Op zich vind ik hem niet onaardig, maar niet een winnummer om het zo maar te noemenquote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Muzikaal zit het goed in elkaar hoor. Weer s wat anders dan die standaard vierkwarts + standaard melodietje.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wens jullie een fijne middagTot ziens.
Vind dat ook een goede plaat hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef Gehenna het volgende:
Billy Joel heeft best mooie nummers gemaakt zeg
Je moet alleen Goodnight Saigon even overslaan (kwam ik vrij laat achter)
quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze is wel toepasselijk na de aanslagen van de laatste twee dagen in Volgograd/Leningrad...
Echt zo'n zeil-nummer...quote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef NaturalScience het volgende:
Dit jaar gestemd op Downeaster "Alexa" van Billy Joel.... helaas niet in de lijst gekomen.
Er zijn best of-cd's van de man waar DIT nummer niet op staat. Bizar, maar waar.quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis gaat even best of Billy Joel opzoeken
quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn best of-cd's van de man waar DIT nummer niet op staat. Bizar, maar waar.
Schandaligquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leningrad bestaat niet meer Roel
Klinkt als 'zeik' nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt zo'n zeil-nummer...Staat Anthony er niet in? Moet ik altijd aan maffia films denken...
Piano Man is een prima liedje an sich, maar staat wel wat hoog inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef laxus13 het volgende:
Dat deze volgend jaar van plek verwisseld met Piano Man aub.
Leningrad![]()
Die van 2cd's welquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn best of-cd's van de man waar DIT nummer niet op staat. Bizar, maar waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |