Spank me, ik ben stoutquote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
wie hebben er opvoeding nodig?? ik heb nog wel een pedagogisch verantwoord zweepje in de kelderkast staan![]()
Kom je meteen langs dan?quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
wie hebben er opvoeding nodig?? ik heb nog wel een pedagogisch verantwoord zweepje in de kelderkast staan![]()
Nouja, ik zoek nu vnl op artiesten en beluister het dan. Heb nu een cd op staan die ik nog niet eerder heb beluisterd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gebruik van synths en iets ander ritme...
Velen houden het gewoon op progressive, meer niet.
Dat.quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Ik vind het niks aan, klaar.
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...quote:Op zondag 29 december 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik zoek nu vnl op artiesten en beluister het dan. Heb nu een cd op staan die ik nog niet eerder heb beluisterd.
Klinkt wel lekker.
Dat weet je binnen een halve minuut al jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Ik vind het niks aan, klaar.
Ja, dat zeik ik dus al.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Tamashii het volgende:
Over smaak..... Valt niet te twisten.
Dat klopt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet je binnen een halve minuut al ja
quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
jammer is dat idd.. zie je best met veel muziek stijlen dat er een totaal verkeerd/niet bijpassend labeltje aan gehangen wordt..quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...
Dat is weer zo'n voorbeeld van iets wat toaal niet klopt, maar door de grote onwetende massa massaal verkeerd benoemd wordt waardoor het vanzelf een nieuwe waarheid wordt....
Progressive:
Leukste voorbeeld is wel hardcorequote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
jammer is dat idd.. zie je best met veel muziek stijlen dat er een totaal verkeerd/niet bijpassend labeltje aan gehangen wordt..
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeldquote:
Nee oke, maar hardcore is altijd al een vorm van punk geweest, maar toen kwam de gabberperiode...quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeld
Rock is een verzamelnaam.quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeld
ter irritatie gewoon lekker nóg harder mee blèrenquote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren zijn nu vast bezig met een petitie om mij te laten stoppen met meezingen
Klinkt wel lekker.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...
Dat is weer zo'n voorbeeld van iets wat toaal niet klopt, maar door de grote onwetende massa massaal verkeerd benoemd wordt waardoor het vanzelf een nieuwe waarheid wordt....
Progressive:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |