*datquote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al moet ik 23/7 straten schoffelen, die ene uurtje erin is het waard
Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al moet ik 23/7 straten schoffelen, die ene uurtje erin is het waard
Kampioenschap van PSV ?quote:
Bouwjaar?quote:Op maandag 30 december 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Audi algemeen
Ik heb een A3, maar die is kut.
Schaal 1:18 zeker?quote:Op maandag 30 december 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Audi algemeen
Ik heb een A3, maar die is kut.
Het is een 1.6, 1-12 ongeveer.quote:Op maandag 30 december 2013 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Schaal 1:18 zeker?
Laatst was je nog te pauper voor een PS4,
PSVdvd. Mooi toch?quote:Op maandag 30 december 2013 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
die van hun staat tenminste nog op dvd
De volgende TT gaat over jou trouwens heb iets leuks in gedachte.quote:Op maandag 30 december 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een 1.6, 1-12 ongeveer.
Kan een PS4 wel kopen, maar het (nog) is nutteloos.
Alsof jij Lapo gaat pakken, zwerver uit Raalte.quote:Op maandag 30 december 2013 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
De volgende TT gaat over jou trouwens heb iets leuks in gedachte.
Alsof dat relevant is ik onthou die jodenstreken van je en je komt aan de beurt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof jij Lapo gaat pakken, zwerver uit Raalte.
Jij bent de jood.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof dat relevant is ik onthou die jodenstreken van je en je komt aan de beurt.
#yolo
Jij hebt geeneens ramen in je stal lelijke kutboerquote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent de jood.
Volgen mijn betrouwbare bron heb je dit voor de raam hangen:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een ezel, die doet me altijd aan jou denken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens ramen in je stal lelijke kutboer.
Daar zeg je zeker "ons mam" tegen? Lelijkurdquote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb wel een ezel, die doet me altijd aan jou denken.
Nee, Elan...quote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zeg je zeker "ons mam" tegen? Lelijkurd
Die debiel doet elke keer zo achterlijk ik ben wel klaar met zijn streken.quote:
Welkom in de SC, jood.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die debiel doet elke keer zo achterlijk ik ben wel klaar met zijn streken.
Binnenkort neem ik bloedwraak.
Ga gewoon weg hier.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jongens doe eens normaalquote:
Dit wordt pagina 101 op Teletekst.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof GGMM naar jou gaat luisteren.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Als Caland weer eens ban heb neem ik het ook niet meer voor hem op bij GGMM.
JEETJEquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Charmed Angel je hebt geen tandjes als je gaapt
Gelukkig maar. Als ik een ban heb log ik meestal uit tot de dag dat ik geen ban meer heb. Heeft dus weinig zin allemaal.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Als Caland weer eens ban heb neem ik het ook niet meer voor hem op bij GGMM.
GGMM is het hier mee eens.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Elan het volgende:
Jullie kunnen deze SC beter sluiten. Met users als DP gaat het ook niks meer worden in 2014.
Laatst had je toch weekban was je met PSV weer terug?quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als ik een ban heb log ik meestal uit tot de dag dat ik geen ban meer heb. Heeft dus weinig zin allemaal.
Heb je gelijk in, in mijn eentje kan ik het niveau niet omhoog brengen, daar heb ik GGMM voor nodig. Maar die heeft net een nieuwe appartement.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Elan het volgende:
Jullie kunnen deze SC beter sluiten. Met users als DP gaat het ook niks meer worden in 2014.
Ik vind DP wel okquote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Elan het volgende:
niet echt.quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Vinden jullie mij ook als een lelijke jongen posten?
Uh, neequote:
Nee. Toen hadden jullie de unbandatum gewoon verkeerd. Ik kreeg wat minder dan jou, maar dat is logischquote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst had je toch weekban was je met PSV weer terug?
Toen met een bepaald liedje
Jij bent echt nieuw hier, dat hoef C_A niet te doen. Wel is ze verplicht andere vrouwen hier aan te spreken en te beoordelen.quote:
Gelukkig maar. Er zijn users welke mijn schoonheid moeilijk kunnen accepteren door mijn poststijl.quote:
geloof ik niks vanquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Er zijn users welke mijn schoonheid moeilijk kunnen accepteren door mijn poststijl.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Toen hadden jullie de unbandatum gewoon verkeerd. Ik kreeg wat minder dan jou, maar dat is logisch
Dat doe ik ook zeker, alleen luisteren ze nietquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent echt nieuw hier, dat hoef C_A niet te doen. Wel is ze verplicht andere vrouwen hier aan te spreken en te beoordelen.
Wacht maar tot je Littlerabbit1 ziet dat is echt een verrijking ten opzichte van het origineel,.quote:
ik heb gehoord dat die huilend bij yvonne voor de deur heeft gestaanquote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je had een week toch? Had je weer lopen slijmen via de mail zeker.
Niks mis mee verder. Maar die geur.quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JEETJENu je het zegt
Mijn gebit ligt op mijn nachtkastje, dat zal het zijn
heb ik nog niet mogen ontmoeten helaas, is dat net zo'n toffe jongen als eian?quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Littlerabbit1 ziet dat is echt een verrijking ten opzichte van het origineel,.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je had een week toch? Had je weer lopen slijmen via de mail zeker.
Dat was ik.quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat die huilend bij yvonne voor de deur heeft gestaan
Ik vat dit op als een belediging. En net werd ik ook al aangevallen door René via de DMquote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hou jullie ook nooit uit elkaar
Leuk grapjequote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
F&F / Kat en vuurwerk van buiten naar binnen.
Must ... not ... troll
quote:Op maandag 30 december 2013 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
we gaan niet leuk zitten doen over Schumacher
Wat bedoel je?quote:Op maandag 30 december 2013 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
we gaan niet leuk zitten doen over Schumacher
Okquote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
rolstoelen posten en zeggen dattie "toch dood gaat." Ik wist niet dat we hier zoveel hersenchirurgen in ons midden hadden.
Wat is je probleem daar precies mee?quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
rolstoelen posten en zeggen dattie "toch dood gaat." Ik wist niet dat we hier zoveel hersenchirurgen in ons midden hadden.
Lekker huilen, er sterven elke dag mensen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het gaat gewoon snel bergafwaarts met hem Lokale.quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pfff wtfquote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hihiquote:Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat gewoon snel bergafwaarts met hem Lokale.
Daarom.quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer vinden we het erg dat er een Duitser dood gaat. Kom op zeg
Zo, nu weet de rest van de SC weer even hoe stoer je bent.quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer vinden we het erg dat er een Duitser dood gaat. Kom op zeg
Dat is zo'n onzin. Als je alles afzet tegenover bijvoorbeeld de aanslagen van 9/11 dan kun je alles kapot relativeren en maakt niks meer wat uit.quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lekker huilen, er sterven elke dag mensen.
Haha, alsof dat al niet duidelijk genoeg was.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo, nu weet de rest van de SC weer even hoe stoer je bent.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin. Als je alles afzet tegenover bijvoorbeeld de aanslagen van 9/11 dan kun je alles kapot relativeren en maakt niks meer wat uit.
Dat vind ik toch wat anders.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin. Als je alles afzet tegenover bijvoorbeeld de aanslagen van 9/11 dan kun je alles kapot relativeren en maakt niks meer wat uit.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo, nu weet de rest van de SC weer even hoe stoer je bent.
Er is niks mis met relativeren.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk niet dat schumi een ontzettende eikel isquote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Stuur maar in een DM de namen van deze personen en ik zal kijken wat ik er aan kan doen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word een beetje moe van sommige mensen.
Einde bericht.
Is Villa weer bezig geweest met je?quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word een beetje moe van sommige mensen.
Einde bericht.
quote:
Maar als je eigen pa doodgaat dan redeneer je ook niet zo.quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan er geen moment wakker van liggen. Er gaan zoveel mensen dood, als je daar allemaal om moet gaan treuren heb je er een dagtaak aan. Adames zal het met me eens zijn.
Nee joh. Tegenwoordig moet je bij elke overleden boerenlul massaal je medeleven betuigen om te laten zien dat het wat met je doet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan er geen moment wakker van liggen. Er gaan zoveel mensen dood, als je daar allemaal om moet gaan treuren heb je er een dagtaak aan. Adames zal het met me eens zijn.
Als je een diehard fan van hem was oké, maar dan moet je niet huilen als anderen er niks om geven.quote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar als je eigen pa doodgaat dan redeneer je ook niet zo.
Schumi was wel een beetje een held natuurlijk voor velen:@
nou ja, dan mogen ze daar best even mee zitten natuurlijk. ik zal ook een autosportliefhebber niet uitlachen omdat hij dat nieuws wel erg vindt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij snapt het concept van relativeren nog niet helemaal heb ik het idee.quote:Op maandag 30 december 2013 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
nou dan, dan mogen wij gewoon grappen makenquote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als je niks met F1 hebt dan snap ik wel dat het je niks interesseert
dat had ik met Mandela
Beste F1 coureur alle tijden.quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja, dan mogen ze daar best even mee zitten natuurlijk. ik zal ook een autosportliefhebber niet uitlachen omdat hij dat nieuws wel erg vindt.
al snap ik niet hoe je schumi als held kan hebben
Het is gewoon een fact of life dat mensen doodgaan. Daar kun je gewoon rekenschap van nemen zonder jezelf te moeten etaleren ten overstaan van anderen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als je niks met F1 hebt dan snap ik wel dat het je niks interesseert
dat had ik met Mandela
Ok.quote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stuur maar in een DM de namen van deze personen en ik zal kijken wat ik er aan kan doen.
En het moet en zal je boeien, want anders ben je harteloos.quote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Tegenwoordig moet je bij elke overleden boerenlul massaal je medeleven betuigen om te laten zien dat het wat met je doet.
Kuddevolk
De is ziekquote:Op maandag 30 december 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is Villa weer bezig geweest met je?
Ditquote:Op maandag 30 december 2013 22:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je een diehard fan van hem was oké, maar dan moet je niet huilen als anderen er niks om geven.
dit soort grapjes maken je toch gewoon een debielquote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Beste F1 coureur alle tijden.
Op Senna na misschien.
En de beste is Vettel. Nu al.quote:Later in 1994 maakte een botsing in Adelaide een einde aan de titelstrijd tussen Damon Hill en Schumacher. Beide coureurs moesten opgeven. Schumacher behaalde zijn eerste titel.
In 1997 botste hij in de beslissende race om het kampioenschap met zijn concurrent Jacques Villeneuve. Schumacher moest echter zelf opgeven, terwijl Villeneuve zich tot wereldkampioen kroonde. De FIA oordeelde dat Schumacher met opzet handelde, en ontnam hem zijn vicewereldtitel.
Ik ga ook zo weer. Morgen half dagje werken, en dan begrafenisquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou je laten testen bij de GGD.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
dit soort grapjes maken je toch gewoon een debiel
[..]
En de beste is Vettel. Nu al.
debiel was bedoeld voor schumacher, sloeg op het stukje eronder, de botsingenquote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Lijstje van records paste er niet eens op en dan durf jij mij een debiel te noemen? Mongool
Waren wel andere tijden natuurlijk, tankje hier tankje daar.quote:Op maandag 30 december 2013 22:15 schreef Elan het volgende:
2002 17 gereden 17 keer winst.
En dan kom jij met Vettel aanIets met schoenveters en strikken
4 keer achter elkaar gewonnenquote:Op maandag 30 december 2013 22:15 schreef Elan het volgende:
2002 17 gereden 17 keer winst.
En dan kom jij met Vettel aanIets met schoenveters en strikken
Jajaquote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waren wel andere tijden natuurlijk, tankje hier tankje daar.
Ik ben F1-expert.quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Caland het volgende:
Elan doet weer eens alsof hij ergens verstand van heeft.
Beetje mij nadoen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:17 schreef Caland het volgende:
Kun jij vannacht niet gewoon varkenspest krijgen en geruimd worden door je oudersquote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje mij nadoen.
Joden zijn nooit creatief.
Ok doeiquote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben F1-expert.
Als daar een SC van was had ik dit kutklasje allang verlaten.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok doei
SPT / F1-expert SC #1 Speciaal voor Elan!
TR gemacht.quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij vannacht niet gewoon varkenspest krijgen en geruimd worden door je ouders.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij vannacht niet gewoon varkenspest krijgen en geruimd worden door je ouders.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok doei
SPT / [F1 Slowchat]#1 Waar we rechts inhalenquote:Op maandag 30 december 2013 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben F1-expert.
Als daar een SC van was had ik dit kutklasje allang verlaten.
Gvd, je was gewoon met exact hetzelfde bezig.quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok doei
quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd, je was gewoon met exact hetzelfde bezig.![]()
jebenttelaatquote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd, je was gewoon met exact hetzelfde bezig.![]()
Deze man weet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een F1 slowchat werkt niet omdat het niet een sport voor babbelzieke pubers is.
Kan je niet gewoon een virus krijgen en je hele computer ontoegankelijk maken?quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Elan het volgende:
Kapo en ca zijn echt een droomkoppel lezen elkaars gedachten
Kloptquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Elan het volgende:
Kapo en ca zijn echt een droomkoppel lezen elkaars gedachten
Met kleine piemels en compensatiegedrag.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze man weet.
Vermaak voor volwassenen.
We zullen zienquote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een F1 slowchat werkt niet omdat het niet een sport voor babbelzieke pubers is.
Stuur maar iets dat ik moet openenquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een virus krijgen en je hele computer ontoegankelijk maken?
Link?quote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dat piemeltopic van Tjacka![]()
Ik eet toastjes met kankertjeveel tapenade en een stuk trappistenkaas dat ik heb meegenomen uit Achel.quote:
Klinkt lekker.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet toastjes met kankertjeveel tapenade en een stuk trappistenkaas dat ik heb meegenomen uit Achel.
Daar drink ik Rochefort 8 bij
Lekker boeiend.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi meisje alleen haar linker oog staat een beetje omhoog?
Snap ik ook nog wel ouwe lullenbijter.quote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor over die peper![]()
Probeer dat topic wat op te zwepen
Ik moet een beetje op m'n woorden passen toch, je voelde je laatst ook al gefoktquote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik ook nog wel ouwe lullenbijter.
Idd.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet een beetje op m'n woorden passen toch, je voelde je laatst ook al gefokt
Raindrops, a song by Basement Jaxx on Spotify.quote:
Eens luisteren.quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Raindrops, a song by Basement Jaxx on Spotify.
Ik draai deze al de hele dag snoeihard
Waarvan akte.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk darts. Het enige wat mij leuk lijkt, is om daar in die zaal te zitten, bier te zuipen en gek te doen![]()
Ik kan Basement Jaxx sowieso wel waarderen, normaal dat genre niet zo maar dit is wel nice.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
't is niet echt m'n muziek, maar kan het wel waarderen Saind.
Chemical brothers is ook vet.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan Basement Jaxx sowieso wel waarderen, normaal dat genre niet zo maar dit is wel nice.
En Chemical Brothers vind ik vet
quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, m'n baard staat intussen ruim een maand.
Dat is leuk johquote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lees het net. Ik zou niet met de boot gaan.
Pas je op voor je gewicht?quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet toastjes met kankertjeveel tapenade en een stuk trappistenkaas dat ik heb meegenomen uit Achel.
Daar drink ik Rochefort 8 bij
Dat is wel een mooi meisje. Kan ik appreciėren.quote:
Jullie goede smaak verheugt mij.quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi meisje. Kan ik appreciėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |