcquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke keer dat overdreven gejuich en die rare bekken.
Toon heeft potentie als die andere dingen laatquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar ze nemen wel een groot risico lijkt me.
Heeft die Toon Greebe wel potentie? Hoeveel staat hij nu geranked?
Hij zit aan de drugs?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toon heeft potentie als die andere dingen laatEn dat kan hij niet en dat is zonde. Toon ken ik al sinds zijn 10de denk ik en het ventje is een goedzak maar helaas beinvloedbaar etc etc. Driemaal raden wat ik bedoel
Bij een achterstand doet die t ook niet net als tegen VVDV. Snap in ieder geval wel dat anderen zich storen al zou t mij ook niet uitmaken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is niet overdreven. Kereltje heeft een zooi adrenaline in zich om bang van te worden en zijn wil om te winnen is heel groot, groter dan van andere spelers. Hij heeft dat nodig om tot grote hoogte te kunnen stijgen. Ik moet zeggen dat ik zelf in een partij ook niet moeders mooiste ben als ik juich, schreeuw hier en daar etc
T is geen Barney of Taylor gelukkig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef Grifte het volgende:
Als Mikey dat fakede was dat wel allang duidelijk. Die gast is gewoon zo'n natuurgozer, zie je ook in interviews.
Waar hij ook last van heeft. Iemand moet hem aansporen om therapie te volgen ofzo om die belemeringen weg te nemen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is er niet vies van, wat die precies doet geen idee maar dat probleem heeft ene Tony West ook
Het zal hem aan zijn reet roesten wat de tegenstander ervan vind en groot gelijk heeft hij. Hij is volgens een van de weinigen die elke tegenstander respecteert als in de zin van, niet langzamer gaat gooien of gaat lopen vervelen, wat ene Taylor weleens flikt bijvoorbeeld. Het enige wat hij doet is pijltjes gooien, rest interesseert hem niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij een achterstand doet die t ook niet net als tegen VVDV. Snap in ieder geval wel dat anderen zich storen al zou t mij ook niet uitmaken.
Is al zovaak aangeboden, maar de jongen is ook autistisch etc.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waar hij ook last van heeft. Iemand moet hem aansporen om therapie te volgen ofzo om die belemeringen weg te nemen.
Wat een cliché. Iedereen speelt wel eens op 90% Mike wint zelfs op 80% nog van bijna iedereen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
MVG gaat elke wedstrijd zonder onderschatting in, dat is altijd het mooie.
Hoe goed word M.Smith denk je? Die is 21 toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef MolFan het volgende:
Ik roep het al sinds vorig jaar, Mike is de opvolger van Taylor en niet Lewis. Vandaag zagen we waarom. Lewis kan knakken, Mike niet (zie zijn vorige rondes wanneer die achterstond).
Word ook wereldtop maar niet zo goed als Lewis en MvG. Mentaal niet sterk genoeg. Laat kop weleens hangen etc iets wat je bij Lewis en MvG minder ziet en dat is deels trainbaar maar zoiets zit in je karakter die mentaliteit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe goed word M.Smith denk je? Die is 21 toch?
Zelfdequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef polderturk het volgende:
Moet morgen vroeg op. Ik duik mijn bedje in. Fijne nachtrust allemaal en tot woensdag.
Denk je ook dat Mike zo lang gaat heersen als Phil? Hoe vaak WK bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Word ook wereldtop maar niet zo goed als Lewis en MvG. Mentaal niet sterk genoeg. Laat kop weleens hangen etc iets wat je bij Lewis en MvG minder ziet en dat is deels trainbaar maar zoiets zit in je karakter die mentaliteit.
Dat denk ik wel ja. Denk dat hij easy 10x WK gaat winnen, die potentie heeft hij en overmorgen wordt de 1ste.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je ook dat Mike zo lang gaat heersen als Phil? Hoe vaak WK bijvoorbeeld?
Das wel een nare gedacht voor de sport zelf als je dan ook nog bedenkt dat Lewis veel afvallertjes pakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Denk dat hij easy 10x WK gaat winnen, die potentie heeft hij en overmorgen wordt de 1ste.
Wat vond jij van vandaag?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Wright zijn werkelijke niveau niet gaat halen in de finale, teveel spanning en veel te veel nadenken etc.
Klopt niet helemaal.quote:
twitter:MvG180 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 01:18:47What an evening for me. So glad I did the right thing at the right moment! Thnx everyone! reageer retweet
twitter:MvG180 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 01:19:51My phone battery is dying haha so many great messages. Haha reageer retweet
Dat is wel gunstig. Ik weet niet of hij dat heeft doordat ie mentaal heel sterk of juist zwak (stoornis kan natuurlijk ook) is, maar het is verdomd handig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:06 schreef MolFan het volgende:
Mike na de halve finale tegen Lewis:
Michael van Gerven
I did nothing different. I laid on my back watching a movie. That was all I did
Tja dat is echt hij zeg maar. Het interesseert hem allemaal niet, maakt zich niet druk aka Barney ofzo en dan ben je een grote meneer.
Morgen moet je het ook doen hoor, je hebt nog niks gewonnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:33 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:MvG180 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 01:18:47What an evening for me. So glad I did the right thing at the right moment! Thnx everyone! reageer retweet
dat zegt ie zelf ook hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen moet je het ook doen hoor, je hebt nog niks gewonnen.
Ik ga voor de stoornis.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat is wel gunstig. Ik weet niet of hij dat heeft doordat ie mentaal heel sterk of juist zwak (stoornis kan natuurlijk ook) is, maar het is verdomd handig.
Waar de rest gaat shaken en denken en op 31 december/1 januari misschien amper wat door de strot krijgt, kan hij zich er gewoon niet druk om maken al had ie het graag.
Ja klopt, dat denk ik ook. Maar dat dacht ik vandaag tegen Whitlock ook!quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Wright zijn werkelijke niveau niet gaat halen in de finale, teveel spanning en veel te veel nadenken etc.
Inderdaad, en verlies gisteren kwam puur door zijn falen op de dubbels. Beiden 6 180's, en allebei evenveel keer gezamenlijk 100+/140+ gegooid alleen Lewis vaker 140+ en van Gerwen dus vaker 100+. Denk dat zijn first 9 dart average dus wel hoger lag dan bij van Gerwen. Beetje geflateerd zijn uitslagen dus wel als je dubbels niet lopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Max23 het volgende:
Interview met Lewis na de wedstrijd. Blijft toch een sympathieke kerel:
Die hebben jullie al: Lars Boom.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef betyar het volgende:
Toch mooi, straks een wereldkampioen in het dorp.
¿ Woon jij bij Peter Wright in het dorp ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef betyar het volgende:
Toch mooi, straks een wereldkampioen in het dorp.
Dit aantal zal verbleken bij de finale.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
DARTS WK 2014
1.065.000
Mooie kijkcijfers.
Mja, geflatteerd zou ik het niet willen noemen. Dubbels raken is toch een belangrijk aspect van het spel. Darts gaat niet alleen maar om hoge scores in het bord knallen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Inderdaad, en verlies gisteren kwam puur door zijn falen op de dubbels. Beiden 6 180's, en allebei evenveel keer gezamenlijk 100+/140+ gegooid alleen Lewis vaker 140+ en van Gerwen dus vaker 100+. Denk dat zijn first 9 dart average dus wel hoger lag dan bij van Gerwen. Beetje geflateerd zijn uitslagen dus wel als je dubbels niet lopen.
Valt me toch wat tegen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
DARTS WK 2014
1.065.000
Mooie kijkcijfers.
Veel mensen weg en/of verplichtingen rond deze tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Gerwen![]()
![]()
[..]
Valt me toch wat tegen.
Ik weet het niet. Gerwen-Lewis spreekt toch veel meer aan dan Gerwen-Wright. Ik gok op ongeveer hetzelfde aantal. Misschien ietsje meer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit aantal zal verbleken bij de finale.
Wat een brabbeltaaltje toch, innitquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Max23 het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:59 schreef SanAnt het volgende:
[..]
¿ Woon jij bij Peter Wright in het dorp ?
Ik moet mijn beeld van Lewis bijstellen. Eerst vond ik het een arrogant kereltje, maar nu begin ik hem te mogen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Max23 het volgende:
Ik ben er een tijd geleden ook achter gekomen dat hij helemaal niet zo'n arrogant kwalletje is als ik dacht. Dat merkte ik vorig jaar toen hij nipt van Michael verloor al.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik moet mijn beeld van Lewis bijstellen. Eerst vond ik het een arrogant kereltje, maar nu begin ik hem te mogen.
Barney en Phil hebben geloof ik ook al wat wereldtitels ,maar die reageren niet zoquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef Knaller het volgende:
Lewis is zeker wel sportief. Denk dat het feit dat hij al 2 wereldtitels heeft ook wel meehelpt.
Barney reageerde vorig jaar vrij goed op zn verlies in de halve finalequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:30 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Barney en Phil hebben geloof ik ook al wat wereldtitels ,maar die reageren niet zo
De reden daarvoor was volgens mij wel omdat Phil een beetje tam ging doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Barney reageerde vorig jaar vrij goed op zn verlies in de halve finale
Verder had Barney ook niet echt wat te verliezen tegen Phil.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
De reden daarvoor was volgens mij wel omdat Phil een beetje tam ging doen
Van de andere kant bekeken...quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:30 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Barney en Phil hebben geloof ik ook al wat wereldtitels ,maar die reageren niet zo
Eens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Van de andere kant bekeken...
Indien Lewis WEL zo was had hij nu misschien meer dan 2 titels.
Wat een speler net na een verliespartij zegt en doet moet je niet te serieus nemen.
Taylor en Barney zijn beide goede gozers. Alleen moet je ze gewoon niet willen interviewen net na een verliespartij.
Denk je dat de gemiddelde voetballer anders reageert na verliezen van de CL finale bijvoorbeeld?
Denk je dat Kramer na zijn verkeerde afslag tijdens de vorige OWS te genieten was? Als je toen tegen hem een verkeerd woord had gezegd was hij doorgedraaid.
Nee, zowel Barney als Taylor and Lewis zijn goede gozers.
Ok.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:56 schreef polderturk het volgende:
Van Gerwen Dunglish
"I came to the front at the beginning of the game"
Dat moet natuurlijk zijn
"I took a lead..."
Hij wint met 21 9-darters.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef polderturk het volgende:
Snakebite wordt zwaar onderschat. Hij heeft de laatste wedstrijden een gemiddelde gehad van 100+ en een checkout percentage van 40+. Gisteren was zijn checkout percentage zelfs 60+. Hij gooit ook nog eens zeer constant. Van Gerwen moet morgen zijn A-game meenemen.
Misschien bedoelde hij het figuurlijk en zag hij de wedstrijd als een oorlog?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:56 schreef polderturk het volgende:
Van Gerwen Dunglish
"I came to the front at the beginning of the game"
Dat moet natuurlijk zijn
"I took a lead..."
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij het figuurlijk en zag hij de wedstrijd als een oorlog?
Ja wright kan best wel eens voor een verassing zorgen. zeker als hij zo speelt als tegen michael smith (106 gem),, maar ik denk dat niet hij dat niveau gaat halen. komen toch zenuwen bij kijken zo een eerste wk finale.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef polderturk het volgende:
Snakebite wordt zwaar onderschat. Hij heeft de laatste wedstrijden een gemiddelde gehad van 100+ en een checkout percentage van 40+. Gisteren was zijn checkout percentage zelfs 60+. Hij gooit ook nog eens zeer constant. Van Gerwen moet morgen zijn A-game meenemen.
Denk het ook. Al dacht ik in z'n QF ook even dat 'ie ging bezwijken onder de zenuwen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja wright kan best wel eens voor een verassing zorgen. zeker als hij zo speelt als tegen michael smith (106 gem),, maar ik denk dat niet hij dat niveau gaat halen. komen toch zenuwen bij kijken zo een eerste wk finale.
Het is niet alsof van Gerwen gisteren minder speeldequote:Op dinsdag 31 december 2013 20:27 schreef tja77 het volgende:
Ik zie Wright hem morgen wel winnen. Hoop natuurlijk op van Gerwen, maar zo fucking constant als dat die Wright gisteren speelde....ongelofelijk zeg
Hij heeft geen 1 keer tegenstand gehad zoals hij van van Gerwen gaat krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef polderturk het volgende:
De pot tegen Michael Smith was echt van hoogstaand niveau.quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij heeft geen 1 keer tegenstand gehad zoals hij van van Gerwen gaat krijgen.
Maar niet het niveau van van Gerwen. En een korter format.quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
De pot tegen Michael Smith was echt van hoogstaand niveau.
Hoeveel tegenstand van Gerwen hem gaat geven is natuurlijk nog ff afwachten.
Dat klopt. Maar bij van Gerwen komt ook druk kijken. Hij heeft het kampioenschap immers nog nooit gewonnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja wright kan best wel eens voor een verassing zorgen. zeker als hij zo speelt als tegen michael smith (106 gem),, maar ik denk dat niet hij dat niveau gaat halen. komen toch zenuwen bij kijken zo een eerste wk finale.
De wedstrijd tegen Smith heeft hij op het nippertje gewonnen. Smith gooide als een beest en een ronde daarvoor had hij superfavoriet Phil Taylor verslagen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij heeft geen 1 keer tegenstand gehad zoals hij van van Gerwen gaat krijgen.
Zoals Wright nu speelt schaal ik hem zeker wel op het niveau van Lewis, en misschien wel hoger. Op dit moment is hij in topvorm. Vergeet niet dat hij de nummer vier van de wereld Simon Withlock met gemak opzij geschoven heeft. Ik ben voor van Gerwen, maar het gaat geen makkie worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar niet het niveau van van Gerwen. En een korter format.
Ik denk eigenlijk dat van Gerwen het eenvoudig gaat winnen. Als je ziet met welk machtsvertoon hij Lewis opzij heeft gezet. En ik wil Smith niet op dat niveau inschalen.
Eerlijk gezegd dacht ik ook dat Lewis zou winnen van van Gerwen. Gelukkig had ik het dik misquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, fijn dat je dat denkt. Ik denk dat het een relatief eenvoudige overwinning gaat worden.
daar sluit ik me bij aan, er ligt nu in een keer heel veel druk bij die kauwgombal. Ik denk dat ie met die last het podium op gaat en van gerwen in het begin gelijk wat tikjes kan uitdelen dat het zo gebeurd isquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, fijn dat je dat denkt. Ik denk dat het een relatief eenvoudige overwinning gaat worden.
Unibet heeft 'm op 21:00 uur staan dus dat zal het inderdaad zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 04:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd, 20.30 uitzending, 21.00 wedstrijd dacht ik?
Zo zal het ongeveer zijn jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 04:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd, 20.30 uitzending, 21.00 wedstrijd dacht ik?
Marcel is er vanavond weer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zit Koert er voor de grande finale met Koos en de Schol
Het bord is rond he.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En volgen jaar en daarna enzovoort.
Die haarkleur wordt zijn ondergang.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha bedankt! Wel jammer dat we zijn kleren nu al weten.
Laten we t hopenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die haarkleur wordt zijn ondergang.
taylor heeft ook wel eens voor de gein een oranje shirt aangetrokken toen ie tegen meen ik ook van gerwen moest, na de 2de pauze was dat ding verdwenen omdat ie op ze'n klote kreeg op dat momentquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die haarkleur wordt zijn ondergang.
Ik denk (en hoop) de volgende 10.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
En vanavond weten we hoe de PL14 eruit gaat zien.
Precies dit jaar is t zo simpel als wat. Die mensen die Anderson en Kim Huybrects er in willen volgen de boel niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon de top 10 van de Order of Merit van het afgelopen jaar. Dan Newton <> Barney
Mwah wat kort door de bocht. Misschien volgen ze het juist wel en weten ze daarom dat een Anderson in matige vorm nog altijd leuker is om naar te kijken dan een Newton in vorm. Buiten dat won Anderson de PL nog 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies dit jaar is t zo simpel als wat. Die mensen die Anderson en Kim Huybrects er in willen volgen de boel niet.
Anderson staat 18e en Kim 14e ofzo en dat noem je dan iets te laag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Knaller het volgende:
[..]
Mwah wat kort door de bocht. Misschien volgen ze het juist wel en weten ze daarom dat een Anderson in matige vorm nog altijd leuker is om naar te kijken dan een Newton in vorm. Buiten dat won Anderson de PL nog 2 jaar geleden.
De Premier League is niet per se bedoeld voor de beste 10 maar voor de meest vermakelijke 10 die de tickets kunnen verkopen en de zalen kunnen vullen. Daarom dat enkel de top 4 verzekerd is van deelname en dat er maar liefst 6 wildcards worden uitgedeeld. En misschien is het interessant voor de PDC en Sky om een Belg mee te laten doen.
Nu denk ik echter dat Huybrechts het dit jaar niet zal halen, daarvoor was zijn WK te matig en staat hij net iets te laag.
Je moet het in perspectief zien. Anderson heeft toch een veel grotere status? Heeft een WK finale gespeeld en ook nog eens 2 jaar geleden de Premier League gewonnen. Verder wordt er in Schotland gespeeld en laat Ando daar nu heel verrassend populair zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anderson staat 18e en Kim 14e ofzo en dat noem je dan iets te laag.
Je zegt t al 2 jaar geleden. 1 goeie pot tegen MVG brengt hem er niet in en Wright neemt zijn rol wel over.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:14 schreef Knaller het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief zien. Anderson heeft toch een veel grotere status? Heeft een WK finale gespeeld en ook nog eens 2 jaar geleden de Premier League gewonnen. Verder wordt er in Schotland gespeeld en laat Ando daar nu heel verrassend populair zijn.Iedereen weet dat als hij in vorm is het een vermakelijke darter is om te zien. Dit WK was hij ook niet slecht. Een MVG in topvorm was nodig om hem te verslaan. Dan maakt het verder niet uit of hij 18de staat.
Wright is een clown, geen Schot. Die haalt nooit de status van Gary.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt t al 2 jaar geleden. 1 goeie pot tegen MVG brengt hem er niet in en Wright neemt zijn rol wel over.
Zal best maar presteert al 2 jaar beter.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wright is een clown, geen Schot. Die haalt nooit de status van Gary.
beste match ooit!quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:54 schreef nightfall het volgende:
ah, gevonden!, de 2007 finale tegen barney.
check zelf: later heeft ie een wit shirt aan nadat barney terug kwam![]()
Welke status van Gary? De jongens die hun belofte nooit waarmaken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wright is een clown, geen Schot. Die haalt nooit de status van Gary.
Jij bent serieus voor die mafketel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:05 schreef SanAnt het volgende:
Come on SnakeBite![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel leuk ja. Een soort paralympics.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan begint zaterdag het volgende WK, leve het darts.
De populariteit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke status van Gary? De jongens die hun belofte nooit waarmaken?
De eerste keer zonder het gezicht van de BDOquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel leuk ja. Een soort paralympics.
Wat hij bij de PDC tot nu toe heeft gewonnen op TV is de Premier League of Darts. Finaleplaatsen in 2011 op PC Finals, PDC WK. In 2010 op de UK Open. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Het enige wat hem 'interessant' kan maken, is dat hij; 1) een Schot is, 2) potentie heeft voor 'als' het loopt, 3) populair is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
De populariteit.
Daarnaast PL, World Matchplay en meer gewonnen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste keer zonder het gezicht van de BDO.
[ afbeelding ]
Hij is zelf opgestapt nadat hij de 'racist' heeft uitgehangen, weet ook niet precies hoe het zit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze kunnen er dan net zo goed mee stoppen
quote:Martin Fitzmaurice is gestopt als mastercaller bij het darts. De 72-jarge 'voice of darts' raakte deze week in opspraak door een racistische grap bij een landenwedstrijd tussen Schotland en Engeland.
'Ik heb mijn ontslag aangeboden en ze hebben het geaccepteerd', zegt Fitzmaurice in de Daily Mail. 'Het is verkeerd wat ik heb gedaan en iedereen die ik hiermee boos heb gemaakt wil ik mijn excuses aanbieden. Ik was mij er bovendien niet van bewust dat er een camera stond te draaien die live beelden aan het uitzenden was.'
Fitzmaurice, bekend van gevleugelde opmerkingen als 'Lets play darts' en 'Are you ready', maakte tijdens een onderbreking een grap over buitenlanders in Engeland: 'What's black and eats bananas? Half of London.'
Het evenement werd live via de site van de British Darts Organisation (BDO) uitgezonden en de racistische opmerking van Fitzmaurice veroorzaakte daarna veel commotie op sociale media.
'Ik ben er klaar mee en ben overstuur omdat mijn familie erbij wordt betrokken. Mijn kinderen zijn er kapot van en de dingen die over mij zijn gezegd, zijn verschrikkelijk', aldus Fitzmaurice.
Die was al 10 jaar over de houdbaarheidsdatum heen. Eerste keer Let's Play Darts horen is leuk, maar daarna wordt het toch wel een beetje vervelendquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef Marcoss het volgende:
Martin Fitzmaurice is gestopt als mastercaller bij het darts. De 72-jarge 'voice of darts' raakte deze week in opspraak door een racistische grap bij een landenwedstrijd tussen Schotland en Engeland.
'Ik heb mijn ontslag aangeboden en ze hebben het geaccepteerd', zegt Fitzmaurice in de Daily Mail. 'Het is verkeerd wat ik heb gedaan en iedereen die ik hiermee boos heb gemaakt wil ik mijn excuses aanbieden. Ik was mij er bovendien niet van bewust dat er een camera stond te draaien die live beelden aan het uitzenden was.'
Fitzmaurice, bekend van gevleugelde opmerkingen als 'Lets play darts' en 'Are you ready', maakte tijdens een onderbreking een grap over buitenlanders in Engeland: 'What's black and eats bananas? Half of London.'
Het evenement werd live via de site van de British Darts Organisation (BDO) uitgezonden en de racistische opmerking van Fitzmaurice veroorzaakte daarna veel commotie op sociale media.
'Ik ben er klaar mee en ben overstuur omdat mijn familie erbij wordt betrokken. Mijn kinderen zijn er kapot van en de dingen die over mij zijn gezegd, zijn verschrikkelijk', aldus Fitzmaurice
Wat weet je dan vaag?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is zelf opgestapt nadat hij de 'racist' heeft uitgehangen, weet ook niet precies hoe het zit.
Gemiddelde klopt niet, legs played ook niet.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan begint zaterdag het volgende WK, leve het darts.
Het is ook veel fijner om naar hem te kijken dan naar een Newton/Thornton.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hij bij de PDC tot nu toe heeft gewonnen op TV is de Premier League of Darts. Finaleplaatsen in 2011 op PC Finals, PDC WK. In 2010 op de UK Open. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Het enige wat hem 'interessant' kan maken, is dat hij; 1) een Schot is, 2) potentie heeft voor 'als' het loopt, 3) populair is.
En het hoogste 'erkende' gemiddelde als we de PDC- en BDO-wedstrijden, die geregistreerd staat, bekijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef Marcoss het volgende:
Anderson wel met het hoogte gemiddelde ooit bij een PDC-wedstrijd
Zeker over 5 legs?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef Marcoss het volgende:
Anderson wel met het hoogte gemiddelde ooit bij een PDC-wedstrijd
Maar hij presteert al tijden niet. Alleen even op dit WK tegen MVG maar daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het is ook veel fijner om naar hem te kijken dan naar een Newton/Thornton.
6 legs. won in 2011 met 6-0 van Dudbridge met een gemiddelde van 123,5quote:
Die tellen ook mee als Pro Tour tournaments.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
6 legs. won in 2011 met 6-0 van Dudbridge met een gemiddelde van 123,5
edit: oh, in een kwali dus nog hoger
Ja, geloofde het ook welquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die tellen ook mee als Pro Tour tournaments.
Yup, maar ik weet niet hoe Sky daar over denkt. Heb die overige namen overigens wel gewoon op mijn lijstje staan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij presteert al tijden niet. Alleen even op dit WK tegen MVG maar daar blijft het ook bij.
Daarom verdient hij het niet. Spelers als Wright, Chisnall, Hamilton, Whitlock, Thornton laten wel zien dat ze een heel toernooi in vorm kunnen zijn. Dat soort prestaties moet je imo belonen met een PL-plek.
De PDC mag 4 wildcards uitdelen. Sky mag 2 wildcards uitdelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup, maar ik weet niet hoe Sky daar over denkt. Heb die overige namen overigens wel gewoon op mijn lijstje staan.
Het hoogste gemiddelde ooit in een WK-Wedstrijdquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef Nober het volgende:
Hoogste gemiddelde in een WK finale:
PDC: 110.94 Phil Taylor over 8 sets (35 legs) in 2009.
BDO: 97.59 Phil Taylor over 11 sets (53 legs) in 1992.
Hoi Karinaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga languit op de bank liggen en kijken, ben nog te sloom om mee te posten straks.
Barney - Walton heb ik nog gezien toen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hoogste gemiddelde ooit in een WK-Wedstrijd
PDC: 111.21 - Phil Taylor op het WK 2002 over 23 legs
BDO: 103.83 - Raymond van Barneveld op Lakeside 2004 over ... legs (QF 5-1 Walton)
Aansteller, s' nachts een vent s' avonds ook een vent.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga languit op de bank liggen en kijken, ben nog te sloom om mee te posten straks.
Hallo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Denk dat het nog later wordt aangezien de uitzending van Sky om 21:00 begint en dan meestal een kleine tien minuten á een kwartier wordt voorbeschouwd.quote:
Hoi Johannnesquote:
Ik ben geen ventquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Barney - Walton heb ik nog gezien toen.
[..]
Aansteller, s' nachts een vent s' avonds ook een vent.
Hoi Stijnquote:
Nee echt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:14 schreef Felagund het volgende:
Is toch wel de kans voor Van Gerwen om de wereldtitel te pakken.
Of jij blijft weg uit dit topic. Dat is de meest concrete oplossing.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef THEFXR het volgende:
we kijken hier allemaal op rtl? geen spoilers van streams
daarom vraag ik het ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of jij blijft weg uit dit topic. Dat is de meest concrete oplossing.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
150¤ ingezet op winst MVG![]()
Beetje laffe gok, maar gegarandeerd ¤ 28,50 winst
Ja, tegenstander die al blij is omdat hij in de finale staat, zelf een wereldpartij gespeeld in de halve finale. Als hij weer verliest, gaat het in zijn hoofd zitten dat hij 2 keer op rij de finale heeft verloren. Dan wordt het alleen maar moeilijker.quote:
Zuur voor je als Michael verliest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Of ¤ 150 verlies.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Dan neem ik mijn verlies met een glimlach, maar wel zuur voor Michaelquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuur voor je als Michael verliest.
1 euro hier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Serieus? 150euro risk voor minder dan 30quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat Wright wel interesse heeft in die 150,000 pond (180.678,83 euro), hij kan ook nog de eerste Schot worden die dit WK wint en stijgen naar plek 3 op de OOM.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, tegenstander die al blij is omdat hij in de finale staat, zelf een wereldpartij gespeeld in de halve finale. Als hij weer verliest, gaat het in zijn hoofd zitten dat hij 2 keer op rij de finale heeft verloren. Dan wordt het alleen maar moeilijker.
Hij snapt het hele principe van wedden nog niet zo denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:26 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Serieus? 150euro risk voor minder dan 30
Wel van gokken in ieder gevalquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapt het hele principe van wedden nog niet zo denk ik.
* Van_Poppel staat op voor Koosquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stand up if you love the Koos
quote:
Zekers, gratis geld, ik zie MVG niet verliezen of hij moet een beroerte krijgen op het podiumquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:26 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Serieus? 150euro risk voor minder dan 30
Dan had je ook 15k kunnen inzetten. Nog meer gratis geldquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zekers, gratis geld, ik zie MVG niet verliezen of hij moet een beroerte krijgen op het podium
FOK!ers hebben toch geen 15kquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had je ook 15k kunnen inzetten. Nog meer gratis geld
Of 100.000 zoals die persoon die dat op Taylor had gezet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had je ook 15k kunnen inzetten. Nog meer gratis geld
Iedere Fokker verdient toch minstens 80.000 per jaar?quote:
Die man heeft jouwn mond echt keihard gesnoerd. Al maanden langquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
Eindelijk is Wright vissenvoer, wat heb ik daar lang op moeten wachten.
Als je de kans hoger inschat dan de odds weergeven is het gewoon value, hoe laag een odd ook is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapt het hele principe van wedden nog niet zo denk ik.
Hij verblindt zijn tegenstanders met dat rare haar, dit zal wel het hoogtepunt uit zijn carriëre blijken te zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die man heeft jouwn mond echt keihard gesnoerd. Al maanden langJij zal toch afhaken nu
Als hij wint lol.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij verblindt zijn tegenstanders met dat rare haar, dit zal wel het hoogtepunt uit zijn carriëre blijken te zijn.
het bord is rondquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:35 schreef marcodej het volgende:
Hai, hallo. De pijl is vierkant, het is 1 tegen 1.
Oh, is het zo'n wedstrijd. Welke kleur heeft het bord?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:35 schreef marcodej het volgende:
Hai, hallo. De pijl is vierkant, het is 1 tegen 1.
Vandaag is hij kansloos.quote:
Het programma ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:37 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat het om 20.30 uur zou beginnen
Lekker voorbeschouwenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:37 schreef Paul het volgende:
Denk jij ooit?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:37 schreef Paul het volgende:
De analyse van Co Stompé is een belangrijk deel van het spektakel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:37 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |