Lekker boeiend.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi meisje alleen haar linker oog staat een beetje omhoog?
Snap ik ook nog wel ouwe lullenbijter.quote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor over die peper![]()
Probeer dat topic wat op te zwepen
Ik moet een beetje op m'n woorden passen toch, je voelde je laatst ook al gefoktquote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik ook nog wel ouwe lullenbijter.
Idd.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet een beetje op m'n woorden passen toch, je voelde je laatst ook al gefokt
Raindrops, a song by Basement Jaxx on Spotify.quote:
Eens luisteren.quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Raindrops, a song by Basement Jaxx on Spotify.
Ik draai deze al de hele dag snoeihard
Waarvan akte.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk darts. Het enige wat mij leuk lijkt, is om daar in die zaal te zitten, bier te zuipen en gek te doen![]()
Ik kan Basement Jaxx sowieso wel waarderen, normaal dat genre niet zo maar dit is wel nice.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
't is niet echt m'n muziek, maar kan het wel waarderen Saind.
Chemical brothers is ook vet.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan Basement Jaxx sowieso wel waarderen, normaal dat genre niet zo maar dit is wel nice.
En Chemical Brothers vind ik vet
quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, m'n baard staat intussen ruim een maand.
Dat is leuk johquote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lees het net. Ik zou niet met de boot gaan.
Pas je op voor je gewicht?quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet toastjes met kankertjeveel tapenade en een stuk trappistenkaas dat ik heb meegenomen uit Achel.
Daar drink ik Rochefort 8 bij
Dat is wel een mooi meisje. Kan ik appreciëren.quote:
Jullie goede smaak verheugt mij.quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi meisje. Kan ik appreciëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |