Zo blij dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op zondag 29 december 2013 02:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Enya stond eerst op de planning om Titanic te doen
Het einde van de Stonesplaat en het liedje van de Kaiser Chiefs passen in elkaar. Het effect is echt heel tof. Probeer maar eensquote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de beste Stonesplaat en een matig radiohitje uit postpunkrevival-land niet echt bij elkaar passen
Je hoort wel een beetje recycle materiaal dat James Horner er toen in heeft gestoptquote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo blij dat ze dat niet gedaan heeft
Ik ook!quote:Op zondag 29 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit nummer trouwens veel beter dan "Avond", om maar eens een vergelijking te maken....
Ik geloof, ik geloof, ik geloof je welquote:Op zondag 29 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit nummer trouwens veel beter dan "Avond", om maar eens een vergelijking te maken....
Ik zal het ns proberen. Maar She's a Rainbow is zoveel beterquote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Het einde van de Stonesplaat en het liedje van de Kaiser Chiefs passen in elkaar. Het effect is echt heel tof. Probeer maar eens
Die film heb ik 1x gezien....3u van mijn leven die ik nooit meer terugkrijgquote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hoort wel een beetje recycle materiaal dat James Horner er toen in heeft gestopt
quote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die film heb ik 1x gezien....3u van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg
quote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef FritsFlits het volgende:
Everywhere
een van de eerste nummers die ik draaide op de rado
Sowieso mee eensquote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal het ns proberen. Maar She's a Rainbow is zoveel beter
Genot en Hey Marlous na elkaar?quote:Op zondag 29 december 2013 02:10 schreef Dven het volgende:
Volgens mij ooit nog eens een topic over gemaakt. Zo'n reeks van plaats hier liedjes die achter elkaar plaatsen. Natuurlijk direct verpest zoals goed FOK! doet
Misschien zonder die jankende kate en veel te laat verzuipende Leo een stuk beter te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik heb de 2 CD's van James Horner
Ik houd sowieso wel van soundtracks. Denk niet dat je die bombastische OST van Titanic trekt eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2013 02:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien zonder die jankende kate en veel te laat verzuipende Leo een stuk beter te doen.
Is natuurlijk niet zo Radio2 en een beetje een meukhitje.. echte Macfans van de oude periode of van de Rumoursperiode zullen hier niet op stemmen normaal gesprokenquote:
Die van de 3 LOTR-films heb ik ook...is het erger?quote:Op zondag 29 december 2013 02:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik houd sowieso wel van soundtracks. Denk niet dat je die bombastische OST van Titanic trekt eigenlijk
Yup alleen is de Tune dan van Metropole orkestquote:Op zondag 29 december 2013 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik het goed heb gelezen, is "Overture" van The Who trouwens het themanummer van de Top 2000. Het nummer staat dus zelf ook in de lijst en zodadelijk, op nummer 851
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |