Zal ik je vertellen dat dat nog best lastig is als iemand gewoon niet gedumpt wil wordenquote:
Wat maakt het uit, ik heb toch al zo'n dag dit kon er prima bovenop!quote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat smaak relatief is he?
Verschilt ook per mens enz. En eigenlijk is het niet nodig om iemand zijn/haar muzieksmaak zo beledigend te omschrijven.
Just my 2 cents hoor
quote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik O&N gewoon richting Amsterdam ga!!
Denk ik, misschien, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vrouwmensch![]()
Tevens: top 2000
Jij kan er ook wel wat van.quote:Op zondag 29 december 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHH
Grmbl![]()
Moe word ik er van
Evengoed houden we nog wel van je hoorquote:Op zondag 29 december 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ik heb toch al zo'n dag dit kon er prima bovenop!
Ik ga lekker muziek luisteren en wat jullie vinden moeten jullie weten
Huh wat?quote:Op zondag 29 december 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Doe eens gek, neem ik Faxie ook nog mee!!
Nu kan je niet meer weigeren
Ja maar maar maar.... ik moet slaapplek en gezelschap hebben voor Amsterdam. Ik heb nog ruim 24 48 uur om dat te regelen, komt vast goed.quote:
Hoiquote:
Je hebt Rival toch al? Sedan woont ook in de buurt lees ik net.quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maar maar.... ik moet slaapplek en gezelschap hebben voor Amsterdam. Ik heb nog ruim 24 48 uur om dat te regelen, komt vast goed.
Ik heb Rival toch al?quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt Rival toch al? Sedan woont ook in de buurt lees ik net.
Ik zie het alweerquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maar maar.... ik moet slaapplek en gezelschap hebben voor Amsterdam. Ik heb nog ruim 24 48 uur om dat te regelen, komt vast goed.
Geen idee...quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Date jij met huppel over een paar dagen?
Het zal me werkelijk aan mijn derrière oxiderenquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Evengoed houden we nog wel van je hoor
Zeur niet!!quote:
Dan nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk aan mijn derrière oxideren
Zonde van die mooie derrièrequote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk aan mijn derrière oxideren
Volgens mij ligt dat toch meer aan jezelf dan aan de mannen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHH
Grmbl![]()
Moe word ik er van
Die met die geit is ook wel leukquote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet nog steeds lachen.
Je vraagt wel veel dingenquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet!!
Jij bent zo'n zolderkamerautist, jij durft gewoon niet!!
Doe dapper en zeg gewoon: hups, zal ik meegaan naar Amsterdam? Je mag hier op de bank crashen!
Maar dat durf je niet he watje
Ik las Mushroom en dacht "kak, niet weer m'n huis in de pan.."quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet nog steeds lachen.
Leugensquote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat toch meer aan jezelf dan aan de mannen.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |