quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren zijn nu vast bezig met een petitie om mij te laten stoppen met meezingen
Komt goudquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ter irritatie gewoon lekker nóg harder mee blèren![]()
Ik zing echt heel vals hoorquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
Echt geleuter over welk genre iets is
Echte artiesten zijn er nog maar weinig.
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Artiesten of muzikanten?quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom is youtube, of ja was, wel een uitkomst.quote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....
Oh dat geloof ik bestquote:
Dus zie je er weinig vanquote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er verschrikkelijk veel. Alleen niet waar het geld is....
Beide.quote:
Daar valt best veel mee te ontdekken jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom is youtube, of ja was, wel een uitkomst.
Nou ja zegquote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best
[..]
Dus zie je er weinig van
[..]
Beide.
Als je niet actief met muziek bezig bent niet nee...quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best
[..]
Dus zie je er weinig van
[..]
Beide.
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar valt best veel mee te ontdekken ja
Dan moet je naar een platenzaak gaan en niet naar de free record shopquote:Op zondag 29 december 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.
Die is er toch niet meer?quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je naar een platenzaak gaan en niet naar de free record shop
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn tegenwoordig dit soort sites voor:quote:Op zondag 29 december 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze tenminste nog cd's met minder/onbekende artiesten erop.
Je gaat gedichten schrijven, en ellenlange handgeschreven brieven.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik krijg echt romantische neigingen van de top2000![]()
Eng dit
Daar ook weinig meer.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie heeft er zoveel tijd over dat je dat soort dingen kunt doen????quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik krijg echt romantische neigingen van de top2000![]()
Eng dit
Dat gelul altijd over geen tijd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie heeft er zoveel tijd over dat je dat soort dingen kunt doen????
Neuh, absoluut niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat gedichten schrijven, en ellenlange handgeschreven brieven.
Met druppels parfum erop??
I'M SCARING MYSELF!!quote:
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.quote:
Betekent niet dat ze er niet zijnquote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je goed je best doen om nog een platenzaak te vinden in de meeste plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |