Whehehequote:Op zondag 29 december 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las Mushroom en dacht "kak, niet weer m'n huis in de pan.."![]()
En waar komt die opmerking vandaan?quote:Op zondag 29 december 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en Lola doet goed werk mbt opvoeden van haar kids, en Hups ook
Hij wil vast wat van jequote:Op zondag 29 december 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waar komt die opmerking vandaan?
Vorige topic, en TTquote:Op zondag 29 december 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waar komt die opmerking vandaan?
Jij neemt je Smurfenimago wel heel erg serieus.quote:Op zondag 29 december 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las Mushroom en dacht "kak, niet weer m'n huis in de pan.."![]()
Soms iets té jaquote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij neemt je Smurfenimago wel heel erg serieus.
Jawel!!quote:
Eigenlijk moet je een tattoo nemen waardoor het lijkt alsof je je huid draagt met daaronder een blauwe huid.quote:
Wat dan?quote:
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:
Ahaquote:
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:
Ik ga toch geen O&N met Rival vieren jonguh!quote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar rival wil ze toch al niet meenemen
Weet ik veelquote:Op zondag 29 december 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Ik ga toch geen O&N met Rival vieren jonguh!
Hmm...quote:
Wil hij ook maar hij durft niet van zijn zolderkamer af te komenquote:Op zondag 29 december 2013 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Ow dacht dat sedan je wilde doen. Heb ik me vergist.
Fax en rival ook ja?quote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil hij ook maar hij durft niet van zijn zolderkamer af te komen![]()
Oh en hij geilt op fax en rival. Zulks een afwijzing
Kwartetje dusquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil mag ookquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax en rival ook ja?
Ow en het is toch wilt?
Willen is een apart werkwoord. Google de vervoegingen van willen maar eensquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax en rival ook ja?
Ow en het is toch wilt?
quote:
Klopt. Willen heeft weer andere regelsquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik er loop van maak klinkt het niet.
Owja dergelijkse uitzonderingen heeft de Duitse taal ook.quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Willen heeft weer andere regels![]()
Dat is om het allemaal wat makkelijker te maken
Volgens mij is het zo dat wilde en wou allebei kan maar bij mv is het dan weer wilden ofzoquote:
Andere tv/radio in huis opzoeken?quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Fera het volgende:
Godver, broertje zet top2000 af vanwege darts op TV.
Loop werkt niet altijd.quote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik er loop van maak klinkt het niet.
En terecht.quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Fera het volgende:
Godver, broertje zet top2000 af vanwege darts op TV.
Linkje?quote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Miley Cyrus heeft Jolene gedaan van Dolly Parton![]()
vet!
/whocarespost
Moet ik naar boven. Daar is 't koud. Misschien wel even de internetradio aan met koptelefoon.quote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Andere tv/radio in huis opzoeken?
Nee, Prive.nlquote:
Je bedoeld zoals sommigen doen met gescheurde huid stukken en cyborg delen eronder, maar dan gewoon blauw?quote:Op zondag 29 december 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een tattoo nemen waardoor het lijkt alsof je je huid draagt met daaronder een blauwe huid.
Toegegeven, ik vond het wel spannend de afgelopen tijd. Maar ik had zin in radio.quote:
Ja zoietsquote:Op zondag 29 december 2013 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals sommigen doen met gescheurde huid stukken en cyborg delen eronder, maar dan gewoon blauw?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |