ik maakte een typoquote:
Je kunt niet zeggen dat het niet divers is iigquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:05 schreef Burner82 het volgende:
Een 80-jarige, een 9-jarige en een dance groep... wtf?
quote:
Ik mis een negerquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat het niet divers is iig
nounounou.swfquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nu hoop ik dat ze echt dood valt
Twerken 2.0quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef hunter2011 het volgende:
Ga liggen meid, op de grond met je tong uii je mond
En in het asiel?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef CherryOnTop het volgende:
in las vegas als een dode hond op straat liggen
quote:
hahahahaquote:
geweldigquote:
amira ligt dood op de grondquote:
Nederland mag best een eigen Miley Cyrusquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef hunter2011 het volgende:
Ik voorspel nu al binnen 1 jaar is Amira een soort Lindsey Lohan of Paris Hilton in alle roddelbladen te vinden met rare capriolen.
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
Wacht maar tot ze de baard in de keel krijgt
Van die knallers met confetti er in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Blester het volgende:
Wat waren die twee klappen net door het nummer heen?
een gif zou beter zijnquote:
arme katquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Haha, mijn kat schrok tot 2 keer toe van mij toen ik juichte voor Amira.
Moet je zien GEWELDIG! Hoogtepunt van HGT. En de gezichten van Gordon en Chantal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen maar even zoeken of ik dat fragment kan vinden.
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 22:03:06#hgt WTF Amira die spoort niet?! Haha reageer retweet
Horen we nog wel iets van de winnaar van vorig jaar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je hoort toch nooit weer wat van haar
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 22:05:28#hgt Oké ik geloof is spoken, heksen en paranormale freaks
reageer retweet
Als zelfs Mental Theo dat zegtquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 22:03:06#hgt WTF Amira die spoort niet?! Haha reageer retweet
Theo snapt hetquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 22:09:11#hgt let op zometeen stijgt ze op en vliegt ze een rondje
#Amira reageer retweet
Ik mis echt altijd alles, goals, noem maar opquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moet je zien GEWELDIG! Hoogtepunt van HGT. En de gezichten van Gordon en Chantal.
Die realiseren zich nu ook dat Amira van de pot gerukt is.
goor lag bijna op de grond van het lachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moet je zien GEWELDIG! Hoogtepunt van HGT. En de gezichten van Gordon en Chantal.
Die realiseren zich nu ook dat Amira van de pot gerukt is.
Nope. Had liever Four Horsemen gezien ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
Maar om eerlijk te zijn de enige terechte winnaar ..
Of die moslim die danste als een robot.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Had liever Four Horsemen gezien ofzo.
een levenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis echt altijd alles, goals, noem maar op
Het leek wel alsof ze een toeval kreeg. Robert kreeg toch een beetje paniek volgens mij....quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
goor lag bijna op de grond van het lachen
Four Horsemen!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Had liever Four Horsemen gezien ofzo.
Ze bleef ook wel achterlijk lang liggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ze een toeval kreeg. Robert kreeg toch een beetje paniek volgens mij....
Ook alleen maar omdat die dan moet gaan improviseren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ze een toeval kreeg. Robert kreeg toch een beetje paniek volgens mij....
Staat niet op de autocue zoiets....quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat die dan moet gaan improviseren.
Denk het wel...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Staat niet op de autocue zoiets....
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Wie heeft er een betere foto? Dat ze zo ligt. Dan maak ik een painttopic in ONZ
Dat snufje autisme (of hoe je het dan ook wil noemen, tegenwoordig noemen ze al het vreemde gedrag autismequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef ato het volgende:
Is het kind niet autistisch?Dat kan het wel verklaren.
Maar sorry, kippevel bij het opnieuw zingen, zij doet het goed op de valse noten na.
Zij kan echt groeien in haar genre en als zij door gaat groot worden.
Maar zijn niet alle opera zangersessen vreemde vogels?
http://rtlxl.nl/#!/gemist/hollands-got-talent-227457quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Niet zo snel met diagnoses smijten zeg. Wat oppervlakkig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef ato het volgende:
maak een gif bittequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://rtlxl.nl/#!/gemist/hollands-got-talent-227457
Video wordt zo geupload. Dan kan er een screenshot gemaakt worden
Susan Boyle, ook van BGT stond er ook om bekend als ze zin had om tijdens een optreden haar jurk of rok op te trekken om het publiek haar onderbroek te laten zien. Weet niet of ze het nog doet, maar ze deed het in het begin wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef ato het volgende:
Maar sorry, kippevel bij het opnieuw zingen, zij doet het goed op de valse noten na.
Zij kan echt groeien in haar genre en als zij door gaat groot worden.
Maar zijn niet alle opera zangersessen vreemde vogels?
Moet wel betalen om de uitzending te mogen zien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://rtlxl.nl/#!/gemist/hollands-got-talent-227457
Video wordt zo geupload. Dan kan er een screenshot gemaakt worden
Fragmenten zijn gratis (filter links)quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Moet wel betalen om de uitzending te mogen zien.
Toen ze het Gouden Ticket kreeg en die snippers naar beneden vielen keek ze ook al op een aparte - autistische - manier naar boven. Met een rare blik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat snufje autisme (of hoe je het dan ook wil noemen, tegenwoordig noemen ze al het vreemde gedrag autisme) merkte ik ook al op ja.
Gediagnosticeerd met Asperger...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Susan Boyle, ook van BGT stond er ook om bekend als ze zin had om tijdens een optreden haar jurk of rok op te trekken om het publiek haar onderbroek te laten zien. Weet niet of ze het nog doet, maar ze deed het in het begin wel.
Nu maar hopen dat dat fragment er tussen zit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fragmenten zijn gratis (filter links)
Die komt zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat dat fragment er tussen zit.
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Villas_Rubin het volgende:
Pfff, wat triest zeg, om het te gaan hebben over autisme bij een 'bijzonder kind'. Geeft wel aan op wat voor niveau mensen tegenwoordig zitten qua persoonsbeoordeling.
Gissen mag zeker. Ik sta er zelfs wel achter. (heb er ook mee gewerkt)quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef ato het volgende:
Grapje, maar ik sta niet raar te kijken dat het kind wat mankeert. Haar prachtig talent en raar manier van communiceren doet mij autistisch aan.
En ik werk er mee, maar zeg niet dat ik het allemaal weet hoor.
Maar ik mag toch wel gissen?
Ze leek meer op schildpaddie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.
bizar he! En ze blijft ook echt lang liggen. Als ze het nou heel kort doet.. dan nog is het gestoord, maar zo lang?! WTF echt.quote:
Dat kun je helemaal nog niet altijd zo makkelijk zeggen bij jonge kinderen. Je kent zo iemand nu ook alleen van op tv. Dan moet je sowieso al niet te veel afgaan op je eigen drang een tv-verschijning te doorgronden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef ato het volgende:
Grapje, maar ik sta niet raar te kijken dat het kind wat mankeert. Haar prachtig talent en raar manier van communiceren doet mij autistisch aan.
En ik werk er mee, maar zeg niet dat ik het allemaal weet hoor.
Maar ik mag toch wel gissen?
Als ik dr gezicht zie wanneer ze zingt ...komt het idd wat in de richtingquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:29 schreef ato het volgende:
Mag je niets meer zeggen het is toch Fok?
Ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar zij autistisch aandoet.
Of het is een raar kind met een groot talent..
Nee, Reality vond ik toch beter.. een hele op elkaar ingespeelde groep, in paar weken tijd nieuwe choreo.. Vind ik beter dan 1 meiske dat al jaren lang een liedje oefent.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Zou ze flauw zijn gevallen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
bizar he! En ze blijft ook echt lang liggen. Als ze het nou heel kort doet.. dan nog is het gestoord, maar zo lang?! WTF echt.
Ach, das toch gewoon grappigquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]
Okee sorry niet heel professioneel. maar het is mijn eerste gif ooit gemaakt
Dan bleef ze nog veel te lang liggen dan sociaal gewenst is. En dat zou ze dan moeten weten als ze: uit een redelijk intellectueel gezin, netjes opgevoed en is ze simpelweg heel positief en vrolijk tot nu toe, als negenjarige." isquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal nog niet altijd zo makkelijk zeggen bij jonge kinderen. Je kent zo iemand nu ook alleen van op tv. Dan moet je sowieso al niet te veel afgaan op je eigen drang een tv-verschijning te doorgronden.
Volgens mij is ze gewoon afkomstig uit een redelijk intellectueel gezin, netjes opgevoed en is ze simpelweg heel positief en vrolijk tot nu toe, als negenjarige.
Nee normaal niet maar het leek er wel een beetje op alsof ze flauw viel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan lig je niet met je armen en benen in de lucht.
Is helemaal niet triest. Er mag toch over gesproken worden? Feit is dat ze voor een 9-jarig kind zich anders gedraagt en anders communiceert. Ze lijkt zichzelf al heel veel volwassen 'trekjes' te hebben aangeleerd die niet echt van haar zelf zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Villas_Rubin het volgende:
Pfff, wat triest zeg, om het te gaan hebben over autisme bij een 'bijzonder kind'. Geeft wel aan op wat voor niveau mensen tegenwoordig zitten qua persoonsbeoordeling.
nou, ik had heel even zoiets van WTF er is toch niet écht iets ergs aan de hand nu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
Ze bleef zolang liggen tot men bijna begon te panieken,,, Knap
Apart dat ik dat helemaal gemist hebquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
Ze bleef zolang liggen tot men bijna begon te panieken,,, Knap
Ik dus ook, ik zat net even iets anders te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Apart dat ik dat helemaal gemist heb
Moet je volgende keer even gewoon blijven kijken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Apart dat ik dat helemaal gemist heb
Zie je daar wel ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga door naar darten.. Whitlock tegen White
En ik krijg geen bedankje? nou zegquote:
Dan zou ze toch niet in die houding liggenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou, ik had heel even zoiets van WTF er is toch niet écht iets ergs aan de hand nu?
Ik doe met u mee. Staat al op trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef Burner82 het volgende:
quote:
Ja das waar en daarom vond ik het verwarrend, omdat het zo lang duurde ging ik twijfelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zou ze toch niet in die houding liggen
Sluit me ook aan bij de autisme-vermoedens die hierboven al geuit werden.
Hier ook al sinds het einde van dat eng kind...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Ik doe met u mee. Staat al op trouwens.
same herequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef Burner82 het volgende:
Haha... ach, ik moest er wel om lachen. Trapte er ook een beetje in en dacht dat er misschien écht wat aan de hand was. Dus grap geslaagdquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:41 schreef Burner82 het volgende:
Hier ook al sinds het einde van dat eng kind...
Dat wel, maar niet bedacht of gewild door een kind van 9 op zo een podium en zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:43 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Haha... ach, ik moest er wel om lachen. Trapte er ook een beetje in en dacht dat er misschien écht wat aan de hand was. Dus grap geslaagdkan ik wel waarderen dan.
Idd, misschien wel een genie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef Burner82 het volgende:
Dat wel, maar niet bedacht of gewild door een kind van 9 op zo een podium en zo
Zo wel... of gestoord, of briljant. Maar dat is een dunne scheiding
Ach boeie... laat mensen toch gewoon doen wat ze doen en boeiend als iets 'niet normaal' is afwijkt van wat 'we' als normaal beschouwen. Al helemaal jonge kids niet langs die meetlat leggen. Die moeten gewoon lekker onbezonnen door het leven kunnen gaan en niet volgens hokjesdenken beoordeelt worden door ons volwassenen. Het is al lomp genoeg da er in de volwassenenwereld zo veel aan amateur-diagnose wordt gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:56 schreef ato het volgende:
En nee dit is niet normaal kind gedrag.
Ik heb alles gezien op tv voor kinderen, maar ergens waren het altijd nog kindreen Amira niet.
En nee ik ken het kind niet en zal het nooit kennen, maar ergens klopt het niet bij dit kind.
Nogmaals neemt niet weg, dat ik kippevel kreeg bij haar uitvoering.
Ik hou van opera,
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef Anonymousz het volgende:
benny maak een gif
of iemand anders
quote:AMIRA GEWONNEN!!! Niet te geloven wat 'n wonderkind. Aan de ene kant gun ik 't haar en verdient ze 't ook, maar aan de andere kant ben ik bang of ze 't wel aankan? Ik bedoel maar 'n kind van 9 optreden in Las Vegas. Het sum van 't sum. Alleen dé allergrootste der aarde komen daar. En als je dat als 9 jarige al meemaakt wat moet je dan als je 20 bent? Wat ik hier al eerder schreef, als je niet in reïncarnatie gelooft, nou dan geloof je 't nu wel. Dit kan namelijk NIET!!! Het is ONMOGELIJK om dit te zingen als 9 jarige notabene ZONDER zangles. Ik ben er van overtuigd dat de geest van 'n overledene, Maria Calles?, in dat lichaampje zit. Daarbij is ze zó mooi, zó lief je zou bijna denken dat ze 'n Engel is. Ik hoop dat ze niet geestelijk vermoordt wordt door die gladjanuussen die haar nu al contracten proberen aan te smeren. God behoede haar.
thanks manquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef MissJ het volgende:
@DanKaraty: Congrats to Amira! From @CJanzenNews and me! http://twitter.com/DanKaraty/status/417055184993275904/photo/1
Zit op mobiel, dus kan geen tweet quote maken, sorry
Wordt de nieuwste hit in 2014!quote:Op zondag 29 december 2013 00:24 schreef iBenny het volgende:
Oh. Dat gaat dus nog wel een dingetje worden he
quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef MissJ het volgende:
@DanKaraty: Congrats to Amira! From @CJanzenNews and me! http://twitter.com/DanKaraty/status/417055184993275904/photo/1
Zit op mobiel, dus kan geen tweet quote maken, sorry
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis echt altijd alles, goals, noem maar op
Dit dus. Man, man, man. Wat een gestrooi met diagnoses voor een kind van 9 die je ongeveer 3x op tv hebt gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 09:19 schreef female81 het volgende:
Tja, misschien wilde ze gewoon een geintje uithalen. Op die leeftijd heeft nog niet iedereen het besef dat dat niet zo goed gaat vallen.
Onbezonnen was het allerminst. Zo zag het er tenminste niet uit. Dit had ze allang bedacht dat ze dat zo zou gaan doen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Man, man, man. Wat een gestrooi met diagnoses voor een kind van 9 die je ongeveer 3x op tv hebt gezien.
Vond het gewoon normaal, onbezonnen gedrag van een negenjarige.
Waarschijnlijk gewoon met haar ouders van te voren besproken. Misschien hebben zij het wel bedachtquote:Op zondag 29 december 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
Vreemd eigenlijk, bedacht ik achteraf, dat haar ouders niet naar voren kwamen rennen, je schrikt je toch rot als je kind opeens zoiets doet?
Je zou het bijna denken ja, je hoorde de ouders ook niet eens schreeuwen of zo. Terwijl amira best wel lang bleef liggen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon met haar ouders van te voren besproken. Misschien hebben zij het wel bedacht
Denk dat je in 2014 allerlei kinderen straks in rijtjes op de grond ziet liggen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken ja, je hoorde de ouders ook niet eens schreeuwen of zo. Terwijl amira best wel lang bleef liggen.
Misschien doet ze dit wel dagelijks en zijn de ouders het inmiddels volkomen gewendquote:Op zondag 29 december 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
Vreemd eigenlijk, bedacht ik achteraf, dat haar ouders niet naar voren kwamen rennen, je schrikt je toch rot als je kind opeens zoiets doet?
Inderdaad, zoals echt alles van te voren bedacht is bij haar, hopelijk houden ze haar voorlopig een beetje uit de aandacht, anders raakt dat kind nog verder verpest.quote:Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon met haar ouders van te voren besproken. Misschien hebben zij het wel bedacht
De ouders zien eurotekensquote:Op zondag 29 december 2013 10:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals echt alles van te voren bedacht is bij haar, hopelijk houden ze haar voorlopig een beetje uit de aandacht, anders raakt dat kind nog verder verpest.
Maar ja, haar ouders vinden het vast geweldig, dus die zullen het juist wel aanmoedigen.
+1quote:Op zondag 29 december 2013 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Man, man, man. Wat een gestrooi met diagnoses voor een kind van 9 die je ongeveer 3x op tv hebt gezien.
Vond het gewoon normaal, onbezonnen gedrag van een negenjarige.
Precies, zij komt juist op mij over als een kind dat haar leeftijd ver vooruit is en dit soort dingen bewust doetquote:Op zondag 29 december 2013 10:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Onbezonnen was het allerminst. Zo zag het er tenminste niet uit. Dit had ze allang bedacht dat ze dat zo zou gaan doen.
Dat een kind op veel fronten volwassen(er) overkomt, betekent nog steeds niet dat ze het zijn. Het is en blijft een kind van 9.quote:
neequote:Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Dit soort dingen heeft iedereen wel eens gedaan op die leeftijd
Ik ook niet. Ik ging op die leeftijd touwtje springen met vriendinnen, belletje trek. Zelfs bij mensen aanbellen om de weg te vragen in de wijk waar we zelf woondenquote:
Hmm, bij the Voice kids gedragen die kinderen zich meestal wel gewoon gepast eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Mijn eerste reactie was ook meteen: WTF doet dat mens opeens?!
Maar veel mensen lijken te vergeten (vergeet ik ook wel eens) dat Amira pas 9 is. Van een kind van 9 kan je niet een hele avond lang (in een finale van een gerespecteerd programma) politiek correcte antwoorden en ''normale'' reacties verwachten. Tuurlijk word ze gepushed door haar vader en komt ze meestal te volwassen over, maar een kind van 9 wilt (normaal gesproken) gewoon nog lekker maf doen, grapjes maken en mensen in de maling nemen.
Ze bleef natuurlijk te lang liggen waardoor het op een gegeven moment tenenkrommend werd, maar het is haar wel gelukt om (bijna) iedereen te laten schrikken. (Vooral die Robert ten Brink die gelijk voor onrust zorgde door meteen naar die EHBO te vragen).
En om nou meteen te denken dat ze autisme of iets heeft.. Dit soort dingen heeft iedereen wel eens gedaan op die leeftijd
Ja inderdaadquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmm, bij the Voice kids gedragen die kinderen zich meestal wel gewoon gepast eigenlijk.
Vond Robert ten Brink het juist heel goed oplossen, haar een hand toe steken en zeggen dat ze gewoon op moest staan.
Wel te merken dat hij zelf kinderen heeft.quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja inderdaadHij zei volgens mij nog net niet 'En nu ophouden met dat rare gedrag!'
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die zijn ook bijna allemaal minimaal elf (die twee jaar verschil betekent in de praktijk heel erg veel, qua ontwikkeling).quote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmm, bij the Voice kids gedragen die kinderen zich meestal wel gewoon gepast eigenlijk.
Zeker. Gek doen, kattekwaad uithalen, aandacht trekken, het hoort er allemaal bij. Ik moet wel zeggen dat dit meisje extreem zichzelf is op tv, ik zou met zoveel camera's en vreemde mensen om me heen wat bedeesder zijn geweest vroeger.quote:Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef Zanger_Rinus het volgende:
En om nou meteen te denken dat ze autisme of iets heeft.. Dit soort dingen heeft iedereen wel eens gedaan op die leeftijd
quote:Holland's Got Talent sluit af met record
De finale van Holland’s Got Talent 6 wist zaterdagavond bijna 2,4 miljoen kijkers te boeien op RTL 4, goed voor 30,6 procent marktaandeel. Daarmee is het de meest bekeken aflevering van de afgelopen serie. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Van de negen afleveringen die voorafgaand aan de finale te zien waren, wisten er drie meer dan twee miljoen kijkers te boeien. De minst bekeken aflevering stond tegenover het Koninkrijksconcert en trok 1,4 miljoen kijkers.
De finale van Holland’s Got Talent deed het aanzienlijk beter dan de finale van vorig jaar, toen het slot tot teleurstelling van Gordon slechts 1,9 miljoen kijkers trok. “Dat viel me toch een beetje tegen“, zei de entertainer destijds.
Holland’s Got Talent is sinds 2010 te zien op RTL 4. De eerste RTL 4-editie sloot af met bijna 2,6 miljoen kijkers; de tweede editie met ruim 2,5 miljoen kijkers.
De eerste twee seizoenen van Holland’s Got Talent waren bij SBS 6 te zien. De finales waren toen goed voor 1,0 en 1,1 miljoen kijkers.
Dat broertje inderdaad...quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
En dan dat broertje, helemaal in stijl gekleed, moet ook voor de camera's. Verplicht meeliften op het succes van je zus.
Uiteraard vooraf bedacht, besproken en geoefend.
Als zoiets spontaan gebeurt, kan ik het nog wel schattig vinden. Maar dit gescripte toneelstukje, nee.
De ouders doen hun kinderen ook geen plezier door ze dergelijk gedrag aan te leren.
Op deze manier krijgt ze straks het etiketje 'aanstellerige diva'.
Bij de auditie viel me dat al op. Ze droomde van drommen mensen en dat zij dan staat te wuiven.....brrr.
Maar, ze zingt fantastisch. Natuurtalent.
Laat haar a.u.b. ook kind blijven.
Mee eens, verschrikkelijk was dat broertje zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
En dan dat broertje, helemaal in stijl gekleed, moet ook voor de camera's. Verplicht meeliften op het succes van je zus.
Uiteraard vooraf bedacht, besproken en geoefend.
Als zoiets spontaan gebeurt, kan ik het nog wel schattig vinden. Maar dit gescripte toneelstukje, nee.
De ouders doen hun kinderen ook geen plezier door ze dergelijk gedrag aan te leren.
Op deze manier krijgt ze straks het etiketje 'aanstellerige diva'.
Bij de auditie viel me dat al op. Ze droomde van drommen mensen en dat zij dan staat te wuiven.....brrr.
Maar, ze zingt fantastisch. Natuurtalent.
Laat haar a.u.b. ook kind blijven.
ik denk oktober 2014quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Mee eens, verschrikkelijk was dat broertje zeg.Hoe hij in die halve finale ook meteen dat podium af stormt om gezellig mee te gaan zwaaien met Amira. En dan dat optillen.
Is het overigens al bekend wanneer het volgende seizoen begint?
Inderdaad, ze zijn zo gecoached, omdat dat 'schattig' overkomt, lijkt het.quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Mee eens, verschrikkelijk was dat broertje zeg.Hoe hij in die halve finale ook meteen dat podium af stormt om gezellig mee te gaan zwaaien met Amira. En dan dat optillen.
Hebben mensen hier ooit misschien over nagedacht dat Amira ongeveer in dezelfde leeftijdscatagorie zit als dr broertje?quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Is het overigens al bekend wanneer het volgende seizoen begint?
Welja. Je ziet bij dit soort talentenjachten trouwens zo vaak de ganse familie voor de camera verschijnen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Hebben mensen hier ooit misschien over nagedacht dat Amira ongeveer in dezelfde leeftijdscatagorie zit als dr broertje?
En dat Amira enorme aandacht van alle kanten krijgt, waardoor dat broertje in haar enorme schaduw komt te staan?
Ergens is het toch wel logisch dat ze dat mannetje ook even in de spotlights zetten dan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kind-blijven.dhtmlquote:'Amira moet wel gewoon kind blijven'
Een meisje van 9 won zaterdag talentenjacht Holland's Got Talent. Amira beschikt over een fenomenale operastem. Haar optreden werd 20 miljoen keer bekeken op Youtube. Maar wat nu?
Even leek het Amira teveel te worden. Tijdens de finale-uitzending, afgelopen zaterdagavond, stortte ze ineens ter aarde op het podium. Ze lag op haar rug, stak handen en voeten in de lucht. Het publiek schrok - maar het bleek een grapje. Lachend stond ze weer op om de zege binnen te halen.
Het lijkt wel of het haar niks doet, zegt haar vader, Gerrit Willighagen. 'Ze vindt het prachtig om op te treden. Ze zingt, gaat daarna vrolijk naar huis en speelt een dag later weer met haar poppen of met vriendinnetjes. Ze vindt het gewoon leuk.' En, zo zegt haar vader, zo zou het moeten blijven. Gewoon, lekker zingen. Maar kan dat? 'Het is heel onwerkelijk. Van fans krijgt ze bloemen, kaartjes, knuffels. En de burgemeester kwam op bezoek.'
Rond het meisje dreigt een circus te ontstaan. Immers: aan een kind met zo'n unieke gave valt geld te verdienen. Maar er zijn beperkingen: de inspectie van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid hanteert strikte regels voor kinderen tussen de 7 en 13 jaar.
Fans
'Haar mogelijkheden zijn beperkt, en dat is maar goed ook', zegt Willighagen. 'Want Amira moet wel gewoon kind blijven. Dat wil ze zelf ook, zegt ze.' Maar niks doen is ook geen optie. 'Amira is aan haar fans verplicht een vervolg te geven aan deze overwinning. Je kunt de mensen niet een worst voorhouden en lekker maken en die worst dan wegtrekken. Er komen zoveel aanbiedingen binnen, maar ze mag de leuke dingen eruit pikken.'
Waar dat toe kan leiden, kan het wonderkind alvast afkijken van haar bijna even jonge voorganger: het zangeresje Aliyah, dat 2 jaar geleden op 11-jarige leeftijd hetzelfde programma won. Ze kreeg de mogelijkheid om in alle rust een carrière op te bouwen in de muziekbusiness. Ze scoorde al een reeks hitjes. Afgelopen zomer verscheen haar debuutalbum en trad ze op in de Amsterdamse poptempel De Melkweg.
En zo moet het voorlopig ook met het wonderkind Amira gaan, vindt haar vader. 'Ze wil spelen met haar vriendinnen, ze zit op turnen en atletiek en ze moet gewoon naar school. Wij denken niet aan gouden bergen. Zoveel mogelijk geld gaan verdienen is nu echt niet onze strategie.'
Typisch Nederlandse afgunst. Als iemand kennelijk iets bijzonders kan dan zal er wel wat aan die persoon mankeren. Dankzij dit soort shows is middelmatigheid troef gelukkig alleen nog bij de publieke omroepen te zien waar je lekker alles kunt afzeiken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Villas_Rubin het volgende:
Naar mijn mening heeft elk kind wel ergens talent voor.quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef BzP het volgende:
Hebben mensen hier ooit misschien over nagedacht dat Amira ongeveer in dezelfde leeftijdscatagorie zit als dr broertje?
En dat Amira enorme aandacht van alle kanten krijgt, waardoor dat broertje in haar enorme schaduw komt te staan?
Ergens is het toch wel logisch dat ze dat mannetje ook even in de spotlights zetten dan.
misschien wilde ze een nieuwe trend setten, naast planking en owling nu het... tja...quote:
"spelende vrouw, wat heb je nu geleerd"quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:05 schreef najazeg het volgende:
[..]
misschien wilde ze een nieuwe trend setten, naast planking en owling nu het... tja...
mja gezien haar leeftijd leek me dat gewoon een manier om extra aandacht te trekken. Gewoon kinderlijkheid eigenlijk. Ze had het niet moeten doen maar om nou te zeggen dat je dan autistisch bent gaat mij wat ver.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 29 december 2013 09:19 schreef female81 het volgende:
Tja, misschien wilde ze gewoon een geintje uithalen. Op die leeftijd heeft nog niet iedereen het besef dat dat niet zo goed gaat vallen.
gelukkig dan maar... Van een vader als die van Micheal Jackson wordt je immers niet gelukkig. Die ging het echt alleen maar om de poen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Welja. Je ziet bij dit soort talentenjachten trouwens zo vaak de ganse familie voor de camera verschijnen.
En verder:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kind-blijven.dhtml
Klinkt behoorlijk reëel en gezond allemaal.
"om op mijn rug met mijn onderbroekje zichtbaar voor iedereen op TV mensen te laten denken WTF doet ze nu, is ze wel normaal?"quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
"spelende vrouw, wat heb je nu geleerd"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |