Gelukkig maar. Er zijn users welke mijn schoonheid moeilijk kunnen accepteren door mijn poststijl.quote:
geloof ik niks vanquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Er zijn users welke mijn schoonheid moeilijk kunnen accepteren door mijn poststijl.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Toen hadden jullie de unbandatum gewoon verkeerd. Ik kreeg wat minder dan jou, maar dat is logisch
Dat doe ik ook zeker, alleen luisteren ze nietquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent echt nieuw hier, dat hoef C_A niet te doen. Wel is ze verplicht andere vrouwen hier aan te spreken en te beoordelen.
Wacht maar tot je Littlerabbit1 ziet dat is echt een verrijking ten opzichte van het origineel,.quote:
ik heb gehoord dat die huilend bij yvonne voor de deur heeft gestaanquote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je had een week toch? Had je weer lopen slijmen via de mail zeker.
Niks mis mee verder. Maar die geur.quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JEETJENu je het zegt
Mijn gebit ligt op mijn nachtkastje, dat zal het zijn
heb ik nog niet mogen ontmoeten helaas, is dat net zo'n toffe jongen als eian?quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Littlerabbit1 ziet dat is echt een verrijking ten opzichte van het origineel,.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je had een week toch? Had je weer lopen slijmen via de mail zeker.
Dat was ik.quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat die huilend bij yvonne voor de deur heeft gestaan
Ik vat dit op als een belediging. En net werd ik ook al aangevallen door René via de DMquote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hou jullie ook nooit uit elkaar
Leuk grapjequote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
F&F / Kat en vuurwerk van buiten naar binnen.
Must ... not ... troll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |