Dave Grohlquote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ze mogen die info bij Foo Fighters ook wel eens updaten:
[..]
* FritsFlits houdt zich in omwille de vogels van Ucciequote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Buffell het volgende:
Oke, nu wachten op Conquest of Paradise
Pas sinds 2 weken een radio?quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Gehenna het volgende:
Deze kende ik (gelukkig nog) niet van ze
ja doe maarquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits houdt zich in omwille de vogels van Uccie
Zijn er mensen die naar Dave en de Fighters luisteren?quote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
't Is net mooi zoquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Paxcon het volgende:
Er zit wel veel te weinig MK in, vooral z'n huidige werk wordt blijkbaar niet gewaardeerd door de luisteraar
Grote kans dat ze alleen het jaartal dan vervangenquote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De vogels van Uccie mogen zo los, bij het volgende nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits houdt zich in omwille de vogels van Uccie
Hij heeft een fantastische EP geproduceerd en drumt zelf mee, ik vind hetquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn er mensen die naar Dave en de Fighters luisteren?
Doe maar niet, ze mogen niet het dak opquote:Op maandag 30 december 2013 13:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vogels van Uccie mogen zo los, bij het volgende nummer.
Netherlands twelve points, Les Pays Bas douze points
Ik luister NOOIT radioquote:
Nee, we zijn gewoon chauvinistischquote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het zegt trouwens best wel iets dat Nederland een songfestivalinzending zo massaal omarmt. Niemand wil het toegeven - iedereen doet graag alsof -ie het Songfestival haat - maar we zijn kennelijk toch best trots op het nummer van Anouk.
Ja, ik. 2.353 keer: http://www.last.fm/user/MCDagoduckquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn er mensen die naar Dave en de Fighters luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |