quote:AMIRA GEWONNEN!!! Niet te geloven wat 'n wonderkind. Aan de ene kant gun ik 't haar en verdient ze 't ook, maar aan de andere kant ben ik bang of ze 't wel aankan? Ik bedoel maar 'n kind van 9 optreden in Las Vegas. Het sum van 't sum. Alleen dé allergrootste der aarde komen daar. En als je dat als 9 jarige al meemaakt wat moet je dan als je 20 bent? Wat ik hier al eerder schreef, als je niet in reïncarnatie gelooft, nou dan geloof je 't nu wel. Dit kan namelijk NIET!!! Het is ONMOGELIJK om dit te zingen als 9 jarige notabene ZONDER zangles. Ik ben er van overtuigd dat de geest van 'n overledene, Maria Calles?, in dat lichaampje zit. Daarbij is ze zó mooi, zó lief je zou bijna denken dat ze 'n Engel is. Ik hoop dat ze niet geestelijk vermoordt wordt door die gladjanuussen die haar nu al contracten proberen aan te smeren. God behoede haar.
thanks manquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef MissJ het volgende:
@DanKaraty: Congrats to Amira! From @CJanzenNews and me! http://twitter.com/DanKaraty/status/417055184993275904/photo/1
Zit op mobiel, dus kan geen tweet quote maken, sorry
Wordt de nieuwste hit in 2014!quote:Op zondag 29 december 2013 00:24 schreef iBenny het volgende:
Oh. Dat gaat dus nog wel een dingetje worden he
quote:Op zondag 29 december 2013 00:00 schreef MissJ het volgende:
@DanKaraty: Congrats to Amira! From @CJanzenNews and me! http://twitter.com/DanKaraty/status/417055184993275904/photo/1
Zit op mobiel, dus kan geen tweet quote maken, sorry
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis echt altijd alles, goals, noem maar op
Dit dus. Man, man, man. Wat een gestrooi met diagnoses voor een kind van 9 die je ongeveer 3x op tv hebt gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 09:19 schreef female81 het volgende:
Tja, misschien wilde ze gewoon een geintje uithalen. Op die leeftijd heeft nog niet iedereen het besef dat dat niet zo goed gaat vallen.
Onbezonnen was het allerminst. Zo zag het er tenminste niet uit. Dit had ze allang bedacht dat ze dat zo zou gaan doen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Man, man, man. Wat een gestrooi met diagnoses voor een kind van 9 die je ongeveer 3x op tv hebt gezien.
Vond het gewoon normaal, onbezonnen gedrag van een negenjarige.
Waarschijnlijk gewoon met haar ouders van te voren besproken. Misschien hebben zij het wel bedachtquote:Op zondag 29 december 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
Vreemd eigenlijk, bedacht ik achteraf, dat haar ouders niet naar voren kwamen rennen, je schrikt je toch rot als je kind opeens zoiets doet?
Je zou het bijna denken ja, je hoorde de ouders ook niet eens schreeuwen of zo. Terwijl amira best wel lang bleef liggen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon met haar ouders van te voren besproken. Misschien hebben zij het wel bedacht
Denk dat je in 2014 allerlei kinderen straks in rijtjes op de grond ziet liggen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken ja, je hoorde de ouders ook niet eens schreeuwen of zo. Terwijl amira best wel lang bleef liggen.
Misschien doet ze dit wel dagelijks en zijn de ouders het inmiddels volkomen gewendquote:Op zondag 29 december 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
Vreemd eigenlijk, bedacht ik achteraf, dat haar ouders niet naar voren kwamen rennen, je schrikt je toch rot als je kind opeens zoiets doet?
Inderdaad, zoals echt alles van te voren bedacht is bij haar, hopelijk houden ze haar voorlopig een beetje uit de aandacht, anders raakt dat kind nog verder verpest.quote:Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon met haar ouders van te voren besproken. Misschien hebben zij het wel bedacht
De ouders zien eurotekensquote:Op zondag 29 december 2013 10:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals echt alles van te voren bedacht is bij haar, hopelijk houden ze haar voorlopig een beetje uit de aandacht, anders raakt dat kind nog verder verpest.
Maar ja, haar ouders vinden het vast geweldig, dus die zullen het juist wel aanmoedigen.
+1quote:Op zondag 29 december 2013 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus. Man, man, man. Wat een gestrooi met diagnoses voor een kind van 9 die je ongeveer 3x op tv hebt gezien.
Vond het gewoon normaal, onbezonnen gedrag van een negenjarige.
Precies, zij komt juist op mij over als een kind dat haar leeftijd ver vooruit is en dit soort dingen bewust doetquote:Op zondag 29 december 2013 10:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Onbezonnen was het allerminst. Zo zag het er tenminste niet uit. Dit had ze allang bedacht dat ze dat zo zou gaan doen.
Dat een kind op veel fronten volwassen(er) overkomt, betekent nog steeds niet dat ze het zijn. Het is en blijft een kind van 9.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |