Je denkt wel erg simplistisch over vrouwen moet ik zeggen, dus ELK lekker wijf denkt alleen maar aan geld als ze met zulke mannen gaan? Totale bullshit natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk op de binnenkant.
Van hun portemonnee.
Naar het darten kijken ook ongeveer 700.000 mensen. Daar heeft RTL7 aardig aan verdient. Naar VI kijken ongeveer 800.000 mensen per aflevering. Dus ik denk dat per uitzending Co toch wel dik gaat verdienen. Voor 2000 euro een hele week gaat hij het niet doen. En Roland ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee joh veel minder. VI is razend populair, totaal niet te vergelijken met darts. 2-3k voor de hele week plus reiskosten meer zal het niet zijn.
Jawel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Naar het darten kijken ook ongeveer 700.000 mensen. Daar heeft RTL7 aardig aan verdient. Naar VI kijken ongeveer 800.000 mensen per aflevering. Dus ik denk dat per uitzending Co toch wel dik gaat verdienen. Voor 2000 euro een hele week gaat hij het niet doen. En Roland ook niet.
Heel klein beetje bullshit, maar voornamelijk waar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je denkt wel erg simplistisch over vrouwen moet ik zeggen, dus ELK lekker wijf denkt alleen maar aan geld als ze met zulke mannen gaan? Totale bullshit natuurlijk
Toon Greebequote:
Natuurlijk. Het zijn gewoon fame whores.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je denkt wel erg simplistisch over vrouwen moet ik zeggen, dus ELK lekker wijf denkt alleen maar aan geld als ze met zulke mannen gaan? Totale bullshit natuurlijk
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het zijn gewoon fame whores.
Er gaat een belletje rinkelen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toon GreebeHeeft ook op PDC WK gestaan, schoolvriend van mij geweest, spreek ik nog regelmatig maar geen mentaliteit. Verloor op WK van Manley paar jaar terug.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er gaat een belletje rinkelen inderdaad.
In ieder geval leuke ervaringquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef MolFan het volgende:
Ik mocht in dat jaar of jaar erop, weet niet meer precies 1e ronde Dutch Open tegen Manley (toen PDC nog mee mocht doen) op tv baan, hij gooit 10 darter, 11 darter en 11 darter, yooo bedankt
Nee deze niet maar we zijn toevallig met zijn manager oude foto's aan het uitzoeken. Ik heb er nog wel een paar waar ik ook op zou moeten staan met o.a. Hoenselaar enzquote:
Kom op molfanquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
3 jaar daarvoor tegen King 2-3 verliezen en 1 dart op tops missen, ben er nog ziek van maja wel vele malen sportiever dan Manley overigens die gaf nog geen hand.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In ieder geval leuke ervaring
Hij gaat laatste keer q school proberen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
Wel jammer dat we Manley niet meer zien op toernooien, geen idee waarom.
Hij doet in januari wel weer mee aan de q-school.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
Wel jammer dat we Manley niet meer zien op toernooien, geen idee waarom.
Niet veel meer gok ik. Er zijn er zoveel zo goed tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Manley er daar van bakt.
Gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Manley er daar van bakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef RemcoW23 het volgende:
MolFan mag bij de FOK!-selectie. Die krikt het gemiddelde van 36 tenminste een beetje op
De huidige top10 vd wereld denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef hafcfan het volgende:
Na de finale worden de PL spelers bekend gemaakt.![]()
Ja al zie ik liever Hamilton dan Newton, maar zo is t ook prima.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De huidige top10 vd wereld denk ik.
Zat wat te googlen, maar heeft die gast serieus 'TOON' op zijn arm laten zettenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
Toon wel veel afgevallen toen jaar later
Ja opa ofzo heet ook zo geloof ik, daarom.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zat wat te googlen, maar heeft die gast serieus 'TOON' op zijn arm laten zetten![]()
___
van Gerwen is zwaar favoriet volgens de bookmakers, terwijl de gemiddelden en checkout percentages ongeveer gelijk liggen. Als je een euro op Wright inzet krijg je 3,33 euro terug. Ik denk dat er veel ingezet gaat worden op Wright. Niet heel slim van die bookmakers lijkt me.quote:We've just had the match odds for the final from the sponsors... Michael van Gerwen is the 2/9 favourite and you can get Peter Wright at a whopping 10/3 to win the world title.
Jawel want Wright gaat niet winnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
van Gerwen is zwaar favoriet volgens de bookmakers, terwijl de gemiddelden en checkout percentages ongeveer gelijk liggen. Als je een euro op Wright inzet krijg je 3,33 euro terug. Ik denk dat er veel ingezet gaat worden op Wright. Niet heel slim van die bookmakers lijkt me.
Weet jij trouwens wrm Mike zich altijd zo raar gedraagt? Word wel minder, maar soms denk ik echt ze hebben een mongool losgelaten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja opa ofzo heet ook zo geloof ik, daarom.
Wat bedoel je met raar? Voorbeeldje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wrm Mike zich altijd zo raar gedraagt? Word wel minder, maar soms denk ik echt ze hebben een mongool losgelaten.
Elke keer dat overdreven gejuich en die rare bekken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met raar? Voorbeeldje?
Maar ze nemen wel een groot risico lijkt me.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel want Wright gaat niet winnen.
Is niet overdreven. Kereltje heeft een zooi adrenaline in zich om bang van te worden en zijn wil om te winnen is heel groot, groter dan van andere spelers. Hij heeft dat nodig om tot grote hoogte te kunnen stijgen. Ik moet zeggen dat ik zelf in een partij ook niet moeders mooiste ben als ik juich, schreeuw hier en daar etcquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke keer dat overdreven gejuich en die rare bekken.
Toon heeft potentie als die andere dingen laatquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar ze nemen wel een groot risico lijkt me.
Heeft die Toon Greebe wel potentie? Hoeveel staat hij nu geranked?
Hij zit aan de drugs?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toon heeft potentie als die andere dingen laatEn dat kan hij niet en dat is zonde. Toon ken ik al sinds zijn 10de denk ik en het ventje is een goedzak maar helaas beinvloedbaar etc etc. Driemaal raden wat ik bedoel
Bij een achterstand doet die t ook niet net als tegen VVDV. Snap in ieder geval wel dat anderen zich storen al zou t mij ook niet uitmaken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is niet overdreven. Kereltje heeft een zooi adrenaline in zich om bang van te worden en zijn wil om te winnen is heel groot, groter dan van andere spelers. Hij heeft dat nodig om tot grote hoogte te kunnen stijgen. Ik moet zeggen dat ik zelf in een partij ook niet moeders mooiste ben als ik juich, schreeuw hier en daar etc
T is geen Barney of Taylor gelukkig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef Grifte het volgende:
Als Mikey dat fakede was dat wel allang duidelijk. Die gast is gewoon zo'n natuurgozer, zie je ook in interviews.
Waar hij ook last van heeft. Iemand moet hem aansporen om therapie te volgen ofzo om die belemeringen weg te nemen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is er niet vies van, wat die precies doet geen idee maar dat probleem heeft ene Tony West ook
Het zal hem aan zijn reet roesten wat de tegenstander ervan vind en groot gelijk heeft hij. Hij is volgens een van de weinigen die elke tegenstander respecteert als in de zin van, niet langzamer gaat gooien of gaat lopen vervelen, wat ene Taylor weleens flikt bijvoorbeeld. Het enige wat hij doet is pijltjes gooien, rest interesseert hem niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij een achterstand doet die t ook niet net als tegen VVDV. Snap in ieder geval wel dat anderen zich storen al zou t mij ook niet uitmaken.
Is al zovaak aangeboden, maar de jongen is ook autistisch etc.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waar hij ook last van heeft. Iemand moet hem aansporen om therapie te volgen ofzo om die belemeringen weg te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |