Ja mooi nummerquote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
De Dijk staat met 15 nummers in de top 2000 maar Onderuit zit er niet tussenDat is zo'n goed nummer live
goed ideequote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef Paxcon het volgende:
Even het volume een aardig stuk omhoog
Met die saxofoonquote:
Dat snap ik dan weer nietquote:Op maandag 30 december 2013 13:25 schreef NaturalScience het volgende:
Het meest opvallend is dat jongeren onder de 35 jaar eenderde van de stemmen hebben uitgebracht en dat zij bijna precies dezelfde voorkeur hebben als de 55-plussers. In beide lijsten staat Queen bovenaan.
.
Ik geef het weinig kans, helaasquote:Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
Let vooral op dat intro - hopelijk lult de DJ er niet doorheen
Traditie.quote:
Zo ontzettend mee eensquote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef waxmask het volgende:
Toch is het instrumentale Local Hero beter...
Nahja, mooie nummers hebben ze/hijquote:Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef Cee het volgende:
Ik roep altijd "blergh, Dire Straits/Knopfler!" en dan hoor ik iets van ze tijdens Top 2000 en besef ik dat ik me aanstel.
http://www.radio2.nl/top2000#nowPlaying kun je volgenquote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik de lijst niet per uur bekijken?
PDF, word of excel bestand in OP...quote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
De dijk is live echt steengoed inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is zo'n groot feest live. Serieus. Pas 8 keer live gezien.
Ben eten. Zit op de ipad. Helaas nietquote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand nog een lijssie van dit uur?
Op de radio een radio edit?quote:
Te geforceerd.quote:
Ik heb de band nooit wat gevonden, tot ik ze een keer live heb gezienquote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De dijk is live echt steengoed inderdaad
http://www.radio2.nl/radi(...)uurindeling-2013.pdfquote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
Nasaalquote:
quote:FOO FIGHTERS
Amerikaanse rockband die in 1995 wordt opgericht door ex-Nirvana-drummer Dave Grohl. De Foo Fighters brengen in datzelfde jaar hun debuutplaat uit. Het zesde album van de band, Echoes, Silence, Patience & Grace, verschijnt in september 2007.
Ik zie zulke hier elke vijf minuten voorbij komenquote:
Dave Grohlquote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ze mogen die info bij Foo Fighters ook wel eens updaten:
[..]
* FritsFlits houdt zich in omwille de vogels van Ucciequote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Buffell het volgende:
Oke, nu wachten op Conquest of Paradise
Pas sinds 2 weken een radio?quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Gehenna het volgende:
Deze kende ik (gelukkig nog) niet van ze
ja doe maarquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits houdt zich in omwille de vogels van Uccie
Zijn er mensen die naar Dave en de Fighters luisteren?quote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
't Is net mooi zoquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Paxcon het volgende:
Er zit wel veel te weinig MK in, vooral z'n huidige werk wordt blijkbaar niet gewaardeerd door de luisteraar
Grote kans dat ze alleen het jaartal dan vervangenquote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De vogels van Uccie mogen zo los, bij het volgende nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits houdt zich in omwille de vogels van Uccie
Hij heeft een fantastische EP geproduceerd en drumt zelf mee, ik vind hetquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn er mensen die naar Dave en de Fighters luisteren?
Doe maar niet, ze mogen niet het dak opquote:Op maandag 30 december 2013 13:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vogels van Uccie mogen zo los, bij het volgende nummer.
Netherlands twelve points, Les Pays Bas douze points
Ik luister NOOIT radioquote:
Nee, we zijn gewoon chauvinistischquote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het zegt trouwens best wel iets dat Nederland een songfestivalinzending zo massaal omarmt. Niemand wil het toegeven - iedereen doet graag alsof -ie het Songfestival haat - maar we zijn kennelijk toch best trots op het nummer van Anouk.
Ja, ik. 2.353 keer: http://www.last.fm/user/MCDagoduckquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn er mensen die naar Dave en de Fighters luisteren?
Ik vind het ESF best leuk, maar had niet verwacht dat we hier zover zouden komen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het zegt trouwens best wel iets dat Nederland een songfestivalinzending zo massaal omarmt. Niemand wil het toegeven - iedereen doet graag alsof -ie het Songfestival haat - maar we zijn kennelijk toch best trots op het nummer van Anouk.
Typisch.quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Grote kans dat ze alleen het jaartal dan vervangen
Ik stel me ineens een kale ienimini van sesamstraat voorquote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Anouk met Birds
Ik pak vast mijn scheermesjes.
Stiekum maken ze ook best goede covers, zeker live. Die live versie van BakerStreetquote:Op maandag 30 december 2013 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft een fantastische EP geproduceerd en drumt zelf mee, ik vind het![]()
Maar de Foo Fighters zelf doen mij weinig.
Anouk was wel by far de beste kandidate van de laatste decennia. Ik was niet zo heel verbaasd.quote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het ESF best leuk, maar had niet verwacht dat we hier zover zouden komen.
Compleet bebloed ipv kaalquote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik stel me ineens een kale ienimini van sesamstraat voor
Ik wil niet wijs doen, maar ik hoorde eigenlijk meteen dat we iets heel bijzonders in handen hadden toen ik 'Birds' voor het eerst hoorde. Ik heb eigenlijk geen moment getwijfeld aan de kansen van Anouk.quote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het ESF best leuk, maar had niet verwacht dat we hier zover zouden komen.
Dat zegt helaas meer iets over die inzendingen dan over dit nummerquote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef laxus13 het volgende:
Toch wel het beste songfestival inzending van de laatste 10 jaar
Ik draai de hele dag door muziek, maar gewoon alleen die dingen die ik zelf leuk vind. Ik vind dan ook erg tof om daar actief naar te zoekenquote:
Dit. Duizend maal beter dan die lijpe Gordon en zijn shinequote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef laxus13 het volgende:
Toch wel het beste songfestival inzending van de laatste 10 jaar
Vanuit Nederland, ja maar dat ze in het geweld van veredelde carnavalsacts zo overeind zou blijven verbaasde mij in positieve zin. Ik hoop alleen niet dat we Ilse en Waylon heel overmoedig iets gaan maken wat dan weer kansloos faalt.quote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Anouk was wel by far de beste kandidate van de laatste decennia. Ik was niet zo heel verbaasd.
Volgend jaar de Toppers of Sieneke erinquote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zegt helaas meer iets over die inzendingen dan over dit nummer
Baker Street cover heb ik teveel geluisterd, geef mij maar Darling Nikki of Iron & Stone:quote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stiekum maken ze ook best goede covers, zeker live. Die live versie van BakerStreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |