forever alonequote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lola, je bent vergeten een 2e bakkie te zetten
Ik weet dat het langer bestaatquote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
House bestaat al iets langer dan de laatste 10 jaar maat. Dat jij het kleutermuziek noemt vind ik jammer. Ja, ik zou niet met elke 'bezoeker' overweg kunnen, dat wil niet zeggen dat het ooraids in zijn geheel is.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lola, je bent vergeten een 2e bakkie te zetten
Ach, kan het wel waarderen. Ook niet alles hoor. Luister nu veel naar Paul Oakenfold, mixes van begin jaren 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
Ik weet dat het langer bestaatMaar tegenwoordig is het allemaal 'house' terwijl het bijna stuk voor stuk geen house is
![]()
Net als dat veel tegenwoordig allemaal electro isOf dubstep
![]()
Dat wat ze het en masse noemen heeft niks met de oorspronkelijke muziek te maken
Er zijn er maar zat die dat juist niet doen en dolgelukkig zijn dat ze hun eigen muziek aan mensen kunnen laten horen en als het even kan er van kunnen leven. Die geven verder geen fuck om geld.quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen de meeste artiesten in het begin.
Totdat ze een riant contract ergens kunnen tekenen.
Geen idee, ik hou me niet bezig met de triljoen stromingen in de muziek business. Voor mij is het meer richting trance.quote:Op zondag 29 december 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was progressive house als ik me niet vergis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Progressive house neigt ook naar progressive trance. Die scheidingslijn is heel dun.quote:Op zondag 29 december 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me niet bezig met de triljoen stromingen in de muziek business. Voor mij is het meer richting trance.
Hoe ontdek je in hemelsnaam het verschil.quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Progressive house neigt ook naar progressive trance. Die scheidingslijn is heel dun.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik. Ik vroeg wat het was maar daar krijg ik geen reactie op
Avondquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
BZV kijkenTot laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebruik van synths en iets ander ritme...quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe ontdek je in hemelsnaam het verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |