Wat een cliché. Iedereen speelt wel eens op 90% Mike wint zelfs op 80% nog van bijna iedereen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
MVG gaat elke wedstrijd zonder onderschatting in, dat is altijd het mooie.
Hoe goed word M.Smith denk je? Die is 21 toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef MolFan het volgende:
Ik roep het al sinds vorig jaar, Mike is de opvolger van Taylor en niet Lewis. Vandaag zagen we waarom. Lewis kan knakken, Mike niet (zie zijn vorige rondes wanneer die achterstond).
Word ook wereldtop maar niet zo goed als Lewis en MvG. Mentaal niet sterk genoeg. Laat kop weleens hangen etc iets wat je bij Lewis en MvG minder ziet en dat is deels trainbaar maar zoiets zit in je karakter die mentaliteit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe goed word M.Smith denk je? Die is 21 toch?
Zelfdequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef polderturk het volgende:
Moet morgen vroeg op. Ik duik mijn bedje in. Fijne nachtrust allemaal en tot woensdag.
Denk je ook dat Mike zo lang gaat heersen als Phil? Hoe vaak WK bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Word ook wereldtop maar niet zo goed als Lewis en MvG. Mentaal niet sterk genoeg. Laat kop weleens hangen etc iets wat je bij Lewis en MvG minder ziet en dat is deels trainbaar maar zoiets zit in je karakter die mentaliteit.
Dat denk ik wel ja. Denk dat hij easy 10x WK gaat winnen, die potentie heeft hij en overmorgen wordt de 1ste.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je ook dat Mike zo lang gaat heersen als Phil? Hoe vaak WK bijvoorbeeld?
Das wel een nare gedacht voor de sport zelf als je dan ook nog bedenkt dat Lewis veel afvallertjes pakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Denk dat hij easy 10x WK gaat winnen, die potentie heeft hij en overmorgen wordt de 1ste.
Wat vond jij van vandaag?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Wright zijn werkelijke niveau niet gaat halen in de finale, teveel spanning en veel te veel nadenken etc.
Klopt niet helemaal.quote:
twitter:MvG180 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 01:18:47What an evening for me. So glad I did the right thing at the right moment! Thnx everyone! reageer retweet
twitter:MvG180 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 01:19:51My phone battery is dying haha so many great messages. Haha reageer retweet
Dat is wel gunstig. Ik weet niet of hij dat heeft doordat ie mentaal heel sterk of juist zwak (stoornis kan natuurlijk ook) is, maar het is verdomd handig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:06 schreef MolFan het volgende:
Mike na de halve finale tegen Lewis:
Michael van Gerven
I did nothing different. I laid on my back watching a movie. That was all I did
Tja dat is echt hij zeg maar. Het interesseert hem allemaal niet, maakt zich niet druk aka Barney ofzo en dan ben je een grote meneer.
Morgen moet je het ook doen hoor, je hebt nog niks gewonnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:33 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:MvG180 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 01:18:47What an evening for me. So glad I did the right thing at the right moment! Thnx everyone! reageer retweet
dat zegt ie zelf ook hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen moet je het ook doen hoor, je hebt nog niks gewonnen.
Ik ga voor de stoornis.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat is wel gunstig. Ik weet niet of hij dat heeft doordat ie mentaal heel sterk of juist zwak (stoornis kan natuurlijk ook) is, maar het is verdomd handig.
Waar de rest gaat shaken en denken en op 31 december/1 januari misschien amper wat door de strot krijgt, kan hij zich er gewoon niet druk om maken al had ie het graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |