Ja ik ben altijd chagrijnig als hij me 's ochtends niet wakker maakt.quote:Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt
Overigens is Jan de Hoop de opperbaas der nieuwslezers
Nog 2 goede nummers met de Mac in het vooruitzicht. Daarna is het bagger.quote:Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En daarna holt de kwaliteit helaas achteruit
En dan krijg je die trien die het net voorlasquote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd chagrijnig als hij me 's ochtends niet wakker maakt.
Komt ie dan naar je huis toe om je wakker te maken?quote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd chagrijnig als hij me 's ochtends niet wakker maakt.
Ja tegenwoordig ook anderen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En dan krijg je die trien die het net voorlas
Ohh, daar heb ik tegenwoordig geen tijd meer voor. 6.30 opstaan en dan 7.20 wegquote:
Er zitten in het komend uur wel meer dan 2 goeie nummers hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 2 goede nummers met de Mac in het vooruitzicht. Daarna is het bagger.
Nee, maar mijn wekker loopt even voor half 7 af, dan pak ik in het donker mijn afstandsbediening om het ontbijtnieuws aan te zetten en als ik dan niet Jan de Hoop goedemorgen hoor zeggen, dan weet ik...het wordt weer zo'n dag.quote:Op zondag 29 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt ie dan naar je huis toe om je wakker te maken?
En "The Hostage"! Beroemd geworden dankzij Sjef van Oekel.quote:Op zondag 29 december 2013 02:04 schreef Dven het volgende:
Over Donna Summers gesproken. Bizar dat deze er niet in staat
Ouverture, maar het gaat gepaard met zoveel prut dat ik mijn bed weer ga opzoeken.quote:Op zondag 29 december 2013 02:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zitten in het komend uur wel meer dan 2 goeie nummers hoor.
KnutDeIJsbeerquote:
en broer van Didoquote:Op zondag 29 december 2013 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Rond 2000 is dit nummer nog eens ontzettend fijn geremixt door Rollo (van Faithless)
Hahaha, Hij heeft een hele fijne stemquote:Op zondag 29 december 2013 02:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar mijn wekker loopt even voor half 7 af, dan pak ik in het donker mijn afstandsbediening om het ontbijtnieuws aan te zetten en als ik dan niet Jan de Hoop goedemorgen hoor zeggen, dan weet ik...het wordt weer zo'n dag.
En dat terwijl je niet luistertquote:
Was het maarquote:
quote:
Ben alweer een tijdje aan het zondigenquote:Op zondag 29 december 2013 02:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat terwijl je niet luistert
Die clipquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pak dan "Love Is All" ook nog mee, dat nummer rockt
ok, okquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pak dan "Love Is All" ook nog mee, dat nummer rockt
Dan mag je genieten van de Handsome Poetsquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje aan het zondigen
Oehhh, die . Mooie jaquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
Het is dat Enya in dit uur zit...anders had ik Celine niet volgehouden
Maar het is ook echt geweldig gezongen door Ronnie James Dio. En het is sowieso een goed nummer. Dusquote:
Ik vind de beste Stonesplaat en een matig radiohitje uit postpunkrevival-land niet echt bij elkaar passenquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Dven het volgende:
Nummers die perfect op elkaar inpassen wanneer achter elkaar gedraaid en niet van hetzelfde album :
The Rolling Stones - She's A Rainbow
Kaiser Chiefs - Ruby
Echt waar. Probeer eens
Hoor jij nog Enya klanken bij de filmmuziek van Titanic?quote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
Helaas is Pour Que Tu M'Aimes Encore al geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
Klopt, kloptquote:
Ach, die draai ik toch te vaak af.. was vroeger fan van Enyaquote:Op zondag 29 december 2013 02:06 schreef Uccie het volgende:
Nee, maar dat houdt mij op de beenquote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoor jij nog Enya klanken bij de filmmuziek van Titanic?
Zowaar beweging!quote:
quote:
Oh dat album moet ik maar eens gaan beluisteren.quote:Op zondag 29 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, kloptRollo heeft trouwens het meest recente studioalbum van Dido geproduceerd. En dat klinkt allemaal weer erg fijn. Hij is veel meer all-round geworden de laatste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |