Leve de zaterdag!quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie heeft er zoveel tijd over dat je dat soort dingen kunt doen????
Liefhebbers.quote:Op zondag 29 december 2013 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie heeft er zoveel tijd over dat je dat soort dingen kunt doen????
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.
[..]
Betekent niet dat ze er niet zijn
Meesten, klopt. Liefhebbers welquote:Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar de meeste hebben geen zin om er een uur voor te gaan rijden.
Goed spul, maar ik doelde op deze:quote:
Gio of between sheetsquote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welk luchtje vind jij eigenlijk het lekkerst bij mannen?
Je hoeft er niet op te reagerenquote:
Niet minder bekend dan de mijne, maar ik denk dat jij het nummer van Avicii dat daarbij hoort weer niet kent.quote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed spul, maar ik doelde op deze:
Klinkt bekend he?
Hoe ver zou jij voor je auto rijden als je daar onderdelen voor gaat halen?quote:
Als ik wil weten wat er in de top 2000 is ga ik wel naar het desbetreffende topic of ik zet de radio aanquote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te reageren
Want?quote:
Ik heb zelf goede ervaringen met Kroese. In Nijmegen en in Arnhem zitten ze.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die is failliet volgens mij, maar je snapt m'n punt.
[..]
Betekent niet dat ze er niet zijn
Lang leve mijn puberquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef fietsie het volgende:
Ahja. Meesten hier hebben nog geen kids natuurlijk. Dan is de zaterdag zo'n dag dat je dingen voor jezelf doet...
Hmm die ken ik niet. Ik haal dan verder ook geen plaatjesquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelf goede ervaringen met Kroese. In Nijmegen en in Arnhem zitten ze.
Why?quote:
Naja, mocht je het ooit van plan zijn. Arnhem is voor jou geen probleem, toch?quote:Op zondag 29 december 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm die ken ik niet. Ik haal dan verder ook geen plaatjes
Nee, ik verdiep me niet vrijwillig in Aviciiquote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet minder bekend dan de mijne, maar ik denk dat jij het nummer van Avicii dat daarbij hoort weer niet kent.
Zeker niet, ik werk erquote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, mocht je het ooit van plan zijn. Arnhem is voor jou geen probleem, toch?
quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, absoluut niet.
Dunno krijg er opeens een kusjekroel gevoel van
[..]
I'M SCARING MYSELF!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |