De vraag is. Waarom zingt hij niet mee?quote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry broertje voor het meezingen![]()
Wij zingen het nog steeds als we met de kinderen van scouting op kamp gaanquote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 'teek on me'-grappen kende ik nog niet
Ik ook niet, maar ik vind ze wel grappigquote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 'teek on me'-grappen kende ik nog niet
Klopt. En ik was te lui om hem te bedenken.quote:
Omdat hij een muziekbarbaar is.quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De vraag is. Waarom zingt hij niet mee?
Leuke scoutingquote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wij zingen het nog steeds als we met de kinderen van scouting op kamp gaan
Dat hadden ze wel íets beter mogen spreiden, ja.quote:
Met hun leukste ook.quote:
Met welk nummer ook alweer?quote:
Is dat een vraag?quote:
Gewoon extra hard top2000 luisterenquote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat hij een muziekbarbaar is.
dit is echt zo'n a-ha bandje...quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit bandje eigenlijk? Ik weet het even niet.
"Uh, oké"quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aha nu weet ik het weer.quote:
Goed nadenken en dan roep je tegen jezelf: "aha, nu weet ik het!"quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch gewoon de Blurred Lines van 1985 dit, dus er is genoeg ruimte om te stijgen.
A-haquote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Zaten er tieten in de clipquote:Op maandag 30 december 2013 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch gewoon de Blurred Lines van 1985 dit, dus er is genoeg ruimte om te stijgen.
Zo'n beetje het moment dat ik clips begon te kijken denk ikquote:
Absoluut. De clip heeft ook absoluut bijgedragen aan het succes van dit nummer en daarmee de doorbraak van dit nummer.quote:
Andere tijden, andere tijden..quote:
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n beetje het moment dat ik clips begon te kijken denk ik
Oh, keertje zoeken. Eerst Spotify installeren danquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. De clip heeft ook absoluut bijgedragen aan het succes van dit nummer en daarmee de doorbraak van dit nummer.
Op Spotify kun je trouwens een vroege demo vinden waarbij het nummer een compleet ander refrein had (ingewikkelder).
Again, Blurred Linesquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..
Zegt nietsquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Man die man komt nog hoger dan ik met zingen.
Was al na hoepla toch?quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Andere tijden, andere tijden..
SPOILER: PAS OP TIETEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
nee, ik denk countdown op ned 2, want ned 3 bestond nog niet eens, laat staan dat ik MTV had.quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..
Theebeermie?quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dawas geen videoclipquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was al na hoepla toch?
[ afbeelding ]
Tietenquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was al na hoepla toch?
[ afbeelding ]
Ieniemienie komt hoog hoor.quote:
Question is echt een wereldplaat joh, beter dan The Loooooong and winding road, een van mn minst favoriete late beatles.quote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Komend uur ÉÉN, misschien twee goede nummers.![]()
The Beatles en misschien Moody Blues. De rest kan me gestolen worden.
Het flopte in eerste instantie ook. Later werd het opnieuw uitgebracht, met die clip dus.quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. De clip heeft ook absoluut bijgedragen aan het succes van dit nummer en daarmee de doorbraak van dit nummer.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het flopte in eerste instantie ook. Later werd het opnieuw uitgebracht, met die clip dus.
Dat je er een stijve van krijgt bedoel je?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik dat radiospotje met Tatjana hoor, moet ik steeds hier aan denken:
Dat iddquote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat je er een stijve kan krijgt bedoel je?
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch geen mods hier
Of iemand moet gaan TR'en, zou ik een beetje sneu vinden
quote:
Sky Channel of Music Box?quote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, ik denk countdown op ned 2, want ned 3 bestond nog niet eens, laat staan dat ik MTV had.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik dat radiospotje met Tatjana hoor, moet ik steeds hier aan denken:
Vrij zwak uur inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Komend uur ÉÉN, misschien twee goede nummers.![]()
The Beatles en misschien Moody Blues. De rest kan me gestolen worden.
Sky wel, had Linda de Mol toch dat programma met die kat?quote:
DJ Kat Show.quote:Op maandag 30 december 2013 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sky wel, had Linda de Mol toch dat programma met die kat?
Volgens mij moet je maar eens een bezoekje brengen aan Groningen:quote:Op maandag 30 december 2013 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sky wel, had Linda de Mol toch dat programma met die kat?
In het nieuws, over die aluminiumsmelterij.quote:
Nou hier lijkt het wel Uruzgan.quote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is hier juist opvallend rustig dit jaar met premature knallen
Maak je borst maar nat danquote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is hier juist opvallend rustig dit jaar met premature knallen
Oh, viel me niet echt opquote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In het nieuws, over die aluminiumsmelterij.
Komt 'Mijn houten hert' nog?quote:
Is buitenvogels, mijn vogels eten geen oliebollenquote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je maar eens een bezoekje brengen aan Groningen:
[ afbeelding ]
O ja, diequote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt 'Mijn houten hert' nog?
staat op 494 las ik net.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is buitenvogels, mijn vogels eten geen oliebollendie eten cake
Mijn kat eet ook cakequote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt al wel geprobeerd ze oliebollen te voeren?quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geef ze aan!quote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou hier lijkt het wel Uruzgan.
Dat was leuk ja en het begin van het commercieel TV landschap.quote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
DJ Kat Show.
Met een K ja, John de Mol produceerde het, dit was het Nederlandse tintje aan de titel.
Onze oude kat was bang voor muizenquote:
De eerste commerciële zender die in een groot deel van Nederland ontvangen kon worden, ja. Net als Super Channel een paar jaar later.quote:Op maandag 30 december 2013 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was leuk ja en het begin van het commercieel TV landschap.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |