quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Innuendo > Bohemian Rhapsody
Maar dat geheel terzijde.
Waarom zou je in vredesnaam zelf iets dooddraaien?quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee dus
Ik bedoel ook zelf draaien
Ben ik het ergens mee eensquote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In die zin is het ook een hoogtepuntquote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat einde van Music, dan lig ik altijd dubbel. Zo over the top kan niet meer overtroffen worden
Breakthru is mijn favoriet.quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mee eens, maar tis wel allebei kitscherig voor Queen-begrippen, die normaal wel bombastisch zijn maar over het algemeen niet zoals op die 2 platenquote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij draait nooit eigen muziek vaak?quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zelf iets dooddraaien?
Ik draai meestal verschillende muziek.quote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij draait nooit eigen muziek vaak?
Ik heb ook een nummer gedraaid:quote:Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee dus
Ik bedoel ook zelf draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Show must go on en Who wants to live foreverquote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete Queen is Show Must Go On en Somebody to Love
Bohemian Rhapsody is cult en classic. Het laatste nummer dat je voor het voorbijgaan van het jaar wil horen. Ik stem er altijd op. Enkel omdat ik de kans dat een ander nummer op 1 komt zo klein mogelijk te makenquote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar tis wel allebei kitscherig voor Queen-begrippen, die normaal wel bombastisch zijn maar over het algemeen niet zoals op die 2 platen
Dat soort momenten ken ik.quote:Op zondag 29 december 2013 01:59 schreef Dven het volgende:
In een top2000 loos kwartiertje stond dit nummer op de bulgaarse radio aan. precies toen ik de discussie met mijn vriendin had. Over onze perikelen.
Het leven hangt van toevalligheden aan elkaar
Maak je zelf ook muziek?quote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij draait nooit eigen muziek vaak?
Dont stop me know is het eerste nummer dat ik aanzet wanneer nieuwjaar geweest isquote:Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete Queen is Show Must Go On en Somebody to Love
Don't Stop Me Now is ook fijn.quote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn Show must go on en Who wants to live forever
Ik snap je jaquote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is cult en classic. Het laatste nummer dat je voor het voorbijgaan van het jaar wil horen. Ik stem er altijd op. Enkel omdat ik de kans dat een ander nummer op 1 komt zo klein mogelijk te maken
Muziek niet van de radio bedoel ikquote:
Ze maakt nog meer fouten dan Joeri Stubinitskyquote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef FritsFlits het volgende:
Die nieuwslezeres is echt dronken. Was ze bij RTL ook al
Mijne ook.quote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn Show must go on en Who wants to live forever
Dat is wel zo gegroeid. Boudewijn en Eagles werken nietquote:Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is cult en classic. Het laatste nummer dat je voor het voorbijgaan van het jaar wil horen. Ik stem er altijd op. Enkel omdat ik de kans dat een ander nummer op 1 komt zo klein mogelijk te maken
Jawel, ik vind heel veel van Queen fijn. Maar deze winnen het uiteindelijk altijd.quote:
Dat is op zich een knappe prestatie.quote:Op zondag 29 december 2013 02:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze maakt nog meer fouten dan Joeri Stubinitsky
Bij RTL zat ze 's ochtendsquote:Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zit niet voor niks om 2 uur 's nachts natuurlijk
als Jan er niet wasquote:
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |