Ja klopt, dat denk ik ook. Maar dat dacht ik vandaag tegen Whitlock ook!quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Wright zijn werkelijke niveau niet gaat halen in de finale, teveel spanning en veel te veel nadenken etc.
Inderdaad, en verlies gisteren kwam puur door zijn falen op de dubbels. Beiden 6 180's, en allebei evenveel keer gezamenlijk 100+/140+ gegooid alleen Lewis vaker 140+ en van Gerwen dus vaker 100+. Denk dat zijn first 9 dart average dus wel hoger lag dan bij van Gerwen. Beetje geflateerd zijn uitslagen dus wel als je dubbels niet lopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Max23 het volgende:
Interview met Lewis na de wedstrijd. Blijft toch een sympathieke kerel:
Die hebben jullie al: Lars Boom.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef betyar het volgende:
Toch mooi, straks een wereldkampioen in het dorp.
¿ Woon jij bij Peter Wright in het dorp ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef betyar het volgende:
Toch mooi, straks een wereldkampioen in het dorp.
Dit aantal zal verbleken bij de finale.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
DARTS WK 2014
1.065.000
Mooie kijkcijfers.
Mja, geflatteerd zou ik het niet willen noemen. Dubbels raken is toch een belangrijk aspect van het spel. Darts gaat niet alleen maar om hoge scores in het bord knallen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Inderdaad, en verlies gisteren kwam puur door zijn falen op de dubbels. Beiden 6 180's, en allebei evenveel keer gezamenlijk 100+/140+ gegooid alleen Lewis vaker 140+ en van Gerwen dus vaker 100+. Denk dat zijn first 9 dart average dus wel hoger lag dan bij van Gerwen. Beetje geflateerd zijn uitslagen dus wel als je dubbels niet lopen.
Valt me toch wat tegen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
DARTS WK 2014
1.065.000
Mooie kijkcijfers.
Veel mensen weg en/of verplichtingen rond deze tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Gerwen![]()
![]()
[..]
Valt me toch wat tegen.
Ik weet het niet. Gerwen-Lewis spreekt toch veel meer aan dan Gerwen-Wright. Ik gok op ongeveer hetzelfde aantal. Misschien ietsje meer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit aantal zal verbleken bij de finale.
Wat een brabbeltaaltje toch, innitquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Max23 het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:59 schreef SanAnt het volgende:
[..]
¿ Woon jij bij Peter Wright in het dorp ?
Ik moet mijn beeld van Lewis bijstellen. Eerst vond ik het een arrogant kereltje, maar nu begin ik hem te mogen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Max23 het volgende:
Ik ben er een tijd geleden ook achter gekomen dat hij helemaal niet zo'n arrogant kwalletje is als ik dacht. Dat merkte ik vorig jaar toen hij nipt van Michael verloor al.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik moet mijn beeld van Lewis bijstellen. Eerst vond ik het een arrogant kereltje, maar nu begin ik hem te mogen.
Barney en Phil hebben geloof ik ook al wat wereldtitels ,maar die reageren niet zoquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef Knaller het volgende:
Lewis is zeker wel sportief. Denk dat het feit dat hij al 2 wereldtitels heeft ook wel meehelpt.
Barney reageerde vorig jaar vrij goed op zn verlies in de halve finalequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:30 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Barney en Phil hebben geloof ik ook al wat wereldtitels ,maar die reageren niet zo
De reden daarvoor was volgens mij wel omdat Phil een beetje tam ging doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Barney reageerde vorig jaar vrij goed op zn verlies in de halve finale
Verder had Barney ook niet echt wat te verliezen tegen Phil.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
De reden daarvoor was volgens mij wel omdat Phil een beetje tam ging doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |