Vind ik ook. Kitsch is wmb niet per se negatief.quote:Op zondag 29 december 2013 01:52 schreef Tijn het volgende:
Natuurlijk is dit onwijs kitscherig en pompeus. Maar dat maakt het niet slecht.
Over kitsch en guilty pleasures gesproken, ik vind "Music" van John Miles serieus een tof nummer
Staat #10 in mijn Top 100 allertijden. Vat voor mij de essentie van muziek perfect samen. Sowieso houd ik wel van bombastisch aangezette nummersquote:Op zondag 29 december 2013 01:52 schreef Tijn het volgende:
Natuurlijk is dit onwijs kitscherig en pompeus. Maar dat maakt het niet slecht.
Over kitsch en guilty pleasures gesproken, ik vind "Music" van John Miles serieus een tof nummer
Heb je hem niet te vaak gehoord? Ik deelde eerst ook je mening, maar dat is nu 10 jaar wel andersquote:Op zondag 29 december 2013 01:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat #10 in mijn Top 100 allertijden. Vat voor mij de essentie van muziek perfect samen. Sowieso houd ik wel van bombastisch aangezette nummers
Als anderen dat "kitsch" vinden, zal me dat aan de bips oxideren.
Precies.quote:Op zondag 29 december 2013 01:53 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Vind ik ook. Kitsch is wmb niet per se negatief.
Nee. Er zijn nummers die ik niet vaak genoeg kan horen. Nummers die de Top 10 van mijn Top 100 Allertijden staan, voldoen daar stuk voor stuk probleemloos aan.quote:Op zondag 29 december 2013 01:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je hem niet te vaak gehoord? Ik deelde eerst ook je mening, maar dat is nu 10 jaar wel anders
Hoor hem. "Het moet"quote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Innuendo is een voorbeeld van hoe kitsch wel moet. Het moet ergens op slaan.
Zelfs met mijn evengreens heb ik dat ik ze niet te vaak moet horenquote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er zijn nummers die ik niet vaak genoeg kan horen. Nummers die de Top 10 van mijn Top 100 Allertijden staan, voldoen daar stuk voor stuk probleemloos aan.
Jij beseft tenminste dat het kitsch is.quote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Innuendo is een voorbeeld van hoe kitsch wel moet. Het moet ergens op slaan.
Als je een keertje tijd hebt, zoek dan eens de muziek van Woodkid op. Maakt muziek met veel percussie en blazers, wil zijn luisteraars een euforisch gevoel meegeven. Check clips als Iron, Run Boy Run en - één van de beste nummers van 2013: I Love Youquote:Op zondag 29 december 2013 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bombasme hoeft niet, probeer het eerst maar straks soundend te krijgen...
Ja, het moet, anders is het gewoon onzinnig en valt het in het niets.quote:
Alsof je die nummers überhaupt vaak hoortquote:Op zondag 29 december 2013 01:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zelfs met mijn evengreens heb ik dat ik ze niet te vaak moet horen
Bij Woodkid klopt de basis in ieder gevalquote:Op zondag 29 december 2013 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je een keertje tijd hebt, zoek dan eens de muziek van Woodkid op. Maakt muziek met veel percussie en blazers, wil zijn luisteraars een euforisch gevoel meegeven. Check clips als Iron, Run Boy Run en - één van de beste nummers van 2013: I Love You
Nee dusquote:Op zondag 29 december 2013 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof je die nummers überhaupt vaak hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |