Dat is wel beter jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik begin weer in het evenementen seizoen![]()
Kabouterdans met een beat?quote:
Voordeel is dat daar ook lekkere 28+ chicks voor komen, voor Hardstyle stukken minderquote:Op zondag 29 december 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die oormishandeling is nog te soft.
Uh, nee, Chicago.quote:Op zondag 29 december 2013 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, laten we wel vergeten dat house Nederland qua muziek op de kaart heeft gezet.
Dat jij nou zowat opa bent betekent niet dat ik dat ook benquote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voordeel is dat daar ook lekkere 28+ chicks voor komen, voor Hardstyle stukken minder
Ik vind house sowieso geen flikker aan.quote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh, nee, Chicago.
Ik heb de laatste 10 jaar bijna geen house gehoord in Nederland. Dat spul hier is iets heel anders dat niets met house te maken heeft
Nah, stuk of 5 maar in de top10quote:Op zondag 29 december 2013 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, laten we wel vergeten dat house Nederland qua muziek op de kaart heeft gezet.
House bestaat al iets langer dan de laatste 10 jaar maat. Dat jij het kleutermuziek noemt vind ik jammer. Ja, ik zou niet met elke 'bezoeker' overweg kunnen, dat wil niet zeggen dat het ooraids in zijn geheel is.quote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh, nee, Chicago.
Ik heb de laatste 10 jaar bijna geen house gehoord in Nederland. Dat spul hier is iets heel anders dat niets met house te maken heeft
Dan liever armquote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
Voor dat salaris ga ik ook house maken voor kleuters.
Je moet maken wat verkoopt
Smaken verschillen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
House bestaat al iets langer dan de laatste 10 jaar maat. Dat jij het kleutermuziek noemt vind ik jammer. Ja, ik zou niet met elke 'bezoeker' overweg kunnen, dat wil niet zeggen dat het ooraids in zijn geheel is.
Ja dat zeggen de meeste artiesten in het begin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Joh Lola er zit cacao op je cappuccino
ja cacao is nog geen chocola![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
CappucinnoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Joh Lola er zit cacao op je cappuccino
CappucinnoNomzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Joh Lola er zit cacao op je cappuccino
ja cacao is nog geen chocola
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
CappucinnoLola, je bent vergeten een 2e bakkie te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Joh Lola er zit cacao op je cappuccino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |