Nee, Elan...quote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zeg je zeker "ons mam" tegen? Lelijkurd
Die debiel doet elke keer zo achterlijk ik ben wel klaar met zijn streken.quote:
Welkom in de SC, jood.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die debiel doet elke keer zo achterlijk ik ben wel klaar met zijn streken.
Binnenkort neem ik bloedwraak.
Ga gewoon weg hier.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jongens doe eens normaalquote:
Dit wordt pagina 101 op Teletekst.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof GGMM naar jou gaat luisteren.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Als Caland weer eens ban heb neem ik het ook niet meer voor hem op bij GGMM.
JEETJEquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
Charmed Angel je hebt geen tandjes als je gaapt
Gelukkig maar. Als ik een ban heb log ik meestal uit tot de dag dat ik geen ban meer heb. Heeft dus weinig zin allemaal.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Als Caland weer eens ban heb neem ik het ook niet meer voor hem op bij GGMM.
GGMM is het hier mee eens.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Elan het volgende:
Jullie kunnen deze SC beter sluiten. Met users als DP gaat het ook niks meer worden in 2014.
Laatst had je toch weekban was je met PSV weer terug?quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als ik een ban heb log ik meestal uit tot de dag dat ik geen ban meer heb. Heeft dus weinig zin allemaal.
Heb je gelijk in, in mijn eentje kan ik het niveau niet omhoog brengen, daar heb ik GGMM voor nodig. Maar die heeft net een nieuwe appartement.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Elan het volgende:
Jullie kunnen deze SC beter sluiten. Met users als DP gaat het ook niks meer worden in 2014.
Ik vind DP wel okquote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Elan het volgende:
niet echt.quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Vinden jullie mij ook als een lelijke jongen posten?
Uh, neequote:
Nee. Toen hadden jullie de unbandatum gewoon verkeerd. Ik kreeg wat minder dan jou, maar dat is logischquote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst had je toch weekban was je met PSV weer terug?
Toen met een bepaald liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |