forever alonequote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lola, je bent vergeten een 2e bakkie te zetten
Ik weet dat het langer bestaatquote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
House bestaat al iets langer dan de laatste 10 jaar maat. Dat jij het kleutermuziek noemt vind ik jammer. Ja, ik zou niet met elke 'bezoeker' overweg kunnen, dat wil niet zeggen dat het ooraids in zijn geheel is.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lola, je bent vergeten een 2e bakkie te zetten
Ach, kan het wel waarderen. Ook niet alles hoor. Luister nu veel naar Paul Oakenfold, mixes van begin jaren 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
Ik weet dat het langer bestaatMaar tegenwoordig is het allemaal 'house' terwijl het bijna stuk voor stuk geen house is
![]()
Net als dat veel tegenwoordig allemaal electro isOf dubstep
![]()
Dat wat ze het en masse noemen heeft niks met de oorspronkelijke muziek te maken
Er zijn er maar zat die dat juist niet doen en dolgelukkig zijn dat ze hun eigen muziek aan mensen kunnen laten horen en als het even kan er van kunnen leven. Die geven verder geen fuck om geld.quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen de meeste artiesten in het begin.
Totdat ze een riant contract ergens kunnen tekenen.
Geen idee, ik hou me niet bezig met de triljoen stromingen in de muziek business. Voor mij is het meer richting trance.quote:Op zondag 29 december 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was progressive house als ik me niet vergis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Progressive house neigt ook naar progressive trance. Die scheidingslijn is heel dun.quote:Op zondag 29 december 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me niet bezig met de triljoen stromingen in de muziek business. Voor mij is het meer richting trance.
Hoe ontdek je in hemelsnaam het verschil.quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Progressive house neigt ook naar progressive trance. Die scheidingslijn is heel dun.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik. Ik vroeg wat het was maar daar krijg ik geen reactie op
Avondquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
BZV kijkenTot laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebruik van synths en iets ander ritme...quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe ontdek je in hemelsnaam het verschil.
Spank me, ik ben stoutquote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
wie hebben er opvoeding nodig?? ik heb nog wel een pedagogisch verantwoord zweepje in de kelderkast staan![]()
Kom je meteen langs dan?quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
wie hebben er opvoeding nodig?? ik heb nog wel een pedagogisch verantwoord zweepje in de kelderkast staan![]()
Nouja, ik zoek nu vnl op artiesten en beluister het dan. Heb nu een cd op staan die ik nog niet eerder heb beluisterd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gebruik van synths en iets ander ritme...
Velen houden het gewoon op progressive, meer niet.
Dat.quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Ik vind het niks aan, klaar.
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...quote:Op zondag 29 december 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik zoek nu vnl op artiesten en beluister het dan. Heb nu een cd op staan die ik nog niet eerder heb beluisterd.
Klinkt wel lekker.
Dat weet je binnen een halve minuut al jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Ik vind het niks aan, klaar.
Ja, dat zeik ik dus al.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Tamashii het volgende:
Over smaak..... Valt niet te twisten.
Dat klopt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet je binnen een halve minuut al ja
quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Uiltje90 het volgende:
jammer is dat idd.. zie je best met veel muziek stijlen dat er een totaal verkeerd/niet bijpassend labeltje aan gehangen wordt..quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...
Dat is weer zo'n voorbeeld van iets wat toaal niet klopt, maar door de grote onwetende massa massaal verkeerd benoemd wordt waardoor het vanzelf een nieuwe waarheid wordt....
Progressive:
Leukste voorbeeld is wel hardcorequote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
jammer is dat idd.. zie je best met veel muziek stijlen dat er een totaal verkeerd/niet bijpassend labeltje aan gehangen wordt..
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeldquote:
Nee oke, maar hardcore is altijd al een vorm van punk geweest, maar toen kwam de gabberperiode...quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeld
Rock is een verzamelnaam.quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mwah daar ben ik niet zo in thuis.. rock vind ik ook wel een mooi voorbeeld
ter irritatie gewoon lekker nóg harder mee blèrenquote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren zijn nu vast bezig met een petitie om mij te laten stoppen met meezingen
Klinkt wel lekker.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens noemen ze Avicci tegenwoordig ook al progressive...
Dat is weer zo'n voorbeeld van iets wat toaal niet klopt, maar door de grote onwetende massa massaal verkeerd benoemd wordt waardoor het vanzelf een nieuwe waarheid wordt....
Progressive:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren zijn nu vast bezig met een petitie om mij te laten stoppen met meezingen
Komt goudquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ter irritatie gewoon lekker nóg harder mee blèren![]()
Ik zing echt heel vals hoorquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
Echt geleuter over welk genre iets is
Echte artiesten zijn er nog maar weinig.
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Artiesten of muzikanten?quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom is youtube, of ja was, wel een uitkomst.quote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....
Oh dat geloof ik bestquote:
Dus zie je er weinig vanquote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....
Beide.quote:
Daar valt best veel mee te ontdekken jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom is youtube, of ja was, wel een uitkomst.
Nou ja zegquote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best
[..]
Dus zie je er weinig van
[..]
Beide.
Als je niet actief met muziek bezig bent niet nee...quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best
[..]
Dus zie je er weinig van
[..]
Beide.
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar valt best veel mee te ontdekken ja
Dan moet je naar een platenzaak gaan en niet naar de free record shopquote:Op zondag 29 december 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.
Die is er toch niet meer?quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar een platenzaak gaan en niet naar de free record shop
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn tegenwoordig dit soort sites voor:quote:Op zondag 29 december 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.
Je gaat gedichten schrijven, en ellenlange handgeschreven brieven.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik krijg echt romantische neigingen van de top2000![]()
Eng dit
Daar ook weinig meer.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie heeft er zoveel tijd over dat je dat soort dingen kunt doen????quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik krijg echt romantische neigingen van de top2000![]()
Eng dit
Dat gelul altijd over geen tijd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie heeft er zoveel tijd over dat je dat soort dingen kunt doen????
Neuh, absoluut niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat gedichten schrijven, en ellenlange handgeschreven brieven.
Met druppels parfum erop??
I'M SCARING MYSELF!!quote:
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.quote:
Betekent niet dat ze er niet zijnquote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.
Leve de zaterdag!quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Liefhebbers.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.
[..]
Betekent niet dat ze er niet zijn
Meesten, klopt. Liefhebbers welquote:Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar de meeste hebben geen zin om er een uur voor te gaan rijden.
Goed spul, maar ik doelde op deze:quote:
Gio of between sheetsquote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welk luchtje vind jij eigenlijk het lekkerst bij mannen?
Je hoeft er niet op te reagerenquote:
Niet minder bekend dan de mijne, maar ik denk dat jij het nummer van Avicii dat daarbij hoort weer niet kent.quote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed spul, maar ik doelde op deze:
Klinkt bekend he?
Hoe ver zou jij voor je auto rijden als je daar onderdelen voor gaat halen?quote:
Als ik wil weten wat er in de top 2000 is ga ik wel naar het desbetreffende topic of ik zet de radio aanquote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te reageren
Want?quote:
Ik heb zelf goede ervaringen met Kroese. In Nijmegen en in Arnhem zitten ze.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.
[..]
Betekent niet dat ze er niet zijn
Lang leve mijn puberquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef fietsie het volgende:
Ahja. Meesten hier hebben nog geen kids natuurlijk. Dan is de zaterdag zo'n dag dat je dingen voor jezelf doet...
Hmm die ken ik niet. Ik haal dan verder ook geen plaatjesquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelf goede ervaringen met Kroese. In Nijmegen en in Arnhem zitten ze.
Why?quote:
Naja, mocht je het ooit van plan zijn. Arnhem is voor jou geen probleem, toch?quote:Op zondag 29 december 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm die ken ik niet. Ik haal dan verder ook geen plaatjes
Nee, ik verdiep me niet vrijwillig in Aviciiquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet minder bekend dan de mijne, maar ik denk dat jij het nummer van Avicii dat daarbij hoort weer niet kent.
Zeker niet, ik werk erquote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, mocht je het ooit van plan zijn. Arnhem is voor jou geen probleem, toch?
quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, absoluut niet.
Dunno krijg er opeens een kusjekroel gevoel van
[..]
I'M SCARING MYSELF!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |