Ik denk (en hoop) de volgende 10.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
En vanavond weten we hoe de PL14 eruit gaat zien.
Precies dit jaar is t zo simpel als wat. Die mensen die Anderson en Kim Huybrects er in willen volgen de boel niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon de top 10 van de Order of Merit van het afgelopen jaar. Dan Newton <> Barney
Mwah wat kort door de bocht. Misschien volgen ze het juist wel en weten ze daarom dat een Anderson in matige vorm nog altijd leuker is om naar te kijken dan een Newton in vorm. Buiten dat won Anderson de PL nog 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies dit jaar is t zo simpel als wat. Die mensen die Anderson en Kim Huybrects er in willen volgen de boel niet.
Anderson staat 18e en Kim 14e ofzo en dat noem je dan iets te laag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Knaller het volgende:
[..]
Mwah wat kort door de bocht. Misschien volgen ze het juist wel en weten ze daarom dat een Anderson in matige vorm nog altijd leuker is om naar te kijken dan een Newton in vorm. Buiten dat won Anderson de PL nog 2 jaar geleden.
De Premier League is niet per se bedoeld voor de beste 10 maar voor de meest vermakelijke 10 die de tickets kunnen verkopen en de zalen kunnen vullen. Daarom dat enkel de top 4 verzekerd is van deelname en dat er maar liefst 6 wildcards worden uitgedeeld. En misschien is het interessant voor de PDC en Sky om een Belg mee te laten doen.
Nu denk ik echter dat Huybrechts het dit jaar niet zal halen, daarvoor was zijn WK te matig en staat hij net iets te laag.
Je moet het in perspectief zien. Anderson heeft toch een veel grotere status? Heeft een WK finale gespeeld en ook nog eens 2 jaar geleden de Premier League gewonnen. Verder wordt er in Schotland gespeeld en laat Ando daar nu heel verrassend populair zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anderson staat 18e en Kim 14e ofzo en dat noem je dan iets te laag.
Je zegt t al 2 jaar geleden. 1 goeie pot tegen MVG brengt hem er niet in en Wright neemt zijn rol wel over.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:14 schreef Knaller het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief zien. Anderson heeft toch een veel grotere status? Heeft een WK finale gespeeld en ook nog eens 2 jaar geleden de Premier League gewonnen. Verder wordt er in Schotland gespeeld en laat Ando daar nu heel verrassend populair zijn.Iedereen weet dat als hij in vorm is het een vermakelijke darter is om te zien. Dit WK was hij ook niet slecht. Een MVG in topvorm was nodig om hem te verslaan. Dan maakt het verder niet uit of hij 18de staat.
Wright is een clown, geen Schot. Die haalt nooit de status van Gary.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt t al 2 jaar geleden. 1 goeie pot tegen MVG brengt hem er niet in en Wright neemt zijn rol wel over.
Zal best maar presteert al 2 jaar beter.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wright is een clown, geen Schot. Die haalt nooit de status van Gary.
beste match ooit!quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:54 schreef nightfall het volgende:
ah, gevonden!, de 2007 finale tegen barney.
check zelf: later heeft ie een wit shirt aan nadat barney terug kwam![]()
Welke status van Gary? De jongens die hun belofte nooit waarmaken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wright is een clown, geen Schot. Die haalt nooit de status van Gary.
Jij bent serieus voor die mafketel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:05 schreef SanAnt het volgende:
Come on SnakeBite![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel leuk ja. Een soort paralympics.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan begint zaterdag het volgende WK, leve het darts.
De populariteit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke status van Gary? De jongens die hun belofte nooit waarmaken?
De eerste keer zonder het gezicht van de BDOquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel leuk ja. Een soort paralympics.
Wat hij bij de PDC tot nu toe heeft gewonnen op TV is de Premier League of Darts. Finaleplaatsen in 2011 op PC Finals, PDC WK. In 2010 op de UK Open. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Het enige wat hem 'interessant' kan maken, is dat hij; 1) een Schot is, 2) potentie heeft voor 'als' het loopt, 3) populair is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
De populariteit.
Daarnaast PL, World Matchplay en meer gewonnen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste keer zonder het gezicht van de BDO.
[ afbeelding ]
Hij is zelf opgestapt nadat hij de 'racist' heeft uitgehangen, weet ook niet precies hoe het zit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze kunnen er dan net zo goed mee stoppen
quote:Martin Fitzmaurice is gestopt als mastercaller bij het darts. De 72-jarge 'voice of darts' raakte deze week in opspraak door een racistische grap bij een landenwedstrijd tussen Schotland en Engeland.
'Ik heb mijn ontslag aangeboden en ze hebben het geaccepteerd', zegt Fitzmaurice in de Daily Mail. 'Het is verkeerd wat ik heb gedaan en iedereen die ik hiermee boos heb gemaakt wil ik mijn excuses aanbieden. Ik was mij er bovendien niet van bewust dat er een camera stond te draaien die live beelden aan het uitzenden was.'
Fitzmaurice, bekend van gevleugelde opmerkingen als 'Lets play darts' en 'Are you ready', maakte tijdens een onderbreking een grap over buitenlanders in Engeland: 'What's black and eats bananas? Half of London.'
Het evenement werd live via de site van de British Darts Organisation (BDO) uitgezonden en de racistische opmerking van Fitzmaurice veroorzaakte daarna veel commotie op sociale media.
'Ik ben er klaar mee en ben overstuur omdat mijn familie erbij wordt betrokken. Mijn kinderen zijn er kapot van en de dingen die over mij zijn gezegd, zijn verschrikkelijk', aldus Fitzmaurice.
Die was al 10 jaar over de houdbaarheidsdatum heen. Eerste keer Let's Play Darts horen is leuk, maar daarna wordt het toch wel een beetje vervelendquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:33 schreef Marcoss het volgende:
Martin Fitzmaurice is gestopt als mastercaller bij het darts. De 72-jarge 'voice of darts' raakte deze week in opspraak door een racistische grap bij een landenwedstrijd tussen Schotland en Engeland.
'Ik heb mijn ontslag aangeboden en ze hebben het geaccepteerd', zegt Fitzmaurice in de Daily Mail. 'Het is verkeerd wat ik heb gedaan en iedereen die ik hiermee boos heb gemaakt wil ik mijn excuses aanbieden. Ik was mij er bovendien niet van bewust dat er een camera stond te draaien die live beelden aan het uitzenden was.'
Fitzmaurice, bekend van gevleugelde opmerkingen als 'Lets play darts' en 'Are you ready', maakte tijdens een onderbreking een grap over buitenlanders in Engeland: 'What's black and eats bananas? Half of London.'
Het evenement werd live via de site van de British Darts Organisation (BDO) uitgezonden en de racistische opmerking van Fitzmaurice veroorzaakte daarna veel commotie op sociale media.
'Ik ben er klaar mee en ben overstuur omdat mijn familie erbij wordt betrokken. Mijn kinderen zijn er kapot van en de dingen die over mij zijn gezegd, zijn verschrikkelijk', aldus Fitzmaurice
Wat weet je dan vaag?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is zelf opgestapt nadat hij de 'racist' heeft uitgehangen, weet ook niet precies hoe het zit.
Gemiddelde klopt niet, legs played ook niet.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan begint zaterdag het volgende WK, leve het darts.
Het is ook veel fijner om naar hem te kijken dan naar een Newton/Thornton.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hij bij de PDC tot nu toe heeft gewonnen op TV is de Premier League of Darts. Finaleplaatsen in 2011 op PC Finals, PDC WK. In 2010 op de UK Open. Maar dat is alweer 3 jaar geleden. Het enige wat hem 'interessant' kan maken, is dat hij; 1) een Schot is, 2) potentie heeft voor 'als' het loopt, 3) populair is.
En het hoogste 'erkende' gemiddelde als we de PDC- en BDO-wedstrijden, die geregistreerd staat, bekijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef Marcoss het volgende:
Anderson wel met het hoogte gemiddelde ooit bij een PDC-wedstrijd
Zeker over 5 legs?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef Marcoss het volgende:
Anderson wel met het hoogte gemiddelde ooit bij een PDC-wedstrijd
Maar hij presteert al tijden niet. Alleen even op dit WK tegen MVG maar daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het is ook veel fijner om naar hem te kijken dan naar een Newton/Thornton.
6 legs. won in 2011 met 6-0 van Dudbridge met een gemiddelde van 123,5quote:
Die tellen ook mee als Pro Tour tournaments.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
6 legs. won in 2011 met 6-0 van Dudbridge met een gemiddelde van 123,5
edit: oh, in een kwali dus nog hoger
Ja, geloofde het ook welquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die tellen ook mee als Pro Tour tournaments.
Yup, maar ik weet niet hoe Sky daar over denkt. Heb die overige namen overigens wel gewoon op mijn lijstje staan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij presteert al tijden niet. Alleen even op dit WK tegen MVG maar daar blijft het ook bij.
Daarom verdient hij het niet. Spelers als Wright, Chisnall, Hamilton, Whitlock, Thornton laten wel zien dat ze een heel toernooi in vorm kunnen zijn. Dat soort prestaties moet je imo belonen met een PL-plek.
De PDC mag 4 wildcards uitdelen. Sky mag 2 wildcards uitdelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup, maar ik weet niet hoe Sky daar over denkt. Heb die overige namen overigens wel gewoon op mijn lijstje staan.
Het hoogste gemiddelde ooit in een WK-Wedstrijdquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef Nober het volgende:
Hoogste gemiddelde in een WK finale:
PDC: 110.94 Phil Taylor over 8 sets (35 legs) in 2009.
BDO: 97.59 Phil Taylor over 11 sets (53 legs) in 1992.
Hoi Karinaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga languit op de bank liggen en kijken, ben nog te sloom om mee te posten straks.
Barney - Walton heb ik nog gezien toen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hoogste gemiddelde ooit in een WK-Wedstrijd
PDC: 111.21 - Phil Taylor op het WK 2002 over 23 legs
BDO: 103.83 - Raymond van Barneveld op Lakeside 2004 over ... legs (QF 5-1 Walton)
Aansteller, s' nachts een vent s' avonds ook een vent.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga languit op de bank liggen en kijken, ben nog te sloom om mee te posten straks.
Hallo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Denk dat het nog later wordt aangezien de uitzending van Sky om 21:00 begint en dan meestal een kleine tien minuten á een kwartier wordt voorbeschouwd.quote:
Hoi Johannnesquote:
Ik ben geen ventquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Barney - Walton heb ik nog gezien toen.
[..]
Aansteller, s' nachts een vent s' avonds ook een vent.
Hoi Stijnquote:
Nee echt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:14 schreef Felagund het volgende:
Is toch wel de kans voor Van Gerwen om de wereldtitel te pakken.
Of jij blijft weg uit dit topic. Dat is de meest concrete oplossing.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef THEFXR het volgende:
we kijken hier allemaal op rtl? geen spoilers van streams
daarom vraag ik het ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of jij blijft weg uit dit topic. Dat is de meest concrete oplossing.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
150¤ ingezet op winst MVG![]()
Beetje laffe gok, maar gegarandeerd ¤ 28,50 winst
Ja, tegenstander die al blij is omdat hij in de finale staat, zelf een wereldpartij gespeeld in de halve finale. Als hij weer verliest, gaat het in zijn hoofd zitten dat hij 2 keer op rij de finale heeft verloren. Dan wordt het alleen maar moeilijker.quote:
Zuur voor je als Michael verliest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Of ¤ 150 verlies.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Dan neem ik mijn verlies met een glimlach, maar wel zuur voor Michaelquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuur voor je als Michael verliest.
1 euro hier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |