Die mogen ze ook houdenquote:Op maandag 30 december 2013 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Wekelijks. Net als de Golden Earring die naar het Kavarna Rock Festival kwamen
dit is een prima dansnummerquote:Op maandag 30 december 2013 13:25 schreef Tijn het volgende:
Ik snap trouwens niks van mensen die dit niet leuk vinden
quote:
quote:
quote:
sms vulk aanquote:
De heer Joel zal het over een dikke 10 minuten persoonlijk voor u ten gehore brengen. Let vooral op dat intro - hopelijk lult de DJ er niet doorheen - het mooiste intro allertijden, dat in een andere toonsoort weer identiek terugkeert als outro.quote:Op maandag 30 december 2013 13:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal het vast kennen, maar de titel brengt geen nummer in m'n hoofd naar boven. Kan je het even neuriën?
Ik hoop dat DAN mijn kraan wordt vervangenquote:Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef Cee het volgende:
Je kan zeuren over De Dijk maar volgend uur hebben we binnen een kwartier 2x Bløf en 1x Alain Clark. Spaar je krachten.
Ik ga even thee zetten, een krentenbroodje pakken en er goed voor zitten.quote:Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De heer Joel zal het over een dikke 10 minuten persoonlijk voor u ten gehore brengen. Let vooral op dat intro - hopelijk lult de DJ er niet doorheen - het mooiste intro allertijden, dat in een andere toonsoort weer identiek terugkeert als outro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |