Die was onder de gordelquote:Op zondag 29 december 2013 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef niet met het woord cool te pronken om te bewijzen dat ik het ben.
quote:Het verschil tussen respect en fatsoen
Posted on 25 oktober 2006
Het was een ingezonden brief die ik ergens las. Een erg goede. De schrijver had het namelijk over het verschil tussen fatsoen en respect. Dat laatste woord heeft de laatste jaren namelijk een erg vervelende bijsmaak gekregen. Respect moet je verdienen was het altijd en daar sta ik nog steeds achter. Alleen de laatste jaren vindt iedereen dat ze respect moeten krijgen. Mislukte rapartiesten, over het paard getilde voetballers, willekeurige voorbijgangers en tegenwoordig ook leerlingen en stagiaires van mijn school. Iedereen wil respect.
Dus voor al die mensen nog een keer de uitleg: Respect krijg je niet. Respect verdien je. Daarvoor moet je dus eerst wat doen. Je moet dus eerst een aantal fatsoenlijke wedstrijden gevoetbald hebben, een aantal goede cijfers hebben gehaald voor moeilijke toetsen of iemand geholpen hebben die die hulp goed kon gebruiken. Zo niet dan behandel ik je met fatsoen. Fatsoen is iets anders. Dat betekent dat ik u aanspreek met u, dat ik netjes tegen u doe, maar nog niet dat u mijn respect heeft. Vaak kan ik namelijk niet oordelen of u respect verdient. Ik ken u niet of niet goed genoeg. Het kan dus best komen dat ik u ga respecteren, maar voorlopig krijgt u het voordeel van de twijfel en behandel ik u fatsoenlijk.
De conclusie die ik in die ingezonden brief miste, maar zelf graag wil toevoegen: volgens mij zijn degenen die het hardst om respect schreeuwen dezelfden als degenen die geen fatsoen hebben.
Grapje moet kunnen, toch?quote:
Grapje? Een grapje op je harsesquote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen, toch?![]()
Respect man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen, toch?![]()
Respect man.
Ik ben gewoon de waarde van respect aan het verlagen door het gratis weg te geven.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Grapje? Een grapje op je harsesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, dan gaat het heeeeeel lang duren.
Nog niet, maar kijk er naar uit, weer een jaartje ouderquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Is het al eind februari?
duurt lang
Muziek wil ik
uit mijn dak
Bijna 30quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog niet, maar kijk er naar uit, weer een jaartje ouder
Die is al zo oud als de weg naar Romequote:Op zondag 29 december 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen grapjes van een ander overnemen... originaliteit straalt er van af
Ja dat dan weer welquote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dan zelf zo'n PI gebruiken
gewaagd
quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die is al zo oud als de weg naar Rome
[..]
Ja dat dan weer wel
Wat is er mis met 30?quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna 30het schiet al op Peutje
quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna 30het schiet al op Peutje
Echt wel!quote:
Als het nou een echte band wasquote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog iemand vinden die met mij naar de opposites gaat
Ik heb er al 3 staan voor volgend jaarquote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt wel!
[..]
Als het nou een echte band was
Ik zag.quote:Op zondag 29 december 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 staan voor volgend jaar
Nog meer clubjes?quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks maar dan hoort hij ook bij het clubje
Wie heeft hier nu opvoeding nodig?quote:Op zondag 29 december 2013 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zag.
Geen van de 3 zegt me iets
Jijquote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie heeft hier nu opvoeding nodig?
Nog dichterbijquote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik O&N gewoon richting Amsterdam ga!!
Denk ik, misschien, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vrouwmensch![]()
Tevens: top 2000
Nicequote:
Nee jij moet gewoon lekker skyradio luisteren johquote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef fietsie het volgende:
Heb je het nu over muziek Lola? Want echt -niets- van wat je noemt klinkt als "bekend" cq "goh, dat -moet- ik nou eens een keer gaan zien-.
*duikt weg achter een boom*
Geef nou maar gewoon toe dat je stiekem keihard hoopt dat ik binnenkort bij jou voor de deur sta om je van je zolderkamer te reddenquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee jij moet gewoon lekker skyradio luisteren joh
Neh dat al helemaal niet. Omrop Fryslan hier.quote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee jij moet gewoon lekker skyradio luisteren joh
Ik heb de top 2000 aan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt zin in Walk of the Earth
niemand kijkt de vids die ik post
maar hier wordt je toch vrolijk van
Ik ookquote:
Dat valt best meequote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je stiekem keihard hoopt dat ik binnenkort bij jou voor de deur sta om je van je zolderkamer te redden
Tis maar waar je van houdtquote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh dat al helemaal niet. Omrop Fryslan hier.
Met franse chansons, scandinavische muziek en goede jazz.
Van die pannen-deksels-en-we-hebben-de-overdrive-en-reverb-op-de-gitaarversterker-gevonden-bandjes.??quote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook vaak bij bands die ik hier voorbij zie komen zoiets van "UHM![]()
"
Maar vaak zijn ze dan toch wel de moeite waard!
En als ik Rival dan meeneem?quote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat valt best mee
Ik heb gewoon niets met die hippie bende
[..]
Nee, ik weiger om eraf te komen dan hoor
Heerlijk.quote:
Dan moet je ze wel wat prive gunnen...quote:
Uhm, nee.quote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van die pannen-deksels-en-we-hebben-de-overdrive-en-reverb-op-de-gitaarversterker-gevonden-bandjes.??
quote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van die pannen-deksels-en-we-hebben-de-overdrive-en-reverb-op-de-gitaarversterker-gevonden-bandjes.??
Sowiesoquote:Op zondag 29 december 2013 19:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel wat prive gunnen...
Doe eens gek, neem ik Faxie ook nog mee!!quote:
Nicequote:Op zondag 29 december 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt zin in Walk of the Earth
niemand kijkt de vids die ik post
maar hier wordt je toch vrolijk van
Ieder decennium duiken die weer op. Van die ongewassenkleren dragende types die net aan weten hoe je zo'n ding vasthoudt en dan een beetje volhardend in een microfoon blaten.quote:
Bohquote:Op zondag 29 december 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Doe eens gek, neem ik Faxie ook nog mee!!
Nu kan je niet meer weigeren
Ja kan er niets aan doen, hou gewoon van wat harderquote:
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 29 december 2013 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ieder decennium duiken die weer op. Van die ongewassenkleren dragende types die net aan weten hoe je zo'n ding vasthoudt en dan een beetje volhardend in een microfoon blaten.
Het blijft onverstaanbare herrie die een groep mensen op duistere wijze een tijdje boeit. Tot iedereen ze weer vergeet.
En er weer een nieuwe groep begint te tetteren
Oh dan luister ik die middelste ook nog evenquote:Op zondag 29 december 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 versies
die middelste is echt kippevel !!
Dumpen > klaar is huppel.quote:Op zondag 29 december 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHH
Grmbl![]()
Moe word ik er van
Je weet wel dat smaak relatief is he?quote:Op zondag 29 december 2013 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ieder decennium duiken die weer op. Van die ongewassenkleren dragende types die net aan weten hoe je zo'n ding vasthoudt en dan een beetje volhardend in een microfoon blaten.
Het blijft onverstaanbare herrie die een groep mensen op duistere wijze een tijdje boeit. Tot iedereen ze weer vergeet.
En er weer een nieuwe groep begint te tetteren
Zal ik je vertellen dat dat nog best lastig is als iemand gewoon niet gedumpt wil wordenquote:
Wat maakt het uit, ik heb toch al zo'n dag dit kon er prima bovenop!quote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat smaak relatief is he?
Verschilt ook per mens enz. En eigenlijk is het niet nodig om iemand zijn/haar muzieksmaak zo beledigend te omschrijven.
Just my 2 cents hoor
quote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik O&N gewoon richting Amsterdam ga!!
Denk ik, misschien, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vrouwmensch![]()
Tevens: top 2000
Jij kan er ook wel wat van.quote:Op zondag 29 december 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl![]()
Moe word ik er van
Evengoed houden we nog wel van je hoorquote:Op zondag 29 december 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ik heb toch al zo'n dag dit kon er prima bovenop!
Ik ga lekker muziek luisteren en wat jullie vinden moeten jullie weten
Huh wat?quote:Op zondag 29 december 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Doe eens gek, neem ik Faxie ook nog mee!!
Nu kan je niet meer weigeren
Ja maar maar maar.... ik moet slaapplek en gezelschap hebben voor Amsterdam. Ik heb nog ruim 24 48 uur om dat te regelen, komt vast goed.quote:
Hoiquote:
Je hebt Rival toch al? Sedan woont ook in de buurt lees ik net.quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maar maar.... ik moet slaapplek en gezelschap hebben voor Amsterdam. Ik heb nog ruim 24 48 uur om dat te regelen, komt vast goed.
Ik heb Rival toch al?quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt Rival toch al? Sedan woont ook in de buurt lees ik net.
Ik zie het alweerquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maar maar.... ik moet slaapplek en gezelschap hebben voor Amsterdam. Ik heb nog ruim 24 48 uur om dat te regelen, komt vast goed.
Geen idee...quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Date jij met huppel over een paar dagen?
Het zal me werkelijk aan mijn derrière oxiderenquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Evengoed houden we nog wel van je hoor
Zeur niet!!quote:
Dan nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk aan mijn derrière oxideren
Zonde van die mooie derrièrequote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk aan mijn derrière oxideren
Volgens mij ligt dat toch meer aan jezelf dan aan de mannen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl![]()
Moe word ik er van
Die met die geit is ook wel leukquote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet nog steeds lachen.
Je vraagt wel veel dingenquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet!!
Jij bent zo'n zolderkamerautist, jij durft gewoon niet!!
Doe dapper en zeg gewoon: hups, zal ik meegaan naar Amsterdam? Je mag hier op de bank crashen!
Maar dat durf je niet he watje
Ik las Mushroom en dacht "kak, niet weer m'n huis in de pan.."quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet nog steeds lachen.
Leugensquote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat toch meer aan jezelf dan aan de mannen.
quote:
quote:
Whehehequote:Op zondag 29 december 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las Mushroom en dacht "kak, niet weer m'n huis in de pan.."![]()
En waar komt die opmerking vandaan?quote:Op zondag 29 december 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en Lola doet goed werk mbt opvoeden van haar kids, en Hups ook
Hij wil vast wat van jequote:Op zondag 29 december 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waar komt die opmerking vandaan?
Vorige topic, en TTquote:Op zondag 29 december 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waar komt die opmerking vandaan?
Jij neemt je Smurfenimago wel heel erg serieus.quote:Op zondag 29 december 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las Mushroom en dacht "kak, niet weer m'n huis in de pan.."![]()
Soms iets té jaquote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij neemt je Smurfenimago wel heel erg serieus.
Jawel!!quote:
Eigenlijk moet je een tattoo nemen waardoor het lijkt alsof je je huid draagt met daaronder een blauwe huid.quote:
Wat dan?quote:
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:
Ahaquote:
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:
Ik ga toch geen O&N met Rival vieren jonguh!quote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar rival wil ze toch al niet meenemen
Weet ik veelquote:Op zondag 29 december 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Ik ga toch geen O&N met Rival vieren jonguh!
Hmm...quote:
Wil hij ook maar hij durft niet van zijn zolderkamer af te komenquote:Op zondag 29 december 2013 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Ow dacht dat sedan je wilde doen. Heb ik me vergist.
Fax en rival ook ja?quote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil hij ook maar hij durft niet van zijn zolderkamer af te komen![]()
Oh en hij geilt op fax en rival. Zulks een afwijzing
Kwartetje dusquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil mag ookquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax en rival ook ja?
Ow en het is toch wilt?
Willen is een apart werkwoord. Google de vervoegingen van willen maar eensquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax en rival ook ja?
Ow en het is toch wilt?
quote:
Klopt. Willen heeft weer andere regelsquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik er loop van maak klinkt het niet.
Owja dergelijkse uitzonderingen heeft de Duitse taal ook.quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Willen heeft weer andere regels![]()
Dat is om het allemaal wat makkelijker te maken
Volgens mij is het zo dat wilde en wou allebei kan maar bij mv is het dan weer wilden ofzoquote:
Andere tv/radio in huis opzoeken?quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Fera het volgende:
Godver, broertje zet top2000 af vanwege darts op TV.
Loop werkt niet altijd.quote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik er loop van maak klinkt het niet.
En terecht.quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Fera het volgende:
Godver, broertje zet top2000 af vanwege darts op TV.
Linkje?quote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Miley Cyrus heeft Jolene gedaan van Dolly Parton![]()
vet!
/whocarespost
Moet ik naar boven. Daar is 't koud. Misschien wel even de internetradio aan met koptelefoon.quote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Andere tv/radio in huis opzoeken?
Nee, Prive.nlquote:
Je bedoeld zoals sommigen doen met gescheurde huid stukken en cyborg delen eronder, maar dan gewoon blauw?quote:Op zondag 29 december 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een tattoo nemen waardoor het lijkt alsof je je huid draagt met daaronder een blauwe huid.
Toegegeven, ik vond het wel spannend de afgelopen tijd. Maar ik had zin in radio.quote:
Ja zoietsquote:Op zondag 29 december 2013 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals sommigen doen met gescheurde huid stukken en cyborg delen eronder, maar dan gewoon blauw?![]()
Dat is wel iets heel anders als de echte smurf die ik in gedachten hadquote:Op zondag 29 december 2013 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja zoiets, schoot ineens binnen.
Ja en dat lijkt me wel supervet, zo op je arm bv.quote:Op zondag 29 december 2013 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wel iets heel anders als de echte smurf die ik in gedachten had
Nee, armen staat al genoeg opquote:Op zondag 29 december 2013 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dat lijkt me wel supervet, zo op je arm bv.
Ik heb geen dm 'squote:
Kan ook.quote:Op zondag 29 december 2013 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, armen staat al genoeg op
Linker onderbeen is nog vrij![]()
Bij Armin laatst was het helemaal genieten...quote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Fack, ik moet echt eens naar zo'n hardstyle feest. Te veel lekkere chicks
Armin is dance/trance.quote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij Armin laatst was het helemaal genieten...
Daar is nooit een te kort aan neequote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
En dan 1 versieren?quote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Nee echt? Ik had het over de chicks, niet over de oormishandelingquote:
Heb je linkje voor mij?quote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Miley Cyrus heeft Jolene gedaan van Dolly Parton![]()
vet!
/whocarespost
Jammer van de muziek alleenquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Nee daaromquote:
Als je dat daar niet lukt ben je wel een klojo volgens mijquote:
Ook goedquote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Armin is piemeltjeshouse tegenwoordig
Ik begin weer in het evenementen seizoenquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg hier gekke gedachtes van.quote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Armin is piemeltjeshouse tegenwoordig
Die oormishandeling is nog te soft.quote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee echt? Ik had het over de chicks, niet over de oormishandeling
Geen problemen meequote:
Dat is wel beter jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik begin weer in het evenementen seizoen![]()
Kabouterdans met een beat?quote:
Voordeel is dat daar ook lekkere 28+ chicks voor komen, voor Hardstyle stukken minderquote:Op zondag 29 december 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die oormishandeling is nog te soft.
Uh, nee, Chicago.quote:Op zondag 29 december 2013 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, laten we wel vergeten dat house Nederland qua muziek op de kaart heeft gezet.
Dat jij nou zowat opa bent betekent niet dat ik dat ook benquote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voordeel is dat daar ook lekkere 28+ chicks voor komen, voor Hardstyle stukken minder
Ik vind house sowieso geen flikker aan.quote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh, nee, Chicago.
Ik heb de laatste 10 jaar bijna geen house gehoord in Nederland. Dat spul hier is iets heel anders dat niets met house te maken heeft
Nah, stuk of 5 maar in de top10quote:Op zondag 29 december 2013 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, laten we wel vergeten dat house Nederland qua muziek op de kaart heeft gezet.
House bestaat al iets langer dan de laatste 10 jaar maat. Dat jij het kleutermuziek noemt vind ik jammer. Ja, ik zou niet met elke 'bezoeker' overweg kunnen, dat wil niet zeggen dat het ooraids in zijn geheel is.quote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh, nee, Chicago.
Ik heb de laatste 10 jaar bijna geen house gehoord in Nederland. Dat spul hier is iets heel anders dat niets met house te maken heeft
Dan liever armquote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
Voor dat salaris ga ik ook house maken voor kleuters.
Je moet maken wat verkoopt
Smaken verschillen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
House bestaat al iets langer dan de laatste 10 jaar maat. Dat jij het kleutermuziek noemt vind ik jammer. Ja, ik zou niet met elke 'bezoeker' overweg kunnen, dat wil niet zeggen dat het ooraids in zijn geheel is.
Ja dat zeggen de meeste artiesten in het begin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Joh Lola er zit cacao op je cappuccino
ja cacao is nog geen chocola![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
CappucinnoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Joh Lola er zit cacao op je cappuccino
CappucinnoNomzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Joh Lola er zit cacao op je cappuccino
ja cacao is nog geen chocola
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
CappucinnoLola, je bent vergeten een 2e bakkie te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Joh Lola er zit cacao op je cappuccino
forever alonequote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lola, je bent vergeten een 2e bakkie te zetten
Ik weet dat het langer bestaatquote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
House bestaat al iets langer dan de laatste 10 jaar maat. Dat jij het kleutermuziek noemt vind ik jammer. Ja, ik zou niet met elke 'bezoeker' overweg kunnen, dat wil niet zeggen dat het ooraids in zijn geheel is.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lola, je bent vergeten een 2e bakkie te zetten
Ach, kan het wel waarderen. Ook niet alles hoor. Luister nu veel naar Paul Oakenfold, mixes van begin jaren 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
Ik weet dat het langer bestaatMaar tegenwoordig is het allemaal 'house' terwijl het bijna stuk voor stuk geen house is
![]()
Net als dat veel tegenwoordig allemaal electro isOf dubstep
![]()
Dat wat ze het en masse noemen heeft niks met de oorspronkelijke muziek te maken
Er zijn er maar zat die dat juist niet doen en dolgelukkig zijn dat ze hun eigen muziek aan mensen kunnen laten horen en als het even kan er van kunnen leven. Die geven verder geen fuck om geld.quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen de meeste artiesten in het begin.
Totdat ze een riant contract ergens kunnen tekenen.
Geen idee, ik hou me niet bezig met de triljoen stromingen in de muziek business. Voor mij is het meer richting trance.quote:Op zondag 29 december 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was progressive house als ik me niet vergis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Progressive house neigt ook naar progressive trance. Die scheidingslijn is heel dun.quote:Op zondag 29 december 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me niet bezig met de triljoen stromingen in de muziek business. Voor mij is het meer richting trance.
Hoe ontdek je in hemelsnaam het verschil.quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Progressive house neigt ook naar progressive trance. Die scheidingslijn is heel dun.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik. Ik vroeg wat het was maar daar krijg ik geen reactie op
Avondquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
BZV kijkenTot laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebruik van synths en iets ander ritme...quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe ontdek je in hemelsnaam het verschil.
Spank me, ik ben stoutquote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
wie hebben er opvoeding nodig?? ik heb nog wel een pedagogisch verantwoord zweepje in de kelderkast staan![]()
Kom je meteen langs dan?quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
wie hebben er opvoeding nodig?? ik heb nog wel een pedagogisch verantwoord zweepje in de kelderkast staan![]()
Nouja, ik zoek nu vnl op artiesten en beluister het dan. Heb nu een cd op staan die ik nog niet eerder heb beluisterd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gebruik van synths en iets ander ritme...
Velen houden het gewoon op progressive, meer niet.
Dat.quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Ik vind het niks aan, klaar.
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...quote:Op zondag 29 december 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik zoek nu vnl op artiesten en beluister het dan. Heb nu een cd op staan die ik nog niet eerder heb beluisterd.
Klinkt wel lekker.
Dat weet je binnen een halve minuut al jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Ik vind het niks aan, klaar.
Ja, dat zeik ik dus al.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Tamashii het volgende:
Over smaak..... Valt niet te twisten.
Dat klopt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet je binnen een halve minuut al ja
quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
jammer is dat idd.. zie je best met veel muziek stijlen dat er een totaal verkeerd/niet bijpassend labeltje aan gehangen wordt..quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...
Dat is weer zo'n voorbeeld van iets wat toaal niet klopt, maar door de grote onwetende massa massaal verkeerd benoemd wordt waardoor het vanzelf een nieuwe waarheid wordt....
Progressive:
Leukste voorbeeld is wel hardcorequote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
jammer is dat idd.. zie je best met veel muziek stijlen dat er een totaal verkeerd/niet bijpassend labeltje aan gehangen wordt..
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeldquote:
Nee oke, maar hardcore is altijd al een vorm van punk geweest, maar toen kwam de gabberperiode...quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeld
Rock is een verzamelnaam.quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeld
ter irritatie gewoon lekker nóg harder mee blèrenquote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren zijn nu vast bezig met een petitie om mij te laten stoppen met meezingen
Klinkt wel lekker.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...
Dat is weer zo'n voorbeeld van iets wat toaal niet klopt, maar door de grote onwetende massa massaal verkeerd benoemd wordt waardoor het vanzelf een nieuwe waarheid wordt....
Progressive:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren zijn nu vast bezig met een petitie om mij te laten stoppen met meezingen
Komt goudquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ter irritatie gewoon lekker nóg harder mee blèren![]()
Ik zing echt heel vals hoorquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
Echt geleuter over welk genre iets is
Echte artiesten zijn er nog maar weinig.
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Artiesten of muzikanten?quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom is youtube, of ja was, wel een uitkomst.quote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....
Oh dat geloof ik bestquote:
Dus zie je er weinig vanquote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....
Beide.quote:
Daar valt best veel mee te ontdekken jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom is youtube, of ja was, wel een uitkomst.
Nou ja zegquote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best
[..]
Dus zie je er weinig van
[..]
Beide.
Als je niet actief met muziek bezig bent niet nee...quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best
[..]
Dus zie je er weinig van
[..]
Beide.
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar valt best veel mee te ontdekken ja
Dan moet je naar een platenzaak gaan en niet naar de free record shopquote:Op zondag 29 december 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.
Die is er toch niet meer?quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar een platenzaak gaan en niet naar de free record shop
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn tegenwoordig dit soort sites voor:quote:Op zondag 29 december 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.
Je gaat gedichten schrijven, en ellenlange handgeschreven brieven.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik krijg echt romantische neigingen van de top2000![]()
Eng dit
Daar ook weinig meer.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie heeft er zoveel tijd over dat je dat soort dingen kunt doen????quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik krijg echt romantische neigingen van de top2000![]()
Eng dit
Dat gelul altijd over geen tijd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie heeft er zoveel tijd over dat je dat soort dingen kunt doen????
Neuh, absoluut niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat gedichten schrijven, en ellenlange handgeschreven brieven.
Met druppels parfum erop??
I'M SCARING MYSELF!!quote:
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.quote:
Betekent niet dat ze er niet zijnquote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.
Leve de zaterdag!quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Liefhebbers.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.
[..]
Betekent niet dat ze er niet zijn
Meesten, klopt. Liefhebbers welquote:Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar de meeste hebben geen zin om er een uur voor te gaan rijden.
Goed spul, maar ik doelde op deze:quote:
Gio of between sheetsquote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welk luchtje vind jij eigenlijk het lekkerst bij mannen?
Je hoeft er niet op te reagerenquote:
Niet minder bekend dan de mijne, maar ik denk dat jij het nummer van Avicii dat daarbij hoort weer niet kent.quote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed spul, maar ik doelde op deze:
Klinkt bekend he?
Hoe ver zou jij voor je auto rijden als je daar onderdelen voor gaat halen?quote:
Als ik wil weten wat er in de top 2000 is ga ik wel naar het desbetreffende topic of ik zet de radio aanquote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te reageren
Want?quote:
Ik heb zelf goede ervaringen met Kroese. In Nijmegen en in Arnhem zitten ze.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.
[..]
Betekent niet dat ze er niet zijn
Lang leve mijn puberquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef fietsie het volgende:
Ahja. Meesten hier hebben nog geen kids natuurlijk. Dan is de zaterdag zo'n dag dat je dingen voor jezelf doet...
Hmm die ken ik niet. Ik haal dan verder ook geen plaatjesquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelf goede ervaringen met Kroese. In Nijmegen en in Arnhem zitten ze.
Why?quote:
Naja, mocht je het ooit van plan zijn. Arnhem is voor jou geen probleem, toch?quote:Op zondag 29 december 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm die ken ik niet. Ik haal dan verder ook geen plaatjes
Nee, ik verdiep me niet vrijwillig in Aviciiquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet minder bekend dan de mijne, maar ik denk dat jij het nummer van Avicii dat daarbij hoort weer niet kent.
Zeker niet, ik werk erquote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, mocht je het ooit van plan zijn. Arnhem is voor jou geen probleem, toch?
quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, absoluut niet.
Dunno krijg er opeens een kusjekroel gevoel van
[..]
I'M SCARING MYSELF!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |