quote:Op maandag 30 december 2013 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
we gaan niet leuk zitten doen over Schumacher
Wat bedoel je?quote:Op maandag 30 december 2013 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
we gaan niet leuk zitten doen over Schumacher
Okquote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
rolstoelen posten en zeggen dattie "toch dood gaat." Ik wist niet dat we hier zoveel hersenchirurgen in ons midden hadden.
Wat is je probleem daar precies mee?quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
rolstoelen posten en zeggen dattie "toch dood gaat." Ik wist niet dat we hier zoveel hersenchirurgen in ons midden hadden.
Lekker huilen, er sterven elke dag mensen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het gaat gewoon snel bergafwaarts met hem Lokale.quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pfff wtfquote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hihiquote:Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat gewoon snel bergafwaarts met hem Lokale.
Daarom.quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer vinden we het erg dat er een Duitser dood gaat. Kom op zeg
Zo, nu weet de rest van de SC weer even hoe stoer je bent.quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer vinden we het erg dat er een Duitser dood gaat. Kom op zeg
Dat is zo'n onzin. Als je alles afzet tegenover bijvoorbeeld de aanslagen van 9/11 dan kun je alles kapot relativeren en maakt niks meer wat uit.quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lekker huilen, er sterven elke dag mensen.
Haha, alsof dat al niet duidelijk genoeg was.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo, nu weet de rest van de SC weer even hoe stoer je bent.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin. Als je alles afzet tegenover bijvoorbeeld de aanslagen van 9/11 dan kun je alles kapot relativeren en maakt niks meer wat uit.
Dat vind ik toch wat anders.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin. Als je alles afzet tegenover bijvoorbeeld de aanslagen van 9/11 dan kun je alles kapot relativeren en maakt niks meer wat uit.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo, nu weet de rest van de SC weer even hoe stoer je bent.
Er is niks mis met relativeren.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk niet dat schumi een ontzettende eikel isquote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |