quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd, je was gewoon met exact hetzelfde bezig.![]()
jebenttelaatquote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd, je was gewoon met exact hetzelfde bezig.![]()
Deze man weet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een F1 slowchat werkt niet omdat het niet een sport voor babbelzieke pubers is.
Kan je niet gewoon een virus krijgen en je hele computer ontoegankelijk maken?quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Elan het volgende:
Kapo en ca zijn echt een droomkoppel lezen elkaars gedachten
Kloptquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Elan het volgende:
Kapo en ca zijn echt een droomkoppel lezen elkaars gedachten
Met kleine piemels en compensatiegedrag.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze man weet.
Vermaak voor volwassenen.
We zullen zienquote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een F1 slowchat werkt niet omdat het niet een sport voor babbelzieke pubers is.
Stuur maar iets dat ik moet openenquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een virus krijgen en je hele computer ontoegankelijk maken?
Link?quote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dat piemeltopic van Tjacka![]()
Ik eet toastjes met kankertjeveel tapenade en een stuk trappistenkaas dat ik heb meegenomen uit Achel.quote:
Klinkt lekker.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet toastjes met kankertjeveel tapenade en een stuk trappistenkaas dat ik heb meegenomen uit Achel.
Daar drink ik Rochefort 8 bij
Lekker boeiend.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi meisje alleen haar linker oog staat een beetje omhoog?
Snap ik ook nog wel ouwe lullenbijter.quote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor over die peper![]()
Probeer dat topic wat op te zwepen
Ik moet een beetje op m'n woorden passen toch, je voelde je laatst ook al gefoktquote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik ook nog wel ouwe lullenbijter.
Idd.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet een beetje op m'n woorden passen toch, je voelde je laatst ook al gefokt
Raindrops, a song by Basement Jaxx on Spotify.quote:
Eens luisteren.quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Raindrops, a song by Basement Jaxx on Spotify.
Ik draai deze al de hele dag snoeihard
Waarvan akte.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk darts. Het enige wat mij leuk lijkt, is om daar in die zaal te zitten, bier te zuipen en gek te doen![]()
Ik kan Basement Jaxx sowieso wel waarderen, normaal dat genre niet zo maar dit is wel nice.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
't is niet echt m'n muziek, maar kan het wel waarderen Saind.
Chemical brothers is ook vet.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan Basement Jaxx sowieso wel waarderen, normaal dat genre niet zo maar dit is wel nice.
En Chemical Brothers vind ik vet
quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, m'n baard staat intussen ruim een maand.
Dat is leuk johquote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lees het net. Ik zou niet met de boot gaan.
Pas je op voor je gewicht?quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet toastjes met kankertjeveel tapenade en een stuk trappistenkaas dat ik heb meegenomen uit Achel.
Daar drink ik Rochefort 8 bij
Dat is wel een mooi meisje. Kan ik appreciëren.quote:
Jullie goede smaak verheugt mij.quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi meisje. Kan ik appreciëren.
Ik houd van vrouwen met een enigszins rond gezicht. Redelijk uitgesproken smaak wel.quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie goede smaak verheugt mij.
ik houd van dikke wijvenquote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwen met een enigszins rond gezicht. Redelijk uitgesproken smaak wel.
Ik heb ook een uitgesproken smaak. Scandinavisch uiterlijk om 't kort samen te vatten.quote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwen met een enigszins rond gezicht. Redelijk uitgesproken smaak wel.
Dat is jouw ding hè. Zie je vaker, van die schrale mennekes met zo een dik wijf.quote:
Saind is niet schraal.quote:Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is jouw ding hè. Zie je vaker, van die schrale mennekes met zo een dik wijf.
Hotdog in a hallway, dat ideequote:Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is jouw ding hè. Zie je vaker, van die schrale mennekes met zo een dik wijf.
Nee. Dat maakt me niet zo veel uit. Ik ben ook niet een borsten- of billenman. Rond gezicht en haar op verschillende manieren kunnen dragen doet het wel voor mij.quote:Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook een uitgesproken smaak. Scandinavisch uiterlijk om 't kort samen te vatten.
http://forum.fok.nl/topic/2048680/4/50#134899761quote:Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
CA, wat is dat topic van Tjacka ook alweer?
Saind is zeker niet schraal. Is ook absoluut geen dikkertje.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Saind is zeker niet schraal. Is ook absoluut geen dikkertje.
Toch wel enigszins.quote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey. Complimentje. Doe ik ook aan.quote:
Bakkes jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man.quote:
Precies goed dusquote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Gratenpak is niets, maar een fatty is ook niet mijn ding.quote:
Het maakt me eigenlijk niet uit. Ik val niet op dik of dun of normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |