SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ik heb 'm recent gehoord, daarna nog eens teruggeluisterd. En nu hoor ik 'm weer.quote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef FritsFlits het volgende:
Dit nummer moet je gewoon 1 keer per jaar horen
Ik vind het een erg fijn Top2000 klassiekertje en de rest naar behoeftequote:Op zondag 29 december 2013 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 'm recent gehoord, daarna nog eens teruggeluisterd. En nu hoor ik 'm weer.
En ik vind 'm nog steeds goed.
walgelijkquote:Op zondag 29 december 2013 01:52 schreef Tijn het volgende:
Natuurlijk is dit onwijs kitscherig en pompeus. Maar dat maakt het niet slecht.
Over kitsch en guilty pleasures gesproken, ik vind "Music" van John Miles serieus een tof nummer
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 01:51 schreef Uccie het volgende:
Ik luister gewoon wat ik mooi vind, ook als dat blijkbaar cultureel wat minder verantwoord is...en het liefst zoveel mogelijk door elkaar
Vind ik ook. Kitsch is wmb niet per se negatief.quote:Op zondag 29 december 2013 01:52 schreef Tijn het volgende:
Over kitsch en guilty pleasures gesproken, ik vind "Music" van John Miles serieus een tof nummer
Staat #10 in mijn Top 100 allertijden. Vat voor mij de essentie van muziek perfect samen. Sowieso houd ik wel van bombastisch aangezette nummersquote:Op zondag 29 december 2013 01:52 schreef Tijn het volgende:
Heb je hem niet te vaak gehoord? Ik deelde eerst ook je mening, maar dat is nu 10 jaar wel andersquote:Op zondag 29 december 2013 01:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat #10 in mijn Top 100 allertijden. Vat voor mij de essentie van muziek perfect samen. Sowieso houd ik wel van bombastisch aangezette nummers
Als anderen dat "kitsch" vinden, zal me dat aan de bips oxideren.
Precies.quote:Op zondag 29 december 2013 01:53 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kitsch is wmb niet per se negatief.
Nee. Er zijn nummers die ik niet vaak genoeg kan horen. Nummers die de Top 10 van mijn Top 100 Allertijden staan, voldoen daar stuk voor stuk probleemloos aan.quote:Op zondag 29 december 2013 01:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je hem niet te vaak gehoord? Ik deelde eerst ook je mening, maar dat is nu 10 jaar wel anders
Hoor hem. "Het moet"quote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Innuendo is een voorbeeld van hoe kitsch wel moet. Het moet ergens op slaan.
Zelfs met mijn evengreens heb ik dat ik ze niet te vaak moet horenquote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nummers die ik niet vaak genoeg kan horen. Nummers die de Top 10 van mijn Top 100 Allertijden staan, voldoen daar stuk voor stuk probleemloos aan.
Jij beseft tenminste dat het kitsch is.quote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Innuendo is een voorbeeld van hoe kitsch wel moet. Het moet ergens op slaan.
Als je een keertje tijd hebt, zoek dan eens de muziek van Woodkid op. Maakt muziek met veel percussie en blazers, wil zijn luisteraars een euforisch gevoel meegeven. Check clips als Iron, Run Boy Run en - één van de beste nummers van 2013: I Love Youquote:Op zondag 29 december 2013 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bombasme hoeft niet, probeer het eerst maar straks soundend te krijgen...
Ja, het moet, anders is het gewoon onzinnig en valt het in het niets.quote:
Alsof je die nummers überhaupt vaak hoortquote:Op zondag 29 december 2013 01:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zelfs met mijn evengreens heb ik dat ik ze niet te vaak moet horen
Bij Woodkid klopt de basis in ieder gevalquote:Op zondag 29 december 2013 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je een keertje tijd hebt, zoek dan eens de muziek van Woodkid op. Maakt muziek met veel percussie en blazers, wil zijn luisteraars een euforisch gevoel meegeven. Check clips als Iron, Run Boy Run en - één van de beste nummers van 2013: I Love You
Nee dusquote:Op zondag 29 december 2013 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof je die nummers überhaupt vaak hoort
quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Innuendo > Bohemian Rhapsody
Maar dat geheel terzijde.
Waarom zou je in vredesnaam zelf iets dooddraaien?quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee dus
Ik bedoel ook zelf draaien
Ben ik het ergens mee eensquote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In die zin is het ook een hoogtepuntquote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat einde van Music, dan lig ik altijd dubbel. Zo over the top kan niet meer overtroffen worden
Breakthru is mijn favoriet.quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mee eens, maar tis wel allebei kitscherig voor Queen-begrippen, die normaal wel bombastisch zijn maar over het algemeen niet zoals op die 2 platenquote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij draait nooit eigen muziek vaak?quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zelf iets dooddraaien?
Ik draai meestal verschillende muziek.quote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij draait nooit eigen muziek vaak?
Ik heb ook een nummer gedraaid:quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee dus
Ik bedoel ook zelf draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Show must go on en Who wants to live foreverquote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete Queen is Show Must Go On en Somebody to Love
Bohemian Rhapsody is cult en classic. Het laatste nummer dat je voor het voorbijgaan van het jaar wil horen. Ik stem er altijd op. Enkel omdat ik de kans dat een ander nummer op 1 komt zo klein mogelijk te makenquote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar tis wel allebei kitscherig voor Queen-begrippen, die normaal wel bombastisch zijn maar over het algemeen niet zoals op die 2 platen
Dat soort momenten ken ik.quote:Op zondag 29 december 2013 01:59 schreef Dven het volgende:
In een top2000 loos kwartiertje stond dit nummer op de bulgaarse radio aan. precies toen ik de discussie met mijn vriendin had. Over onze perikelen.
Het leven hangt van toevalligheden aan elkaar
Maak je zelf ook muziek?quote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij draait nooit eigen muziek vaak?
Dont stop me know is het eerste nummer dat ik aanzet wanneer nieuwjaar geweest isquote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete Queen is Show Must Go On en Somebody to Love
Don't Stop Me Now is ook fijn.quote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn Show must go on en Who wants to live forever
Ik snap je jaquote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is cult en classic. Het laatste nummer dat je voor het voorbijgaan van het jaar wil horen. Ik stem er altijd op. Enkel omdat ik de kans dat een ander nummer op 1 komt zo klein mogelijk te maken
Muziek niet van de radio bedoel ikquote:
Ze maakt nog meer fouten dan Joeri Stubinitskyquote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef FritsFlits het volgende:
Die nieuwslezeres is echt dronken. Was ze bij RTL ook al
Mijne ook.quote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn Show must go on en Who wants to live forever
Dat is wel zo gegroeid. Boudewijn en Eagles werken nietquote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is cult en classic. Het laatste nummer dat je voor het voorbijgaan van het jaar wil horen. Ik stem er altijd op. Enkel omdat ik de kans dat een ander nummer op 1 komt zo klein mogelijk te maken
Jawel, ik vind heel veel van Queen fijn. Maar deze winnen het uiteindelijk altijd.quote:
Dat is op zich een knappe prestatie.quote:Op zondag 29 december 2013 02:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze maakt nog meer fouten dan Joeri Stubinitsky
Bij RTL zat ze 's ochtendsquote:Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zit niet voor niks om 2 uur 's nachts natuurlijk
als Jan er niet wasquote:
Kloptquote:
Ja ik ben altijd chagrijnig als hij me 's ochtends niet wakker maakt.quote:Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt
Overigens is Jan de Hoop de opperbaas der nieuwslezers
Nog 2 goede nummers met de Mac in het vooruitzicht. Daarna is het bagger.quote:Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En daarna holt de kwaliteit helaas achteruit
En dan krijg je die trien die het net voorlasquote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd chagrijnig als hij me 's ochtends niet wakker maakt.
Komt ie dan naar je huis toe om je wakker te maken?quote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd chagrijnig als hij me 's ochtends niet wakker maakt.
Ja tegenwoordig ook anderen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En dan krijg je die trien die het net voorlas
Ohh, daar heb ik tegenwoordig geen tijd meer voor. 6.30 opstaan en dan 7.20 wegquote:
Er zitten in het komend uur wel meer dan 2 goeie nummers hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 2 goede nummers met de Mac in het vooruitzicht. Daarna is het bagger.
Nee, maar mijn wekker loopt even voor half 7 af, dan pak ik in het donker mijn afstandsbediening om het ontbijtnieuws aan te zetten en als ik dan niet Jan de Hoop goedemorgen hoor zeggen, dan weet ik...het wordt weer zo'n dag.quote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt ie dan naar je huis toe om je wakker te maken?
En "The Hostage"! Beroemd geworden dankzij Sjef van Oekel.quote:Op zondag 29 december 2013 02:04 schreef Dven het volgende:
Over Donna Summers gesproken. Bizar dat deze er niet in staat
Ouverture, maar het gaat gepaard met zoveel prut dat ik mijn bed weer ga opzoeken.quote:Op zondag 29 december 2013 02:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zitten in het komend uur wel meer dan 2 goeie nummers hoor.
KnutDeIJsbeerquote:
en broer van Didoquote:Op zondag 29 december 2013 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Rond 2000 is dit nummer nog eens ontzettend fijn geremixt door Rollo (van Faithless)
Hahaha, Hij heeft een hele fijne stemquote:Op zondag 29 december 2013 02:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar mijn wekker loopt even voor half 7 af, dan pak ik in het donker mijn afstandsbediening om het ontbijtnieuws aan te zetten en als ik dan niet Jan de Hoop goedemorgen hoor zeggen, dan weet ik...het wordt weer zo'n dag.
En dat terwijl je niet luistertquote:
Was het maarquote:
quote:
Ben alweer een tijdje aan het zondigenquote:Op zondag 29 december 2013 02:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat terwijl je niet luistert
Die clipquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pak dan "Love Is All" ook nog mee, dat nummer rockt
ok, okquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pak dan "Love Is All" ook nog mee, dat nummer rockt
Dan mag je genieten van de Handsome Poetsquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje aan het zondigen
Oehhh, die . Mooie jaquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
Het is dat Enya in dit uur zit...anders had ik Celine niet volgehouden
Maar het is ook echt geweldig gezongen door Ronnie James Dio. En het is sowieso een goed nummer. Dusquote:
Ik vind de beste Stonesplaat en een matig radiohitje uit postpunkrevival-land niet echt bij elkaar passenquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Dven het volgende:
Nummers die perfect op elkaar inpassen wanneer achter elkaar gedraaid en niet van hetzelfde album :
The Rolling Stones - She's A Rainbow
Kaiser Chiefs - Ruby
Echt waar. Probeer eens
Hoor jij nog Enya klanken bij de filmmuziek van Titanic?quote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
Helaas is Pour Que Tu M'Aimes Encore al geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
Klopt, kloptquote:
Ach, die draai ik toch te vaak af.. was vroeger fan van Enyaquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
Nee, maar dat houdt mij op de beenquote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoor jij nog Enya klanken bij de filmmuziek van Titanic?
Zowaar beweging!quote:
quote:
Oh dat album moet ik maar eens gaan beluisteren.quote:Op zondag 29 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, kloptRollo heeft trouwens het meest recente studioalbum van Dido geproduceerd. En dat klinkt allemaal weer erg fijn. Hij is veel meer all-round geworden de laatste jaren.
Zo blij dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op zondag 29 december 2013 02:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Enya stond eerst op de planning om Titanic te doen
Het einde van de Stonesplaat en het liedje van de Kaiser Chiefs passen in elkaar. Het effect is echt heel tof. Probeer maar eensquote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de beste Stonesplaat en een matig radiohitje uit postpunkrevival-land niet echt bij elkaar passen
Je hoort wel een beetje recycle materiaal dat James Horner er toen in heeft gestoptquote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo blij dat ze dat niet gedaan heeft
Ik ook!quote:Op zondag 29 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit nummer trouwens veel beter dan "Avond", om maar eens een vergelijking te maken....
Ik geloof, ik geloof, ik geloof je welquote:Op zondag 29 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit nummer trouwens veel beter dan "Avond", om maar eens een vergelijking te maken....
Ik zal het ns proberen. Maar She's a Rainbow is zoveel beterquote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Het einde van de Stonesplaat en het liedje van de Kaiser Chiefs passen in elkaar. Het effect is echt heel tof. Probeer maar eens
Die film heb ik 1x gezien....3u van mijn leven die ik nooit meer terugkrijgquote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hoort wel een beetje recycle materiaal dat James Horner er toen in heeft gestopt
quote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die film heb ik 1x gezien....3u van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg
quote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef FritsFlits het volgende:
Everywhere
een van de eerste nummers die ik draaide op de rado
Sowieso mee eensquote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal het ns proberen. Maar She's a Rainbow is zoveel beter
Genot en Hey Marlous na elkaar?quote:Op zondag 29 december 2013 02:10 schreef Dven het volgende:
Volgens mij ooit nog eens een topic over gemaakt. Zo'n reeks van plaats hier liedjes die achter elkaar plaatsen. Natuurlijk direct verpest zoals goed FOK! doet
Misschien zonder die jankende kate en veel te laat verzuipende Leo een stuk beter te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik heb de 2 CD's van James Horner
Ik houd sowieso wel van soundtracks. Denk niet dat je die bombastische OST van Titanic trekt eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2013 02:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien zonder die jankende kate en veel te laat verzuipende Leo een stuk beter te doen.
Is natuurlijk niet zo Radio2 en een beetje een meukhitje.. echte Macfans van de oude periode of van de Rumoursperiode zullen hier niet op stemmen normaal gesprokenquote:
Die van de 3 LOTR-films heb ik ook...is het erger?quote:Op zondag 29 december 2013 02:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik houd sowieso wel van soundtracks. Denk niet dat je die bombastische OST van Titanic trekt eigenlijk
Yup alleen is de Tune dan van Metropole orkestquote:Op zondag 29 december 2013 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik het goed heb gelezen, is "Overture" van The Who trouwens het themanummer van de Top 2000. Het nummer staat dus zelf ook in de lijst en zodadelijk, op nummer 851
Lord of the Rings heeft hele mooie thema'squote:Op zondag 29 december 2013 02:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van de 3 LOTR-films heb ik ook...is het erger?
Ongetwijfeld niet. Maar dit is echt een puike plaat die beter verdient.quote:Op zondag 29 december 2013 02:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet zo Radio2 en een beetje een meukhitje.. echte Macfans van de oude periode of van de Rumoursperiode zullen hier niet op stemmen normaal gesproken
Wel een lekker nummer hoor
Een stuk beter dan die cover van The Whoquote:Op zondag 29 december 2013 02:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup alleen is de Tune dan van Metropole orkest
quote:Op zondag 29 december 2013 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een stuk beter dan die cover van The Who
En Bram Stoker's Dracula is ook redelijk bombastisch...in tegenstelling tot de film die het hele boek verkrachtquote:Op zondag 29 december 2013 02:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lord of the Rings heeft hele mooie thema's
quote:Op zondag 29 december 2013 02:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En Bram Stoker's Dracula is ook redelijk bombastisch...in tegenstelling tot de film die het hele boek verkracht
Wat is je Twitter?quote:Op zondag 29 december 2013 02:13 schreef Dven het volgende:
Mexi, volg je me al op twitter? Speciaal aangemaakt voor deze top2000
DventolaBGquote:
Ik vind die Tune vet, dus dan ben ik nu extra benieuwd naar het nummer van The Who (dat ik niet ken)quote:Op zondag 29 december 2013 02:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup alleen is de Tune dan van Metropole orkest
Sky on fire is leukquote:Op zondag 29 december 2013 02:13 schreef FritsFlits het volgende:
853 -- Handsome Poets - Sky On Fire 2012
852 -- Bløf - Zo Stil 2012
holy crap
quote:Op zondag 29 december 2013 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgenochtend
Uurtje 7-8 is een aanrader
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 december 2013 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgenochtend
Hmmm.. klinkt niet echt geweldig qua geluidskwaliteitquote:
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgenochtend
Hij staat hier niet zo hard, maar inderdaad beetje mager geluidjequote:Op zondag 29 december 2013 02:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm.. klinkt niet echt geweldig qua geluidskwaliteit
Die is ook leukquote:Op zondag 29 december 2013 02:15 schreef Dven het volgende:
Matig nummer. IK hoor nog liever this aint a love song
Dat wil men tegenwoordig horen fritsquote:Op zondag 29 december 2013 02:15 schreef FritsFlits het volgende:
Zo plat klinkt Coldplay ook qua dynamiek, zo zonde
Ik weet het, het is niet om aan te horenquote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat wil met tegenwoordig horen frits
Had je nou mijn vraag al beantwoord of je zelf ook muziek maakt? (mogelijk heb ik er overheen gelezen)quote:Op zondag 29 december 2013 02:15 schreef FritsFlits het volgende:
Zo plat klinkt Coldplay ook qua dynamiek, zo zonde
Ik bedoelde daarmee eigen muziek als in.. dat op je computer staat, dus niet van de radio.quote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had je nou mijn vraag al beantwoord of je zelf ook muziek maakt? (mogelijk heb ik er overheen gelezen)
Live is het allemaal een stuk leuker..maar nu moet ik het hier mee doenquote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet het, het is niet om aan te horen
Ah ok, ik dacht dat je zelf ook dingen produceerde (in een band, dan wel op je computer)quote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee eigen muziek als in.. dat op je computer staat, dus niet van de radio.
Alles van Blufquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 02:18 schreef Dven het volgende:
Liever Van Dik Hout gehoord met Zo Stil In Mij
Ik zit in een hele andere hoek qua geluid. Heb vorig jaar zelf wel een pianonummer gemaakt, maar dat is privequote:Op zondag 29 december 2013 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je zelf ook dingen produceerde (in een band, dan wel op je computer)
Die film was veelbelovend eerste helftquote:
Mila Kunis maakte alles goed.quote:Op zondag 29 december 2013 02:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die film was veelbelovend eerste helftEn toen kwam de tweede helft...
Maar welke mooie nod's naar de klassieker uit 39
quote:Op zondag 29 december 2013 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens Blöf reizen vrouwen ZO door Europa:
[ afbeelding ]
Niet echt efficiënt, vind ik.
Ze was niet geweldig, maar wel leuk om naar te kijkenquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not sure if...quote:
Sowieso jammer dat ze Bulgarije niet pakkenquote:Op zondag 29 december 2013 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen kunnen dat gewoon wat beter. Dat vindt Blöf althans, getuige hun songtekst. Ik zou dat natuurlijk niet durven te zeggen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:20 schreef Uccie het volgende:
[..]dat komt omdat mannen altijd willen kaartlezen
Nee jij niet natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat gewoon wat beter. Dat vindt Blöf althans, getuige hun songtekst. Ik zou dat natuurlijk niet durven te zeggen.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste van mijn stemlijstje
Avond moet het ook hebben van radio2quote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef Dven het volgende:
Zonder de tune had dit honderden plaatsen lager gestaan en zoniet uit de top2000. Schrikbarend.
De minste van de 4quote:
Komt ook alleen maar omdat ik The Who via hem heb leren kennenquote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De minste van de 4
Maar dan nog
quote:Op zondag 29 december 2013 02:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat ik The Who via hem heb leren kennensentiment en emotie hè...
Kikker he?quote:Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg altijd McCartney beelden bij dit
Het had ook zomaar een Beatles-nummer kunnen zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg altijd McCartney beelden bij dit
Ik dacht dat als kind altijd.quote:Op zondag 29 december 2013 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het had ook zomaar een Beatles-nummer kunnen zijn.
Enigszins mee eens. Al is het tekstueel wel een heel fraai nummer hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond moet het ook hebben van radio2
Wel de beste Beatle-plaat dan!quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het had ook zomaar een Beatles-nummer kunnen zijn.
Die drums hèquote:Op zondag 29 december 2013 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel de beste Beatle-plaat dan!
Avond mis ik in andere toplijstjes namelijk en in de Top2000 op 5quote:Op zondag 29 december 2013 02:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Enigszins mee eens. Al is het tekstueel wel een heel fraai nummer hoor.
Overigens moet ook Bohemian Rhapsody het van de Top2000 hebben. Bij lange na geen ultieme nummer 1! Maar wel het ultieme laatste nummer van het jaar
Vroege periode waar Paul nog de dienst uitmaakte. Dit had bijvoorbeeld zo van Wings kunnen zijnquote:Op zondag 29 december 2013 02:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor er weinig Beatlesque in
Kortom, een Elaikelaiset-rip offquote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een draak van een nummer dat ik ooit in een polka-versie heb uitgevoerd met een gelegenheids-coverband
Straniquote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef Strani het volgende:
Oh wat erg.. wat verschrikkelijk erg. Celine Dion..
Wacht maar, zo komt Ilse.quote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef Strani het volgende:
Hee, jou had ik vaker verwacht hierquote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef Strani het volgende:
Nee want Céline Dion.quote:Op zondag 29 december 2013 02:29 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk een hoop gezeik in de komende drie minuten in dit topic. Maar ergens is het wel een fraai gecomponeerd nummer met een diepe tekst waar veel mensen en zeker geliefdes zich in kunnen vinden. Verdient een plaats in de top 1000 van de top 2000. Zeker en vast
Niet bewust. Ik maak wel vaker grappen die anderen dan al gemaakt blijken te hebben. Eén van kloontjes dacht laatst nog leuk te zijn met oploskoffie, maar ja... - grap bleek ook al niet origineel meer.quote:Op zondag 29 december 2013 02:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kortom, een Elaikelaiset-rip off
Één van de beste films ooitquote:Op zondag 29 december 2013 02:30 schreef Uccie het volgende:
Oh nee...ook die beelden nog van die film
Alsof ik mijn trauma's vanavond nog niet genoeg heb herleefd
Ja, sorry. Ik ga beter m'n best doenquote:Op zondag 29 december 2013 02:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hee, jou had ik vaker verwacht hier
Liep die beter af?quote:Op zondag 29 december 2013 02:30 schreef Dven het volgende:
Laatst nog gezien in 3d. Alhoewel.. Jaar geleden alweer. Mooie herinnering wel
Eensquote:Op zondag 29 december 2013 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Één van de beste film ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |