Aha nu weet ik het weer.quote:
Goed nadenken en dan roep je tegen jezelf: "aha, nu weet ik het!"quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit bandje eigenlijk? Ik weet het even niet.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch gewoon de Blurred Lines van 1985 dit, dus er is genoeg ruimte om te stijgen.
A-haquote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit bandje eigenlijk? Ik weet het even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Zaten er tieten in de clipquote:Op maandag 30 december 2013 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch gewoon de Blurred Lines van 1985 dit, dus er is genoeg ruimte om te stijgen.
Zo'n beetje het moment dat ik clips begon te kijken denk ikquote:
Absoluut. De clip heeft ook absoluut bijgedragen aan het succes van dit nummer en daarmee de doorbraak van dit nummer.quote:
Andere tijden, andere tijden..quote:
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n beetje het moment dat ik clips begon te kijken denk ik
Oh, keertje zoeken. Eerst Spotify installeren danquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. De clip heeft ook absoluut bijgedragen aan het succes van dit nummer en daarmee de doorbraak van dit nummer.
Op Spotify kun je trouwens een vroege demo vinden waarbij het nummer een compleet ander refrein had (ingewikkelder).
Again, Blurred Linesquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..
Zegt nietsquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Man die man komt nog hoger dan ik met zingen.
Was al na hoepla toch?quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Andere tijden, andere tijden..
SPOILER: PAS OP TIETEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
nee, ik denk countdown op ned 2, want ned 3 bestond nog niet eens, laat staan dat ik MTV had.quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen er nog echte muziekclips werden uitgezonden..
Theebeermie?quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dawas geen videoclipquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was al na hoepla toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |