SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dit trouwens een behoorlijk aardig nummer van haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar zal vast te vaak op de radio zijn gedraaid
Robert Moog died for our synths![]()
Waar ik dus echt niet begrijp dat Sovereign Light Cafe op 399 staat snap ik wel dat dit 1 plek hoger staat. Een matig nummer wat inwisselbaar is van Keane tegenover een uniek nummer van Anouk dat mij niet ligt, maar wat wel voor veel mensen wat kan betekenen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Muzikaal zit het goed in elkaar hoor. Weer s wat anders dan die standaard vierkwarts + standaard melodietje.quote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zegt helaas meer iets over die inzendingen dan over dit nummerNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kusje van mijn vogeltjes...en nu ga ik ze even troosten dat er geen dode vogels over de straat bezaaid liggen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik wens jullie een fijne middagTot ziens.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hopelijk ook niet door het outro.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
-XOXO-![]()
Dat deze volgend jaar van plek verwisseld met Piano Man aub.
Leningrad
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Op zich vind ik hem niet onaardig, maar niet een winnummer om het zo maar te noemenquote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Muzikaal zit het goed in elkaar hoor. Weer s wat anders dan die standaard vierkwarts + standaard melodietje.![]()
Billy Joel heeft best mooie nummers gemaakt zeg
Je moet alleen Goodnight Saigon even overslaan (kwam ik vrij laat achter)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
* ieniminimuis gaat even best of Billy Joel opzoekenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vind dat ook een goede plaat hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef Gehenna het volgende:
Billy Joel heeft best mooie nummers gemaakt zeg
Je moet alleen Goodnight Saigon even overslaan (kwam ik vrij laat achter)Gloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze is wel toepasselijk na de aanslagen van de laatste twee dagen in Volgograd/Leningrad...![]()
![]()
![]()
Echt zo'n zeil-nummer...quote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef NaturalScience het volgende:
Dit jaar gestemd op Downeaster "Alexa" van Billy Joel.... helaas niet in de lijst gekomen.Staat Anthony er niet in? Moet ik altijd aan maffia films denken...
![]()
Er zijn best of-cd's van de man waar DIT nummer niet op staat. Bizar, maar waar.quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis gaat even best of Billy Joel opzoeken![]()
Leningrad bestaat niet meer RoelWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn best of-cd's van de man waar DIT nummer niet op staat. Bizar, maar waar.geen best of dan
Maar doe mij toch maar All for LeynaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Root Beer Rag is een leuke oorlogsverklaring van de beste man aan collega-pianisten.
Schandaligquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leningrad bestaat niet meer Roel![]()
Net als Stalingrad
-XOXO-![]()
Klinkt als 'zeik' nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt zo'n zeil-nummer...Staat Anthony er niet in? Moet ik altijd aan maffia films denken...
![]()
Anthony staat er niet in nee.
All for Layna had er van mij ook in gemogen!![]()
Piano Man is een prima liedje an sich, maar staat wel wat hoog inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef laxus13 het volgende:
Dat deze volgend jaar van plek verwisseld met Piano Man aub.
Leningrad
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die van 2cd's welquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn best of-cd's van de man waar DIT nummer niet op staat. Bizar, maar waar.Trotste mama van Ambar
Nee.quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Gehenna het volgende:
zouden we voor 23:59 aan de 200 topics zitten?
Alsjeblieft.. 1x was leukquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Gehenna het volgende:
zouden we voor 23:59 aan de 200 topics zitten?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ah, mijn kitschelaar begint te kloppenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja maar Stalingrad is dus Volgogradquote:Op maandag 30 december 2013 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schandalig![]()
Net als Stalingrad
Vriend!quote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bert's...![]()
![]()
Truequote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leningrad bestaat niet meer Roel.
![]()
* Elfletterig zet de radio weer op een normaal volume.
Bedankt, Gijs Staverman, dat je niet storend door het nummer heen hebt gepraat.![]()
![]()
Werd met enige vertraging een nummer 1-hit.
Was dit geen opkomstmuziek van iemand?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Terecht deze keer.quote:Op maandag 30 december 2013 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, mijn kitschelaar begint te kloppen
Ik geloof dat dit Vangelis[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
True datquote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef Tijn het volgende:
Ik vind dit nummer lachwekkender dan The Final Countdown
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
idd!quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef het_fokschaap het volgende:
hij heeft betere nummers. bv. de muziek van BladerunnerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Slaat toch nergens opquote:Op maandag 30 december 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Stalingrad is dus Volgograd![]()
Noem het gewoon Stalingrad-XOXO-![]()
Mwah die vind ik nog erger.quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef Tijn het volgende:
Ik vind dit nummer lachwekkender dan The Final Countdown
Ja ach ja.. vooral doorgaanquote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kom net kijken op deze wereld, goed excuus, vind ik
Dit nummer werd gespeeld toen ik slaagde op de middelbare school.
Het was onvergetelijk"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Jij zat op Zweinstein?quote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
Het was onvergetelijkGloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
Rot Steward zong eroverquote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef waxmask het volgende:
Dat was wel lekker hoor weken gratis op een Cruiseschip de halve wereld over....
[ afbeelding ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Final Countdown is lachwekkend omdat er dus al jaaaren lang een toetsenist is die elke avond dat stomme deuntje moet drukken
Dit is een beetje cheesy, maar stiekum ook wel weer tof
Wees blij dat die stad niet meer de naam draagt van één van de grootste slagers van de twintigste eeuw.quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op![]()
Noem het gewoon Stalingrad"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind Chariots of Fire nog irritanter met dank aan London 2012
alsof je in een kist wordt afgevoerd...deze muziekquote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
Het was onvergetelijk
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
precies, tegenwoordig moeten ze op eigen initiatief en komen ze niet verder dan een Italiaans eilandstrandjequote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef waxmask het volgende:
Dat was wel lekker hoor weken gratis op een Cruiseschip de halve wereld over....
[ afbeelding ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
alsof je in een kist wordt afgevoerd...deze muziek
Ze zaten veel dichter opp elkaar geproptquote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
-XOXO-![]()
Voor je LTS Zwakstroomdiploma.... en dan in slow-motion naar voren lopen en het in ontvangst nemen...quote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
Het was onvergetelijk![]()
Dit hoorde ik toen ik tot god werd verkozen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toen ik m'n veterstrikdiploma haalde, werd dit nummer gespeeld terwijl ik in slow-motion naar voren rende![]()
![]()
Even doorbijten, maar dan kunnen we swingen op A-Ha
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 december 2013 13:46 schreef Tijn het volgende:
Toen ik m'n veterstrikdiploma haalde, werd dit nummer gespeeld terwijl ik in slow-motion naar voren rende![]()
![]()
Ala Community stijlquote:Op maandag 30 december 2013 13:46 schreef Tijn het volgende:
Toen ik m'n veterstrikdiploma haalde, werd dit nummer gespeeld terwijl ik in slow-motion naar voren rende
Dit nummer is genant.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en toen had je ze aan elkaar geknooptquote:Op maandag 30 december 2013 13:46 schreef Tijn het volgende:
Toen ik m'n veterstrikdiploma haalde, werd dit nummer gespeeld terwijl ik in slow-motion naar voren rendeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je lijkt Feyenoord wel.quote:Op maandag 30 december 2013 13:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nog nooit wat gewonnen, dus dit nummer ook nog nooit gehoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Taaaaaaakkkkeeeeeeeeeeeeeee ooooooooooooooooooooon meeeeee
Taaaaaaaaaaaaakkkkkkeeeeeeeeeeeeeeee mmmmmmmmmmmmmeeee ooooooooon
ik begin vastOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nu dit ook nog
De jaarlijkse draaibeurt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Maar de naam veranderen is wel het ontkennen van een groot stuk geschiedenis. Goed of slechtquote:Op maandag 30 december 2013 13:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wees blij dat die stad niet meer de naam draagt van één van de grootste slagers van de twintigste eeuw.-XOXO-![]()
Deze eeuw nog nooit kampioen gewordenquote:Zelfs AZ is dan beter.
Wie stemt hierop?
Zal wel weer hoog staan in de DELA Uitvaart top 50Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
AZ is altijd top of flopquote:Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze eeuw nog nooit kampioen gewordenZelfs AZ is dan beter.
Karin Bloemen vind ik verder wel een tof mens, maar dat zingen hè
Beetje het Ilse-de-lange-virus...Robert Moog died for our synths![]()
The Long And Winding Road The Beatles 1970
Running With The Devil Van Halen 1980
Question The Moody Blues 1970
Poison Alice Cooper 1989
Mooie Dag Bløf 2002
The A Team Ed Sheeran 2011
Father And Friend Alain Clark 2008
Dansen Aan Zee Bløf 2000
It's My Life Bon Jovi 2000
Zij Maakt Het Verschil De Poema's 2001
Overcome Live 2001![]()
Mijn moeder vindt dit zo mooi, toen mijn oma overleed had ze hier iets van op de kaart gezet geloof ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Denk veel vrouwen met een overleden moeder"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Leuk uurtjequote:Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef D. het volgende:
Poison Alice Cooper 1989
Mooie Dag Bløf 2002
Dansen Aan Zee Bløf 2000
Overcome Live 2001![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
The A Teamquote:Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef D. het volgende:
Poison Alice Cooper 1989
Mooie Dag Bløf 2002
Dansen Aan Zee Bløf 2000
Overcome Live 2001
Father and friend![]()
![]()
Ikbenheteensmetjouwmeningquote:Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dit nummer![]()
* datismijnmening krijgt kokhalsneigingen![]()
Karin Bloemen is een beetje zoals Claudia de Breij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iiiiiiiiiiiiii'm nooooooooooooot gaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyquote:Op maandag 30 december 2013 13:47 schreef Uccie het volgende:
Taaaaaaakkkkeeeeeeeeeeeeeee ooooooooooooooooooooon meeeeee
Taaaaaaaaaaaaakkkkkkeeeeeeeeeeeeeeee mmmmmmmmmmmmmeeee ooooooooon
ik begin vast
Gaaaayyyyyyyy Iiiiiiiiiiiiiiiii'm not
IIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Aaaaaaaaaaaam Straaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiight"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Godverdommequote:![]()
Het is een zus van je?quote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karin Bloemen is een beetje zoals Claudia de Breij."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
393 The Long And Winding Road The Beatles
392 Running With The Devil Van Halen
391 Question The Moody Blues
390 Poison Alice Cooper
389 Mooie Dag Bløf
388 The A Team Ed Sheeran
387 Father And Friend Alain Clark
386 Dansen Aan Zee Bløf
385 It's My Life Bon Jovi
384 Zij Maakt Het Verschil De Poema's
383 Overcome Live[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lijkt ze ook op jouw zus ?quote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karin Bloemen is een beetje zoals Claudia de Breij.![]()
![]()
Moby Goquote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet eens..
http://www.dela.nl/uitvaartmuziek/uitvaartmuziek-top-50
Oh, mijn 3 nummers staan er niet eens bijquote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet eens..
http://www.dela.nl/uitvaartmuziek/uitvaartmuziek-top-50"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik denk dat Karina Karin Bloemen is.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vind ik een hilarisch nummer (door Arrested Development)quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah die vind ik nog erger.![]()
Hierna één van favoriete bands; ja, dat meen ik oprecht.
Helaas kent 99,9 procent van de Nederlanders A-ha alleen maar van die paar bekende jaren '80-hits.
Dat ligt niet aan A-ha, dat ligt aan ons, Nederlanders.![]()
iddquote:
Het eerste kwartier gaat idd welquote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, na de eerste 4 nummers reageerde ik al![]()
![]()
393 The Long And Winding Road The Beatles![]()
![]()
392 Running With The Devil Van Halen![]()
391 Question The Moody Blues![]()
![]()
![]()
O_
390 Poison Alice Cooper![]()
![]()
389 Mooie Dag Bløf![]()
388 The A Team Ed Sheeran
387 Father And Friend Alain Clark
386 Dansen Aan Zee Bløf
385 It's My Life Bon Jovi
384 Zij Maakt Het Verschil De Poema's
383 Overcome Live![]()
![]()
Nee, Karin Bloemen kan fatsoenlijk zingen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karin Bloemen is een beetje zoals Claudia de Breij.![]()
Lekker uurtje straks
Nou ja de eerste 4 nummers zijn wel tof.For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef Cee het volgende:
Ik zet 'm straks na The Beatles wel even af, ter zelfbescherming.
Gijs doet een De Heer met z'n selfie"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Voor the Beatles bedoel je?quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef Cee het volgende:
Ik zet 'm straks na The Beatles wel even af, ter zelfbescherming.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef Cee het volgende:
Ik zet 'm straks na The Beatles wel even af, ter zelfbescherming.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
T/m Alice is het wel te doen toch?quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef Cee het volgende:
Ik zet 'm straks na The Beatles wel even af, ter zelfbescherming.![]()
Ik heb in al die nummers van A-ha niets fatsoenlijks gehoord.quote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna één van favoriete bands; ja, dat meen ik oprecht.
Helaas kent 99,9 procent van de Nederlanders A-ha alleen maar van die paar bekende jaren '80-hits.
Dat ligt niet aan A-ha, dat ligt aan ons, Nederlanders.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
393 The Long And Winding Road - The Beatles![]()
392 Running With The Devil - Van Halen![]()
391 Question - The Moody Blues![]()
390 Poison - Alice Cooper![]()
389 Mooie Dag - Bløf![]()
388 The A Team - Ed Sheeran![]()
387 Father And Friend - Alain Clark![]()
386 Dansen Aan Zee - Bløf![]()
385 It's My Life - Bon Jovi![]()
384 Zij Maakt Het Verschil - De Poema's![]()
383 Overcome - Live![]()
![]()
Vooral als ze erin flikkerenquote:Op maandag 30 december 2013 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
Dansen aan zee vind ik trouwens nog best een leuke van Blof"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Guilty pleasure, hier ook hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
Dansen aan zee vind ik trouwens nog best een leuke van BlofGloeiende, gloeiende, gloeiende!![]()
Overcome is wel verreweg het slechtste nummer komend uur, eigenlijk best pijnlijk als je ziet wat er nog meer te horen is..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Say after me...so much better to be safe than sorryOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het eerste deel van het uur is goed.
De 'teek on me'-grappen kende ik nog niet
Vandaar dat je ze niet maaktequote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is. Waarom zingt hij niet mee?quote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry broertje voor het meezingen![]()
-XOXO-![]()
Wij zingen het nog steeds als we met de kinderen van scouting op kamp gaanquote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet, maar ik vind ze wel grappigquote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 'teek on me'-grappen kende ik nog niet![]()
![]()
![]()
Klopt. En ik was te lui om hem te bedenken.quote:
Omdat hij een muziekbarbaar is.quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De vraag is. Waarom zingt hij niet mee?Trotste mama van Ambar
Leuke scoutingquote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wij zingen het nog steeds als we met de kinderen van scouting op kamp gaan
Dat hadden ze wel íets beter mogen spreiden, ja.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Met hun leukste ook.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Grapje werd jaaaaaaaaaaaaaaren geleden eens op de radio gemaakt.
Mensen doen er trouwens goed aan om eens te luisteren naar de vier albums die A-ha na 2000 heeft uitgebracht: Minor Earth | Major Sky, Lifelines, Analogue en Foot Of The Mountain.
Of koop anders 25, de dubbel-cd met alle singles, dus ook de singles sinds 2000.![]()
Hoe heet dit bandje eigenlijk? Ik weet het even niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met welk nummer ook alweer?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Is dat een vraag?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon extra hard top2000 luisterenquote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat hij een muziekbarbaar is.
-XOXO-![]()
dit is echt zo'n a-ha bandje...quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit bandje eigenlijk? Ik weet het even niet.Robert Moog died for our synths![]()
"Uh, oké"quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit bandje eigenlijk? Ik weet het even niet.![]()
Toch gewoon de Blurred Lines van 1985 dit, dus er is genoeg ruimte om te stijgen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Aha nu weet ik het weer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed nadenken en dan roep je tegen jezelf: "aha, nu weet ik het!"quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit bandje eigenlijk? Ik weet het even niet."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch gewoon de Blurred Lines van 1985 dit, dus er is genoeg ruimte om te stijgen.lol
A-haquote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit bandje eigenlijk? Ik weet het even niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Zaten er tieten in de clipquote:Op maandag 30 december 2013 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch gewoon de Blurred Lines van 1985 dit, dus er is genoeg ruimte om te stijgen.
Moeder van een vriend van me zingt in het achtergrondkantoor
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo'n beetje het moment dat ik clips begon te kijken denk ikquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Absoluut. De clip heeft ook absoluut bijgedragen aan het succes van dit nummer en daarmee de doorbraak van dit nummer.quote:
Op Spotify kun je trouwens een vroege demo vinden waarbij het nummer een compleet ander refrein had (ingewikkelder).![]()
Andere tijden, andere tijden..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Man die man komt nog hoger dan ik met zingen.
Trotste mama van Ambar
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n beetje het moment dat ik clips begon te kijken denk ik"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Oh, keertje zoeken. Eerst Spotify installeren danquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. De clip heeft ook absoluut bijgedragen aan het succes van dit nummer en daarmee de doorbraak van dit nummer.
Op Spotify kun je trouwens een vroege demo vinden waarbij het nummer een compleet ander refrein had (ingewikkelder)."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Again, Blurred Linesquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zegt nietsquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Man die man komt nog hoger dan ik met zingen.
Was al na hoepla toch?quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Andere tijden, andere tijden..SPOILER: PAS OP TIETEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik denk countdown op ned 2, want ned 3 bestond nog niet eens, laat staan dat ik MTV had.quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Theebeermie?quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komend uur ÉÉN, misschien twee goede nummers.![]()
The Beatles en misschien Moody Blues. De rest kan me gestolen worden.![]()
Dawas geen videoclipquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was al na hoepla toch?
[ afbeelding ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tietenquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was al na hoepla toch?
[ afbeelding ]![]()
Ban
-XOXO-![]()
Ieniemienie komt hoog hoor.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Question is echt een wereldplaat joh, beter dan The Loooooong and winding road, een van mn minst favoriete late beatles.quote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
The Beatles en misschien Moody Blues. De rest kan me gestolen worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het flopte in eerste instantie ook. Later werd het opnieuw uitgebracht, met die clip dus.quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. De clip heeft ook absoluut bijgedragen aan het succes van dit nummer en daarmee de doorbraak van dit nummer.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het flopte in eerste instantie ook. Later werd het opnieuw uitgebracht, met die clip dus.
Dat je er een stijve van krijgt bedoel je?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik dat radiospotje met Tatjana hoor, moet ik steeds hier aan denken:
Dat iddquote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat je er een stijve kan krijgt bedoel je?
Finkers
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch geen mods hier
Of iemand moet gaan TR'en, zou ik een beetje sneu vindenquote:
-XOXO-![]()
Sky Channel of Music Box?quote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, ik denk countdown op ned 2, want ned 3 bestond nog niet eens, laat staan dat ik MTV had."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik dat radiospotje met Tatjana hoor, moet ik steeds hier aan denken:
Vrij zwak uur inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
The Beatles en misschien Moody Blues. De rest kan me gestolen worden."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Sky wel, had Linda de Mol toch dat programma met die kat?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wie verstond ook Adéle?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja hoor, ging beter met de economie"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
DJ Kat Show.quote:Op maandag 30 december 2013 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sky wel, had Linda de Mol toch dat programma met die kat?
Met een K ja, John de Mol produceerde het, dit was het Nederlandse tintje aan de titel."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Volgens mij moet je maar eens een bezoekje brengen aan Groningen:quote:Op maandag 30 december 2013 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sky wel, had Linda de Mol toch dat programma met die kat?![]()
![]()
Het is hier juist opvallend rustig dit jaar met premature knallenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
De site van het vuurwerkmelding knalde eruit
In het nieuws, over die aluminiumsmelterij.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nou hier lijkt het wel Uruzgan.quote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is hier juist opvallend rustig dit jaar met premature knallen![]()
Maak je borst maar nat danquote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is hier juist opvallend rustig dit jaar met premature knallen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Oh, viel me niet echt opquote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In het nieuws, over die aluminiumsmelterij."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Komt 'Mijn houten hert' nog?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is buitenvogels, mijn vogels eten geen oliebollenquote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je maar eens een bezoekje brengen aan Groningen:
[ afbeelding ]die eten cake
O ja, diequote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt 'Mijn houten hert' nog?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
staat op 494 las ik net.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is buitenvogels, mijn vogels eten geen oliebollendie eten cake
en biscuits?
Mijn kat eet ook cakequote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
-XOXO-![]()
Je hebt al wel geprobeerd ze oliebollen te voeren?quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
Geef ze aan!quote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou hier lijkt het wel Uruzgan.
http://www.vuurwerkoverlast.nl/
Hier nergens last van, maar hoe meer meldingen hoe beter wat mij betreft.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dat was leuk ja en het begin van het commercieel TV landschap.quote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
DJ Kat Show.
Met een K ja, John de Mol produceerde het, dit was het Nederlandse tintje aan de titel.![]()
![]()
Onze oude kat was bang voor muizenquote:
De eerste commerciële zender die in een groot deel van Nederland ontvangen kon worden, ja. Net als Super Channel een paar jaar later.quote:Op maandag 30 december 2013 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was leuk ja en het begin van het commercieel TV landschap.
[ afbeelding ]"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Forum Opties Forumhop: Hop naar: